Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Sæsonen 2026/2027 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Til kampen mod Brøndby i sidste sæson, endte jeg med at sidde på langsiden omgivet af Brøndby fans klædt i Brøndby-trøjer, som jublede når de scorede og sang med på deres sange. Kan huske at jeg på vej ud fra stadion hev fat i nogle vagter og fortalte dem om sitationen, og de reagerede som om at de ikke anede der sad Brøndby fans på langsiden, på trods af at vagterne inde på banen kunne stå og kigge på hele herligheden.
    Jeg vil skyde på at noget lignende kommer til at ske til den her kamp. Er de først kommet ind, så vil OB hellere fjerne egne fans end fans af udeholdet. Sådan har det altid været
    Mon ikke det gentager sig... Ja, det er sgu tosset.

Comment

Er der nogen der ved hvorfor Grot ikke er med i truppen mod Kolding?

Comment

Er der nogen der ved hvorfor Grot ikke er med i truppen mod Kolding?
        Fordi han ikke er god nok og har en uroligt svag attitude. Ville du udtage sådan en mand? Det sære er, at han stadig er her.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Fordi han ikke er god nok og har en uroligt svag attitude. Ville du udtage sådan en mand? Det sære er, at han stadig er her.
          Nej jeg ville på ingen måde udtage ham. Jeg undrer mig bare over at man ikke skød ham afsted, der var jo angiveligt forhandlinger med en klub, eller ophævede med ham, når nu han er så umulig, så træneren heller ikke vil bruge ham

Comment

Nej jeg ville på ingen måde udtage ham. Jeg undrer mig bare over at man ikke skød ham afsted, der var jo angiveligt forhandlinger med en klub, eller ophævede med ham, når nu han er så umulig, så træneren heller ikke vil bruge ham
            De endte nok også med ikke at gide at betale løn for ham.

Comment

2-2 efter 1. halvleg. Kommentatoren siger det er en god kamp.

Comment

2 kasser af Holmstrøm!

Mon ikke Ole Spion har taget fejl hér…

Comment

Lige kommet hjem. Tænder for stream. 30 sekunder senere 3-3, 1 minut senere 4-3 til Kolding. Tror bare jeg slukker igen

Edit. I øvrigt en GIGA fejl fra Myhra/Hansen (Kan ikke se hvem der står) på 3-3. Lige efter at Adam serverede Koldings angriber perfekt fra pletten, hvor han brænder på det skammeligste.
                  Last edited by Galamush; i går, 13:39. Årsag: Tekst

Comment

Nu 5-3

Comment

Håber ikke det er tænkt som en taktisk træningskamp, men bare kampminutter. Selvfølgelig skal man vinde, men vi mangler også en del fra optimal-startopstillingen.

Comment

Jeg har sjældent oplevet noget så direkte pinligt i mit liv... Vi bliver direkte ydmyget af Kolding........ Det fra tribunen er der absolut intet som fungerer...

Comment

Reducering på straffe til 5-4.

Comment

Slut. Vi taber 5-4 til Kolding. Har kun set de sidste 30 minutter, men det var lidt noget sommerferie bold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Håber folk har hentet deres billetter til Brøndby kampen. Hører de er ved at hente de resterende ledige billetter til langsiden.
                              Det er så vildt man kan møde så mange udebane fans i OB sektionerne.
                              Helt håbløst..Man sælger ud for ussel mammon. Hvor mange gange har den ene ende tribune ikke være helt fyldt med ulækre Brøndby.

Vildt man vil sælge sin hjemmebane fordel for ekstra kampindtægter

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg spørger af åbenlys uvidenhed... hvis du skal være dørmand (typisk lønnet) ved et diskotek skal du tage et kursus og godkendes af politiet.

Er det de samme krav ved at være vagt på et stadion eller kan man "bare" melde sig som frivillig (uden krav) og score en stadionplatte som "tak for indsatsen" for den ofte konfliktskyhed, men "seje titel"
                                Jeg ved fra en tidligere kollega, der efterfølgende har dannet et privat vagtselskab, at han en overgang "leverede" vagter til stadion, og at de var uddannede (som dørmand). Om det så stadig er tilfældet ved jeg ikke.
                                Og så går jeg amok, hvis jeg endnu engang skal sidde og blive provokeret af BIF-typer der sidder og fører sig frem. Men vi kan jo selvfølgelig bare vinder over dem, men så er problemet jo et andet ...

Comment

Working...
                                X