Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-AAB Nedtakt ..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nogen der ved om kampen genudsendes nogen steder?

Comment

Jeg var dårlig af nervøsitet idag. Efter 10 min tænkte jeg okay de spiller sku, de vil det her. Men vent 10 min mere...... og der var mere.
      Ros til holdet de steppede sku op idag.
      Stor ros til TB. 3-4-3 formation fik spillet frem.
      Flot debut vi fik fra Kirkeskov.
      Azer Busuladzic fast mand på midten, det var en fornøjelse.
      Jeg er sku i godt humør. Bodul bedste aktion, han hoppede over bolden. Bliv ved med det.
      Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

Comment

Hvor var Kryger?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Hvor var Kryger?
          ankelskadet.

Comment

Er Spelmann en god løsning som højre back/wingback?

Han fik ros som back i Brøndby. Jeg synes, det vil være en god ide. Han fighter, løber, er rimelig gennembrudsstærk og kan også ramme kassen.

Comment

Der var mange gode indsatser i dag. Falk var ustyrlig. Spelmann gjorde det rigtig godt. Azer er bare god. Høegh kom i vejen for næsten alt og så vil jeg gerne rose Bodul for dagens indsats. Det kan blive bedre, men flere gode forsøg, godt overblik og såmænd et par glidende taklinger viser mig at håbet ikke helt er slukket. Troels får også plusser i min bog efter i dag. Det var en god opstilling og den bør få genvalg i næste kamp.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Der var mange gode indsatser i dag. Falk var ustyrlig. Spelmann gjorde det rigtig godt. Azer er bare god. Høegh kom i vejen for næsten alt og så vil jeg gerne rose Bodul for dagens indsats. Det kan blive bedre, men flere gode forsøg, godt overblik og såmænd et par glidende taklinger viser mig at håbet ikke helt er slukket. Troels får også plusser i min bog efter i dag. Det var en god opstilling og den bør få genvalg i næste kamp.
                hmmm. Bortset fra 2 skud syntes jeg sgu at bodul var håbløs idag igen.
                Presser ikke modstanderens opspil nok, løber tit den forkerte vej og ødelagde generelt mange potentielle farlige situationer...
                og så kan manden jo heller ikke bruges som opspils station..

håbløs håbløs håbløs

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Presser ikke modstanderens opspil nok, løber tit den forkerte vej og ødelagde generelt mange potentielle farlige situationer...

håbløs håbløs håbløs
                  Han lavede nogle få gode ting men førsteberøringer er virkelig forfærdelige. Da falk score ødelægger bodul nærmest chancen med en dårlig aflevering til falk men falk reder den .

Comment

Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
                    Han lavede nogle få gode ting men førsteberøringer er virkelig forfærdelige. Da falk score ødelægger bodul nærmest chancen med en dårlig aflevering til falk men falk reder den .
                    Fedt når vi lander en ny angriber inden for et par dage at kunne bruge ham og ikke Bodul næste gang...
                    jeg tror på det

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

håbløs håbløs håbløs
                      Man kan også se sig så sur på en spiller at man glemmer at se rigtigt efter. Jeg synes at han i perioder gjorde det godt. Han fik presset op og jeg så ham som jeg skrev i et par forsøg på glidende taklinger. Han viste også blik for spillet i flere situationer hvor andre ikke lige helt var med. Nuvel så var det ikke i hele kampen, men ret skal være ret. Han gjorde det godt i perioder.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Troels tilfreds med 1p

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-det-ene-point

Comment

Man kan også se sig så sur på en spiller at man glemmer at se rigtigt efter. Jeg synes at han i perioder gjorde det godt. Han fik presset op og jeg så ham som jeg skrev i et par forsøg på glidende taklinger. Han viste også blik for spillet i flere situationer hvor andre ikke lige helt var med. Nuvel så var det ikke i hele kampen, men ret skal være ret. Han gjorde det godt i perioder.
                          Tja. Har måske set mig lidt sur på ham indrømmet. Men intet han lavede idag overbeviste mig om at han skal spille flere minutter for OB hvis når vi henter 2-3 nye angribere...

Comment

Enig hetz er skidt. Bodul kan godt bruges og han leverede også idag. Men en ny angriber vil skubbe ham ud af startopstillingen. Jeg kan godt se ham liggende bag angriberen, men Bodul skal på bænken så må han få et par lejlighedsvise indskiftninger.
                            Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Men syntes samtidig vi er langt fra at sige vi ikke er i krise - vi så det jo flere gange bare i foråret hvor kampe mod bundhold og direkte konkurrenter blev tabt fordi holdet ikke var klar. Hvorefter der bliver leveret flotte indsatser mod tophold. Vi mangler i den grad noget positiv kontinuitet.
                              Men ja der blev udvist god indstilling, og havde vi dog bare scoret på et par mere af de mange chancer der blev skabt.....

Men nu er der point på bogen - lad os håbe det giver noget tro på tingene, og at Jesper snart lander et par angribere...
                              Tror nu heller ikke, man regner med, at nu kører det bare på skinner.

Jeg håber, at dagens kamp har slået et syvtømmersøm igennem, at det var tåbeligt, at man i sin tid lavede en strategi, der skulle inkludere, hvordan man ville spille fodbold, når økonomien ikke var til at skabe et hold, der kan spille boldbesiddende fodbold.

Jeg tror en af grundene til, at det er gået galt mod de ringere hold tidligere er, at vi har pålagt os selv - bl.a. via forventninger skabt af ledelsen - at vi skal spille boldbesiddende. Det har indimellem været naivt. Mod AGF og Randers i foråret gjorde vi det mere simpelt. Det var ikke kønt, men det virkede.

Jeg tror, vi skal glemme den del af den forkromede strategiplan, der handler om spillestilen, og så se på, hvordan vi leverer mest optimalt med det materiale, vi har.

Så må de høje herrer skrue ned for de skåltaler, der handler om hvor fantastisk sydlandsk inspireret, vi spiller.

Comment

Fysisk form

Dejlig fight og til tider godt spil. Vi så lidt til den gamle OB, svaghed med at vi bliver trykket for langt tilbage. Vi var farlige når vi kunne bryde længere fremme på banen.

Det som slår mig er, at endnu et af TB,s hold virker i dårlige form end modstanderne.

Lad os så håber, at der lander en angriber som overrasker os positivt. De unge vise fine takter, så en god angriber, og ikke en mellemvarer som holder de unge ud. Det skal være en klasse angriber som kan lære fra sig og inspirer holdet.

Comment

Working...
                                X