Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Nej jeg ville på ingen måde udtage ham. Jeg undrer mig bare over at man ikke skød ham afsted, der var jo angiveligt forhandlinger med en klub, eller ophævede med ham, når nu han er så umulig, så træneren heller ikke vil bruge hamOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Fordi han ikke er god nok og har en uroligt svag attitude. Ville du udtage sådan en mand? Det sære er, at han stadig er her.
Comment
-
De endte nok også med ikke at gide at betale løn for ham.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Nej jeg ville på ingen måde udtage ham. Jeg undrer mig bare over at man ikke skød ham afsted, der var jo angiveligt forhandlinger med en klub, eller ophævede med ham, når nu han er så umulig, så træneren heller ikke vil bruge ham
Comment
-
Lige kommet hjem. Tænder for stream. 30 sekunder senere 3-3, 1 minut senere 4-3 til Kolding. Tror bare jeg slukker igen

Edit. I øvrigt en GIGA fejl fra Myhra/Hansen (Kan ikke se hvem der står) på 3-3. Lige efter at Adam serverede Koldings angriber perfekt fra pletten, hvor han brænder på det skammeligste.
Comment
-
Helt håbløst..Man sælger ud for ussel mammon. Hvor mange gange har den ene ende tribune ikke være helt fyldt med ulækre Brøndby.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHåber folk har hentet deres billetter til Brøndby kampen. Hører de er ved at hente de resterende ledige billetter til langsiden.
Det er så vildt man kan møde så mange udebane fans i OB sektionerne.
Vildt man vil sælge sin hjemmebane fordel for ekstra kampindtægter
- Likes 1
Comment
-
Jeg ved fra en tidligere kollega, der efterfølgende har dannet et privat vagtselskab, at han en overgang "leverede" vagter til stadion, og at de var uddannede (som dørmand). Om det så stadig er tilfældet ved jeg ikke.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg spørger af åbenlys uvidenhed... hvis du skal være dørmand (typisk lønnet) ved et diskotek skal du tage et kursus og godkendes af politiet.
Er det de samme krav ved at være vagt på et stadion eller kan man "bare" melde sig som frivillig (uden krav) og score en stadionplatte som "tak for indsatsen" for den ofte konfliktskyhed, men "seje titel"
Og så går jeg amok, hvis jeg endnu engang skal sidde og blive provokeret af BIF-typer der sidder og fører sig frem. Men vi kan jo selvfølgelig bare vinder over dem, men så er problemet jo et andet ...
Comment
Comment