Oprindeligt indsendt af El Profesor
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Et bud vil være en 4-3-3 opstilling med Fiete på kantenOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ulvestad ligner en rigtig boks til boks spiller. Han er jo cm fra at score 2 gange på de minutter han får. Godt nok spændt på at se hvor på banen han er tiltænkt en rolle og hvem det går ud over. Vi har efterhånden så mange muligheder at det er svært at forudse en start 11. Og er der plads til Ulvestad og Fiete samtidig??
Myhra
McCoy Pauli askou Krølle
Ismahila
Falk Ulvestad
Fiete Ganaus Keskinen
Så må vi se om der er en rigtig venstreback som kan sætte sig på den plads og om GG som mere klassisk kant med tiden kan vinde pladsen derovre.
Jeg har en stærk mistanke om at Ulvestad er tiltænkt en nøglerolle i den måde TT vil spille på.
Jeg kan godt se Fiete i en friere rolle med udgangspunkt på kanten, hvor han til tider kan bytte med Ganaus, som ofte bevæger sig ud i de brede områder, hvor Fiete i perioder kan agere falsk 9'er.
Comment
-
Sgu en meget lækker opstilling det der. Ville også gerne se noget mere til Holmstrøm. Men han må nok nøjes med at være indhopper ptOprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Et bud vil være en 4-3-3 opstilling med Fiete på kanten
Myhra
McCoy Pauli askou Krølle
Ismahila
Falk Ulvestad
Fiete Ganaus Keskinen
Så må vi se om der er en rigtig venstreback som kan sætte sig på den plads og om GG som mere klassisk kant med tiden kan vinde pladsen derovre.
Jeg har en stærk mistanke om at Ulvestad er tiltænkt en nøglerolle i den måde TT vil spille på.
Jeg kan godt se Fiete i en friere rolle med udgangspunkt på kanten, hvor han til tider kan bytte med Ganaus, som ofte bevæger sig ud i de brede områder, hvor Fiete i perioder kan agere falsk 9'er.
Comment
Comment