Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Desværre lyder det til at Fiete Arp blev skadet til sidst i kampen, håber ikke det er alvorligt
    Jeg vil være overrasket hvis det skulle være noget slemt. Der var en modstander landede med ryggen på Arps ankel, men det så ud til at Arp gik fint efter kampen.

    Comment


      #92
      Holder prisen, er der 6-7 mil. på vej til OB, i form af de 25% af transferoverskuddet.

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...get-vil-ob-faa
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Holder prisen, er der 6-7 mil. på vej til OB, i form af de 25% af transferoverskuddet.

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...get-vil-ob-faa
        Ville være fint at nå 10+ ud af de 37,5 mill uden at sælge andre end Bürgy

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ville være fint at nå 10+ ud af de 37,5 mill uden at sælge andre end Bürgy
          og med et salg af Askou så er man tæt på at være i mål. Plus lidt basseøre for Grot.

          Om man lige når de 37,5 gør næppe det store - men man skulle helst ikke stå næste sommer og skulle sælge for 75 for at leve op til kravene...

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Holder prisen, er der 6-7 mil. på vej til OB, i form af de 25% af transferoverskuddet.

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...get-vil-ob-faa
            ved godt han ikke spiller for en topklub i Holland...men er det ikke en relativt lav pris, særlig hvis PL klubber blander sig?

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              og med et salg af Askou så er man tæt på at være i mål. Plus lidt basseøre for Grot.

              Om man lige når de 37,5 gør næppe det store - men man skulle helst ikke stå næste sommer og skulle sælge for 75 for at leve op til kravene...
              Viborg skulle have afvist et bud på 26 mill på deres unge 20 årige midtforsvarer som vel er nogenlunde på niveau med Askou.
              Så kan godt forstå hvis OB afventer et bud omkring 3 mill euro

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                ved godt han ikke spiller for en topklub i Holland...men er det ikke en relativt lav pris, særlig hvis PL klubber blander sig?
                Man kan jo altid håbe på en budkrig. Så kan der hurtig ske en stigning i prisen

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  ved godt han ikke spiller for en topklub i Holland...men er det ikke en relativt lav pris, særlig hvis PL klubber blander sig?
                  Jeg synes også det er en lav pris. Men nu er han heller ikke solgt endnu.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    og med et salg af Askou så er man tæt på at være i mål. Plus lidt basseøre for Grot.

                    Om man lige når de 37,5 gør næppe det store - men man skulle helst ikke stå næste sommer og skulle sælge for 75 for at leve op til kravene...
                    Mon ikke de bassøre vi evt sælger Grot for, overstiger de basseøre vi fik for Bürgy?

                    Han burde være mere værd som angriber.

                    Comment

                    Working...
                    X