Oprindeligt indsendt af jamborg
Se indlæg
Dernæst, så tager jeg situationen ganske alvorligt. Det ud over min fatte evne, hvis ikke man gør.
… og hvad mener, du med at der et transfer vindue mere? Altså underforstået at dette skulle være en fordel for OB? Det er der ikke ret meget historie der bakker op om, med mindre du mener sølvårene for 15 år siden.
Nej tværtimod, fx da man i vinterpausen lå i top 6 under Alm, solgte man Jebali og pissede det væk i foråret.
Transfer vinduerne er IKKE en fordel for OB, for Niels Thorborg vil ikke bruge pengene det koster at være med i det.
Hvis ikke man er bekymret over point høsten mod de modstandere vi allerede har mødt, så må man antage at vi så slår topholdene en efter en.
Problemet er jo, at vi løber tør for kampe, og hvis ikke der er noget i spillet vi kan gribe ud efter, hvad er det så ??
Sygdomstegnende klæber sig til væggene i Ådalen og fordærver fundamentet, som jeg ser som ikke eksisterende.
Vi har ikke flyttet os så meget som et komma siden oprykningen, hverken på akadami, faciliteter, stab, økonomi eller rekruttering.
Det er nedrykning vil skal kæmpe om i år
Leave a comment: