Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-AAB Nedtakt ..
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg sidder og får morgenkaffe på terrassen iført min grønne Diarra trøje, og jeg har været stor fortaler og tilhænger af ham i lang tid. I går viste MK hvad vi i lang tid er gået glip af med Momo på vb, og jeg kan ikke forestille mig han udfylder rollen som hb markant anderledes. Som cf er han pt 4 valg tror jeg (måske 5. valg efter EPJ.) Jeg har desværre lidt svært ved at se den langsigtede plan med Momo i klubben og jeg tror at der arbejdes i kulissen på at afhænde ham enten som udlejet til en fransk klub, eller et reelt salg af ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægJeg er enig i, at diarra i denne formation ikke skal spille vb eller hb. Men hvis tb fortsætter med tre cb'er, så har vi imo ikke truppen til at sælge ham, for vi har ikke rigtig andre end epj til at dække ind i tilfælde af skader og karantæner. Og helvede skal fryse over, før vi skifter tilbage til den gamle formation!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægDet var meget positivt og ja vi mangler alternativ til bodul Greve er ikke manden.
synes mange spillere er gode idag
falk
kirkegaard
spellmann
høgh
lasse
azer
skulasonBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg frygter det sker næste weekend, sidst vi spillede i Brøndby kørte vi dem ud af taktikbrættet i en 4-4-2 opstilling, men jeg er enig i at som i går kan Momo godt agere suppleant, men det er næppe den plan "Poul jeg-kan-ikke-finde-ud-af-excell" havde lagt for ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDejlig fight og til tider godt spil. Vi så lidt til den gamle OB, svaghed med at vi bliver trykket for langt tilbage. Vi var farlige når vi kunne bryde længere fremme på banen.
Det som slår mig er, at endnu et af TB,s hold virker i dårlige form end modstanderne.
Lad os så håber, at der lander en angriber som overrasker os positivt. De unge vise fine takter, så en god angriber, og ikke en mellemvarer som holder de unge ud. Det skal være en klasse angriber som kan lære fra sig og inspirer holdet.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægMener helt klart, at sådan som jeg husker købet af Diarra, så er hans suveræne favoritposition den def. midtbane. Jeg kan sagtens se ham med tiden blive OB's form for Viera... ;o)
Comment
-
Azer bad selv om at blive skiftet ud i går, ifølge Fyens Stiftstidende
Han mærkede åbenbart noget i den fod, han havde problemer med i foråret. Håber godt nok han snart bliver klar til at spille 90 minutter.
Det er åbenbart ikke så godt for ham at spille på de hårde baner. Så er der da lidt godt ved dagens regnvejr:-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er jeg ikke enig med dig i ang. formen. TB lavede et oplæg til kampen om at spillet skulle være afventende mod AaB og spille kontraerne når mulighederne var der. Det må siges at det lykkedes ganske godt i går. Helt ærligt så kommer det lidt bag på mig at AaB's boldbesiddelse er så stor som den tilsyneladende er i flg. EBs statistik, det virkede ikke så markant på mig.
Så i denne kamp syntes jeg på trods af mere boldbesiddelse i % at vi var det dominerende hold.
I 2. halvleg blev Aab farligere og bedre på trods af at deres boldbesiddelse % ikke var så markant bedre end vores.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægAzer bad selv om at blive skiftet ud i går, ifølge Fyens Stiftstidende
Han mærkede åbenbart noget i den fod, han havde problemer med i foråret. Håber godt nok han snart bliver klar til at spille 90 minutter.
Det er åbenbart ikke så godt for ham at spille på de hårde baner. Så er der da lidt godt ved dagens regnvejr:-)Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg frygter det sker næste weekend, sidst vi spillede i Brøndby kørte vi dem ud af taktikbrættet i en 4-4-2 opstilling, men jeg er enig i at som i går kan Momo godt agere suppleant, men det er næppe den plan "Poul jeg-kan-ikke-finde-ud-af-excell" havde lagt for ham
jeg stemmer for samme hold næste gang også. Men gerne med en ny angriber
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg sidder og får morgenkaffe på terrassen iført min grønne Diarra trøje, og jeg har været stor fortaler og tilhænger af ham i lang tid. I går viste MK hvad vi i lang tid er gået glip af med Momo på vb, og jeg kan ikke forestille mig han udfylder rollen som hb markant anderledes. Som cf er han pt 4 valg tror jeg (måske 5. valg efter EPJ.) Jeg har desværre lidt svært ved at se den langsigtede plan med Momo i klubben og jeg tror at der arbejdes i kulissen på at afhænde ham enten som udlejet til en fransk klub, eller et reelt salg af ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er jeg ikke enig med dig i ang. formen. TB lavede et oplæg til kampen om at spillet skulle være afventende mod AaB og spille kontraerne når mulighederne var der. Det må siges at det lykkedes ganske godt i går. Helt ærligt så kommer det lidt bag på mig at AaB's boldbesiddelse er så stor som den tilsyneladende er i flg. EBs statistik, det virkede ikke så markant på mig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet kunne være dejligt hvis OB meldte ud hvordan de ser fremtiden for Diarra og hvad vores planer er med ham...
Comment
Comment