Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mfriise
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Bestemt, når vi nu selv har det så svært med at håndtere talenterne....
    Ja hvor er det ringe at have solgt en akademi spiller til 20+ millioner de sidste to somre, samt have 3 fra akademiet med på seneste U21 landshold.
    Og så undre du dig over, at ingen tager dig seriøst

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De skal da være velkommen til at sælge ham for 100-150 mill om et par år så vi kan score 20-30 mill af dem

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...aens-nye-juvel
    Bestemt, når vi nu selv har det så svært med at håndtere talenterne....

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    De skal da være velkommen til at sælge ham for 100-150 mill om et par år så vi kan score 20-30 mill af dem

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...aens-nye-juvel

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Jeg ville ønske at jeg kunne fryde mig over AGFs nedtur som jer andre Ked af at være en lyseslukker, men jeg kan kun tænke på en bagkæde mod Viborg, der med al sandsynlighed vil hedde Therkildsen-Gomez-McCoy-Sørensen. Et 1-4 nederlag er ikke utænkeligt, når man sammenligner deres kanter med vores backs' defensive niveau...mon vi får en ny forsvarsspiller til klubben inden første hjemmekamp, eller skal vi længere ind i august...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Som i LÆKKERT!!!!
    Det var fantastisk

Leave a comment:

• sydpark
    replied
    Kæmpe fryd. Jeg glædes næsten lige så meget over et, hvilket som helst agf nederlag, som en OB sejr

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Som i LÆKKERT!!!!

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Skønt!

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Lol. AGF bliver kørt ud af banen. Bagud 2-0 og Hansen vist ud
    Ja deres europæiske eventyr varede hele 42 min.
    Det kan blive et dyrt år for dk, Hvis Herning eller FCK fejler. BIF og AGF er en klods om benet på vores korificent

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Skønt!

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Det er jo nogen gange det vi ser, når ligaens måske 3/4 bedste hold får heldet til at nappe førstepladsen. Så bliver de savet over i Europa.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Ganske som ventet, ikke meget tro på Silkeborg.............og OB

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-skuffer-faelt

Leave a comment:

• Lunderbaum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Skrev følgende på BlueSky (det nye twitter for venstreorienterede yahoos som mig) forleden, hvilket opsummerer min holdning til det hele meget godt. (Faktisk endnu mere nu, end da jeg skrev det):

"Nå, OB.. Så er der otte dage (nu fire) til ligaen starter, og vi er ikke i nærheden af at have truppen på plads. Vi har, til en desperat manglende midtbane, og tilsvarende forsvar, hentet: - en dyr offensivspiller!

Vi mangler to midtbanespillere og (minimum) tre kvalitetsforsvarere. Evt. nye spillere når nu knap nok
    lære deres medspillerers navne, inden de kastes i kamp. De vil ikke have være med i optakten, og skal bruge tid på at spilles ind, mens turneringen kører.

Jeg behøver vel ikke understrege, hvor lidt optimalt det er. At man på nuværende tidspunkt ikke har hentet én eneste erstatning for de afgående
    spillere, er - VM-år eller ej, bare dårligt arbejde og mangel på rettidig omhu. Det er jubeloptimistiskt at håbe og be til, at vi ikke mister for mange point i vores (bløde) startprogram, som vi så skal hente senere. Vi ligner på INGEN måde et top-6-hold lige nu."

Det bliver en overlevelseskamp igen. Sandsynligvis mere spændende end sidste sæson. Der går nok yderligere et par år (hvis OB altså ikke rykker ned igen) inden OB bliver en seriøs kandidat til top 6. Men vi holder vejret og håber på at det ikke skal holdes så længe at vi dør af det! Men når det er sagt er 1. division faktisk ret hyggelig.

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Skrev følgende på BlueSky (det nye twitter for venstreorienterede yahoos som mig) forleden, hvilket opsummerer min holdning til det hele meget godt. (Faktisk endnu mere nu, end da jeg skrev det):

"Nå, OB.. Så er der otte dage (nu fire) til ligaen starter, og vi er ikke i nærheden af at have truppen på plads. Vi har, til en desperat manglende midtbane, og tilsvarende forsvar, hentet: - en dyr offensivspiller!

Vi mangler to midtbanespillere og (minimum) tre kvalitetsforsvarere. Evt. nye spillere når nu knap nok
    lære deres medspillerers navne, inden de kastes i kamp. De vil ikke have være med i optakten, og skal bruge tid på at spilles ind, mens turneringen kører.

Jeg behøver vel ikke understrege, hvor lidt optimalt det er. At man på nuværende tidspunkt ikke har hentet én eneste erstatning for de afgående
    spillere, er - VM-år eller ej, bare dårligt arbejde og mangel på rettidig omhu. Det er jubeloptimistiskt at håbe og be til, at vi ikke mister for mange point i vores (bløde) startprogram, som vi så skal hente senere. Vi ligner på INGEN måde et top-6-hold lige nu."

Leave a comment:

Working...
X