Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Brians
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Er der nogen der kan referere noget fra klubaftenen andet end at Ulvestad blev præsenteret?
    ja det er ikke meget der er kommet frem

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Silkeborg foran med 2-0 i Aarhus. Vi skal til at i gang, for klubberne omkring os begynder at røre på sig

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Det blev nævnt kort i SFÅ, at der var kommet kritiske spørgsmål til TB under klubaften. Hvad der er blevet sagt/spurgt, aner jeg ikke.

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Ved ikke om der bliver underskrevet en nda på vejen ind men ligesom da strategien blev offentliggjort er der ingen der refererer, hverken her, Fyens eller andre steder … SFÅ var optaget med transfervinduet men nogen har vel været med ..
    Davidsen var tilstede, men ved ikke hvor længe

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Ja kunne være interessant, blev det sagt i SFÅ at TB blev ristet lidt?
    Ved ikke om der bliver underskrevet en nda på vejen ind men ligesom da strategien blev offentliggjort er der ingen der refererer, hverken her, Fyens eller andre steder … SFÅ var optaget med transfervinduet men nogen har vel været med ..

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Er der nogen der kan referere noget fra klubaftenen andet end at Ulvestad blev præsenteret?
    Ja kunne være interessant, blev det sagt i SFÅ at TB blev ristet lidt?

Leave a comment:

• Plum
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Tror jeg. Men det regnede virkelig unge hunde så med briller på var det lidt svært at se alt ...
    "It's raining cats and dogs"
    Det står ned i stænger.
    Det regner skomager drenge.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Den VB…..

Trænede Rakne fuldt med?
    Tror jeg. Men det regnede virkelig unge hunde så med briller på var det lidt svært at se alt ...

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied

Nej
    McCoy Askou Gomez Therkildsen
    Falk Ouedraogo
    GG Ulve Keskinen
    Holmstrøm
    Ja, det var Therkildsen som vb!!! Offensiv gjorde han det også godt men defensiv havde han store problemer med Gsnsus. Arp kun på B-hold et men han var virkelig stærk med i offensiven og rigtig tændt i hensigt af de defensive opgaver. Vi skal se hvad sker under træningen i morgen men synes i den forfatning Arp viste skulle han starte.
    Den VB…..

Trænede Rakne fuldt med?

Leave a comment:

• laffe
    replied

Nej
    Falk Ouedraogo
    GG Ulve Keskinen
    Holmstrøm
    Ja, det var Therkildsen som vb!!! Offensiv gjorde han det også godt men defensiv havde han store problemer med Gsnsus. Arp kun på B-hold et men han var virkelig stærk med i offensiven og rigtig tændt i hensigt af de defensive opgaver. Vi skal se hvad sker under træningen i morgen men synes i den forfatning Arp viste skulle han starte.
    Det bliver spændende. Arp har været god. Ganaus med Holmstrøm har set godt ud også.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

McCoy Askou Julian Rakne
    ........ Falk ......Oudraougo
    GG .........Ulve........ Keskinen
    ....... Holmstrøm

Sådan?
    Hvordan med Arp?
    Nej
    Falk Ouedraogo
    GG Ulve Keskinen
    Holmstrøm

Leave a comment:

• laffe
    replied

Under træningen så det mere ud som en 4-2-3-1 med Ulvestad som offensiv midtbane.
    McCoy Askou Julian Rakne
    ........ Falk ......Oudraougo
    GG .........Ulve........ Keskinen
    ....... Holmstrøm

Sådan?
    Hvordan med Arp?

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Jeg tror ikke på en 4-3-3; vi ville slet ikke udnytte vores ressourcer ordentligt.

3 gode midtbanespillere til 2 pladser er kun som det bør være. 2 af den har også en alder hvor rotation ikke er en dum idé.

Jeg kunne dog håbe, at vi gør lidt op med idéen om altid at have to brede punkter (wings). GG har her og nu til gode at vise, hvorfor han skal starte (ikke at jeg er i nærheden af at afskrive ham på sigt), og jeg synes da det kunne være spændende med Arp på den kant i en fri og indadsøgende rolle, mens vores kære finne så kan spille klassisk wing på den anden. Og jo, der mangler slutprodukt, men han skaber altså meget ravage, mens GG er startet ganske anonymt ud. Hans tid skal nok komme.

Det giver også plads til Ganaus bag ved Holmstrøm.

Det er sgu meget fedt, at vi i det hele taget kan diskutere det her og ikke blot kæmper med at stille et hold.
    Under træningen så det mere ud som en 4-2-3-1 med Ulvestad som offensiv midtbane.

Leave a comment:

• Qwenned
    replied
    Jeg tror ikke på en 4-3-3; vi ville slet ikke udnytte vores ressourcer ordentligt.

3 gode midtbanespillere til 2 pladser er kun som det bør være. 2 af den har også en alder hvor rotation ikke er en dum idé.

Jeg kunne dog håbe, at vi gør lidt op med idéen om altid at have to brede punkter (wings). GG har her og nu til gode at vise, hvorfor han skal starte (ikke at jeg er i nærheden af at afskrive ham på sigt), og jeg synes da det kunne være spændende med Arp på den kant i en fri og indadsøgende rolle, mens vores kære finne så kan spille klassisk wing på den anden. Og jo, der mangler slutprodukt, men han skaber altså meget ravage, mens GG er startet ganske anonymt ud. Hans tid skal nok komme.

Det giver også plads til Ganaus bag ved Holmstrøm.

Det er sgu meget fedt, at vi i det hele taget kan diskutere det her og ikke blot kæmper med at stille et hold.
    Det mest spændende før en offentliggørelse af startopstillingen i foråret var vel om det var Grot eller Niemiec der skulle spille ved siden af Ganuas. Lige nu virker det til at der er en del flere som kan starte en kamp. Det har selvfølgelig også noget at gøre med at der ikke er nogen som har fået en rigtig god start på sæsonen. Tror heller ikke at vi går over til en 3-mandsmidtbane fra start i kampene fremover. Tror man har hentet Ulvestad ind fordi man mente at Bonde ikke kunne spille inde centralt i en to-mandsmidtbane og dermed ikke rigtig havde en der kunne erstatte Falk eller Ouedraogo i løbet af en kamp eller starte inde i stedet for dem. Det føltes som om Bonde konkurrede mere med Arp end med Falk.

Leave a comment:

Working...
X