Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-AAB Nedtakt ..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg sidder og får morgenkaffe på terrassen iført min grønne Diarra trøje, og jeg har været stor fortaler og tilhænger af ham i lang tid. I går viste MK hvad vi i lang tid er gået glip af med Momo på vb, og jeg kan ikke forestille mig han udfylder rollen som hb markant anderledes. Som cf er han pt 4 valg tror jeg (måske 5. valg efter EPJ.) Jeg har desværre lidt svært ved at se den langsigtede plan med Momo i klubben og jeg tror at der arbejdes i kulissen på at afhænde ham enten som udlejet til en fransk klub, eller et reelt salg af ham.
    Jeg er enig i, at diarra i denne formation ikke skal spille vb eller hb. Men hvis tb fortsætter med tre cb'er, så har vi imo ikke truppen til at sælge ham, for vi har ikke rigtig andre end epj til at dække ind i tilfælde af skader og karantæner. Og helvede skal fryse over, før vi skifter tilbage til den gamle formation!

Comment

jeg sidder og får morgenkaffe på terrassen iført min grønne Diarra trøje, og jeg har været stor fortaler og tilhænger af ham i lang tid. I går viste MK hvad vi i lang tid er gået glip af med Momo på vb, og jeg kan ikke forestille mig han udfylder rollen som hb markant anderledes. Som cf er han pt 4 valg tror jeg (måske 5. valg efter EPJ.) Jeg har desværre lidt svært ved at se den langsigtede plan med Momo i klubben og jeg tror at der arbejdes i kulissen på at afhænde ham enten som udlejet til en fransk klub, eller et reelt salg af ham.
      Mener helt klart, at sådan som jeg husker købet af Diarra, så er hans suveræne favoritposition den def. midtbane. Jeg kan sagtens se ham med tiden blive OB's form for Viera... ;o)

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
        Jeg er enig i, at diarra i denne formation ikke skal spille vb eller hb. Men hvis tb fortsætter med tre cb'er, så har vi imo ikke truppen til at sælge ham, for vi har ikke rigtig andre end epj til at dække ind i tilfælde af skader og karantæner. Og helvede skal fryse over, før vi skifter tilbage til den gamle formation!
        jeg frygter det sker næste weekend, sidst vi spillede i Brøndby kørte vi dem ud af taktikbrættet i en 4-4-2 opstilling, men jeg er enig i at som i går kan Momo godt agere suppleant, men det er næppe den plan "Poul jeg-kan-ikke-finde-ud-af-excell" havde lagt for ham
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          Det var meget positivt og ja vi mangler alternativ til bodul Greve er ikke manden.

synes mange spillere er gode idag

falk
          kirkegaard
          spellmann
          høgh
          lasse
          azer
          skulason
          Greve er ikke ham der skal løfte opgaven som 1. angriber, men for dælen da hvor han på få min. får vist nogen opportunisme og vilje til at tage løb helt ind i målfeltet og presse deres bagerste mand og målmand som er nødt til at have et lille øje på ham. Det er meget modsat Bodul som trækker væk fra slagsmålet inde i boxen og bagud i banen hvor han håber på en skidt clearing eller en pasning bagud fra en kantspiller.
          Believe OB

Comment

Syntes kampen viste midtbanen og jacob s ikek skal være andet end reserve. Selv der så jeg ham gerne ryge af h til.
            God kamp af midten. Ari viste vel også han ikke hører til på den vestre back.

Comment

jeg frygter det sker næste weekend, sidst vi spillede i Brøndby kørte vi dem ud af taktikbrættet i en 4-4-2 opstilling, men jeg er enig i at som i går kan Momo godt agere suppleant, men det er næppe den plan "Poul jeg-kan-ikke-finde-ud-af-excell" havde lagt for ham
              Jeg frygter også, at tb går tilbage til 4-4-2 mod BIF pga successen ved sidste opgør. Jeg frygter dog også, at det ikke går lige så godt, men endnu engang kan man jo håbe på, at det europæiske eventyr har betydning.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Dejlig fight og til tider godt spil. Vi så lidt til den gamle OB, svaghed med at vi bliver trykket for langt tilbage. Vi var farlige når vi kunne bryde længere fremme på banen.

