Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-AAB Nedtakt ..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det kunne være dejligt hvis OB meldte ud hvordan de ser fremtiden for Diarra og hvad vores planer er med ham...
    det tror jeg godt jeg kan svare på, forestil dig en journalist der spørger JH ind til Momos fremtid i Ådalen. "Hans situation er uændret og han indgår i truppen på lige fod med alle andre, men som situationen er lige nu i OB er alle spillere til salg, hvis det rigtige bud kommer kikker vi på det og vurderer hvad der bedst for ham og os"
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det tror jeg godt jeg kan svare på, forestil dig en journalist der spørger JH ind til Momos fremtid i Ådalen. "Hans situation er uændret og han indgår i truppen på lige fod med alle andre, men som situationen er lige nu i OB er alle spillere til salg, hvis det rigtige bud kommer kikker vi på det og vurderer hvad der bedst for ham og os"
      Tænkte nu mere på at Troels(ikke dig ) skulle spørges

Comment

Tænkte nu mere på at Troels(ikke dig ) skulle spørges
        det giver sikkert samme svar, tænker jeg
        Believe OB

Comment

det giver sikkert samme svar, tænker jeg

Comment

Jeg har aldrig været total tosset med Diarra , men han har været undskyldt af at være fejlplaceret på vb . Jeg vil gerne se han på def midt og er faktisk af den tro at han ikke vil være en forringelse ift Ari .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Jeg har aldrig været total tosset med Diarra , men han har været undskyldt af at være fejlplaceret på vb . Jeg vil gerne se han på def midt og er faktisk af den tro at han ikke vil være en forringelse ift Ari .
              Det kunne komme an på en prøve ja. Ari har ikke imponeret mig her i sæsonstarten..
              igår var han okey men havde håbet at der havde været lidt mere i ham generelt

Comment

teknisk vil det være et step op i fht. Ari, men arbejsdmæssigt vil det være et tilbageskridt. Momo er for mig at se naturligt defensiv i sin tanke, med med en god evne til at læse spillet og komme på tværs med "en lang tå." og ad den vej bryde modstanderens spil. Han virker lidt hæmmet og usikker når han kommer med i offensive løb, som han sandt for dyden har forbedret siden sin ankomst, men det virker ikke naturlig for ham, mener jeg. Jeg har efterhånden lidt svært ved at se ham som stamspiller, derfor har jeg også skrevet i et tidligere indlæg at jeg tror der arbejdes i kulissen på at afhænde ham, Momo er vel er det sidste levn fra Poul "jeg-kan -ikke-find-ud-af-excel" Hansen dagene, så TB og JH kan forme en trup der er helt deres egen.
                Believe OB

Comment

teknisk vil det være et step op i fht. Ari, men arbejsdmæssigt vil det være et tilbageskridt. Momo er for mig at se naturligt defensiv i sin tanke, med med en god evne til at læse spillet og komme på tværs med "en lang tå." og ad den vej bryde modstanderens spil. Han virker lidt hæmmet og usikker når han kommer med i offensive løb, som han sandt for dyden har forbedret siden sin ankomst, men det virker ikke naturlig for ham, mener jeg. Jeg har efterhånden lidt svært ved at se ham som stamspiller, derfor har jeg også skrevet i et tidligere indlæg at jeg tror der arbejdes i kulissen på at afhænde ham, Momo er vel er det sidste levn fra Poul "jeg-kan -ikke-find-ud-af-excel" Hansen dagene, så TB og JH kan forme en trup der er helt deres egen.
                  Momo er en fin gardering i en smal trup, på alle de defensive pladser. I forhold til at slå Ari af kræver det, at han åbner munden og dirigerer på et sprog medspillerne forstår. Det tror jeg ligger meget langt, måske for langt ud i fremtiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Momo er en fin gardering i en smal trup, på alle de defensive pladser. I forhold til at slå Ari af kræver det, at han åbner munden og dirigerer på et sprog medspillerne forstår. Det tror jeg ligger meget langt, måske for langt ud i fremtiden.
                    det er helt korrekt at det sikkert også er en bremseklods for ham.
                    Believe OB

Comment

Jeg har set nogle reserveholdskampe med ham på def midt, hvor man godt har kunne se hvad den gode Poul mente med han kunne blive vores nye Djemba-Djemba. I de kampe jeg så, får han lukket godt af for mellemrummet mellem forsvar og midtbane, og så var han overraskende pasningssikker og fordelte boldende med stor sikkerhed ud på kanterne. Ved godt det var reserveholdskampe, men han overskyggede resten af spillerne på banen, i de to kampe jeg så ham på def midt.

Comment

Jeg synes nu også at huske, at han selv på backpladsen har været pasningssikker...
                        Jeg tror, at han kunne blive rigtig god på den centrale midtbanen.
                        Kendte dog ikke noget til de sprogmæssige problemer som er omtalt herinde.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Jeg har set nogle reserveholdskampe med ham på def midt, hvor man godt har kunne se hvad den gode Poul mente med han kunne blive vores nye Djemba-Djemba. I de kampe jeg så, får han lukket godt af for mellemrummet mellem forsvar og midtbane, og så var han overraskende pasningssikker og fordelte boldende med stor sikkerhed ud på kanterne. Ved godt det var reserveholdskampe, men han overskyggede resten af spillerne på banen, i de to kampe jeg så ham på def midt.
                          Kunne man forestille sig Ari og Diarra på den centrale midtbane sammen?
                          Umiddelbart meget defensivt men det er måske det der skal til for at lukke af foran forsvaret..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Kunne man forestille sig Ari og Diarra på den centrale midtbane sammen?
                            Umiddelbart meget defensivt men det er måske det der skal til for at lukke af foran forsvaret..
                            Ville være virkelig ked af at undvære Azer som kan blive vores næste Guldfugl IMO

Comment

Ville være virkelig ked af at undvære Azer som kan blive vores næste Guldfugl IMO
                              Tjoe men hvad virker bedst for holdet .. Diarra bag Ari der kan komme frem og skyde på mål udefra eller Ari bag Azer der kan gå med i spillet ...

Hvis vi skal have lidt mere fokus på defensiven ....
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Azer og Ari ligner absolut en fornuftig duo centralt, men der er naturligvis behov for flere alternativer ved skader og karantæner og Diarra ser jeg da som en mindst ligeså holdbar løsning end eksempelvis Schoop. Samtidig har jeg heller ikke helt afskrevet Lasse Kryger i vores højreside endnu. Med gårsdagens opstilling med 3 mands forsvar tror jeg faktisk godt en spiller som Lasse Kryger vil kunne få succes både defensivt og offensivt ligesom Mikkel Kirkeskov gav os rigtig meget fysik, speed og bredde i venstresiden. Spelmanns energi vil jeg dog stadig gerne se mere af. Men med et par fornuftige angribere begynder det da at ligne noget trupmæssigt. Jeg er dog spændt på Bechs taktiske oplæg til Brøndbykampen.

Toppel
                                Kasper Larsen, Lasse Nielsen, Daniel Høegh
                                Spelmann (Kryger) Azer (Desler) Ari (Diarra), Kirkeskov
                                Falk , Ny angriber, Emil Larsen (JBL)
                                Last edited by OleKBH; 03-08-2014, 13:40.

Comment

Working...
                                X