Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Også her.
    Brugte mere end en time men så lykkedes det! :-)
    Skrev til OB, siden kunne ikke holde interessen
    OB kræver meget tålmodighed fra os fans, ikke kun i hensigt af transfers ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...tgart-angriber

Godt hentet af Hestene. Og VM er stadig i gang.
      Du er simpelthen nået dertil hvor det vil være godt hentet af OB hvis vi bare henter *nogen*, eller hvordan? Eller har du indgående kendskab til Sankoh?

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Brugte mere end en time men så lykkedes det! :-)
        Skrev til OB, siden kunne ikke holde interessen
        OB kræver meget tålmodighed fra os fans, ikke kun i hensigt af transfers ;-)
        Mange fans raser.
        Systemet kunne ikke holde til efterspørgselen siger OB

https://fyens.dk/ob/billetkaos-en-om...7fda39991f6-20

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mange fans raser.
          Systemet kunne ikke holde til efterspørgselen siger OB

https://fyens.dk/ob/billetkaos-en-om...7fda39991f6-20
          Jeg er lykkedes med at komme ind efter en del forsøg og stor tålmodighed - har skrevet en arrig mail til OB - de svarede hurtigt med en vejledning om hvordan systemet fungerer - det vidste jeg godt - pointen var at systemet var overloaded og derfor afbrød forbindelsen inden jeg var igennem.
          Måske får de det forbedret til de kommende kampe - men synes godt nok de tester tålmodighed - først betale for et årskort - og siden bøvle med at hente sin plads

Comment

Når jeg kommer igennem så kan jeg ikke vælge billetter og mine makker-biletter….. dem jeg kan vælge skal jeg betale for….
            hvordan gør I ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
              Når jeg kommer igennem så kan jeg ikke vælge billetter og mine makker-biletter….. dem jeg kan vælge skal jeg betale for….
              hvordan gør I ?
              Du skal gå på billets onnementer. Hvis du indgiver antallet af billet kan du så åbne en file hvor der spørges om hvilket billetabonnement det handler sig og så bliver prisen sat på 0,00.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                De første fire kampe er overkommelige, så hvis vi er nogenlunde klar til sæsonstart, så er der mulighed for at komme faldt fra land
                Last edited by Hmic; 06-07-2026, 15:25.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Du skal gå på billets onnementer. Hvis du indgiver antallet af billet kan du så åbne en file hvor der spørges om hvilket billetabonnement det handler sig og så bliver prisen sat på 0,00.
                  Takker,
                  det virker for mig selv, men burde jeg ikke også kunne være for min makker….

Comment

Working...
                  X