Det som slår mig er, at endnu et af TB,s hold virker i dårlige form end modstanderne.

Lad os så håber, at der lander en angriber som overrasker os positivt. De unge vise fine takter, så en god angriber, og ikke en mellemvarer som holder de unge ud. Det skal være en klasse angriber som kan lære fra sig og inspirer holdet.
                det er jeg ikke enig med dig i ang. formen. TB lavede et oplæg til kampen om at spillet skulle være afventende mod AaB og spille kontraerne når mulighederne var der. Det må siges at det lykkedes ganske godt i går. Helt ærligt så kommer det lidt bag på mig at AaB's boldbesiddelse er så stor som den tilsyneladende er i flg. EBs statistik, det virkede ikke så markant på mig.
                Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                  Mener helt klart, at sådan som jeg husker købet af Diarra, så er hans suveræne favoritposition den def. midtbane. Jeg kan sagtens se ham med tiden blive OB's form for Viera... ;o)
                  Syntes han er en meget omhyggelig spiller m,ed meget få fejl. Han har spillet def. midt alle kampe på det franske ungdomlandshold, undrer mig at det ikke er her han skal spille for OB.

Comment

Azer bad selv om at blive skiftet ud i går, ifølge Fyens Stiftstidende

Han mærkede åbenbart noget i den fod, han havde problemer med i foråret. Håber godt nok han snart bliver klar til at spille 90 minutter.

Det er åbenbart ikke så godt for ham at spille på de hårde baner. Så er der da lidt godt ved dagens regnvejr:-)

Comment

det er jeg ikke enig med dig i ang. formen. TB lavede et oplæg til kampen om at spillet skulle være afventende mod AaB og spille kontraerne når mulighederne var der. Det må siges at det lykkedes ganske godt i går. Helt ærligt så kommer det lidt bag på mig at AaB's boldbesiddelse er så stor som den tilsyneladende er i flg. EBs statistik, det virkede ikke så markant på mig.
                      Specielt i 1- halvleg flyttede de bolden rundt i korte sikre pasninger på egen banehalvdel og omkring midten, uden at skabe noget. Når OB havde bolden var der straks fantasi hurtige fremadrettede pasninger med ide.

Så i denne kamp syntes jeg på trods af mere boldbesiddelse i % at vi var det dominerende hold.

I 2. halvleg blev Aab farligere og bedre på trods af at deres boldbesiddelse % ikke var så markant bedre end vores.

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Azer bad selv om at blive skiftet ud i går, ifølge Fyens Stiftstidende

Han mærkede åbenbart noget i den fod, han havde problemer med i foråret. Håber godt nok han snart bliver klar til at spille 90 minutter.

Det er åbenbart ikke så godt for ham at spille på de hårde baner. Så er der da lidt godt ved dagens regnvejr:-)
                        det er næppe banernes skyld at der er et problem med hans ene fod, de bliver vandet og fremstår fine og dejlige at spille på. Der må kunne findes noget indlæg til støvlen, og en solid optapning for at mindske belastningen hvis det er samme problem som han har kæmpet med i en periode nu.
                        Believe OB

Comment

Det var også et andet hold vi stillede med
                          jeg stemmer for samme hold næste gang også. Men gerne med en ny angriber

Comment

Det kunne være dejligt hvis OB meldte ud hvordan de ser fremtiden for Diarra og hvad vores planer er med ham...

Comment

Kontra spil med Bodul på toppen er jo håbløst. Stort set ved alle kontraer på fløjene nåede han ikke med i feltet.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det kunne være dejligt hvis OB meldte ud hvordan de ser fremtiden for Diarra og hvad vores planer er med ham...
                                Uanset hvad, mener jeg at Momo fortjener en reel chance som cf, især når vi spiller med tremands forsvar. Jeg synes at han indtil nu har vist sig som en kompromisløs og sikker forsvarsspiller uden det store at bidrage med fremadrettet. Jeg ville være ked af hvis han sælges uden at vi har forløst hans potentiale.

Comment

Working...
                                X