Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-AAB Nedtakt ..
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet tror jeg godt jeg kan svare på, forestil dig en journalist der spørger JH ind til Momos fremtid i Ådalen. "Hans situation er uændret og han indgår i truppen på lige fod med alle andre, men som situationen er lige nu i OB er alle spillere til salg, hvis det rigtige bud kommer kikker vi på det og vurderer hvad der bedst for ham og os"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg har aldrig været total tosset med Diarra , men han har været undskyldt af at være fejlplaceret på vb . Jeg vil gerne se han på def midt og er faktisk af den tro at han ikke vil være en forringelse ift Ari .
igår var han okey men havde håbet at der havde været lidt mere i ham generelt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg har aldrig været total tosset med Diarra , men han har været undskyldt af at være fejlplaceret på vb . Jeg vil gerne se han på def midt og er faktisk af den tro at han ikke vil være en forringelse ift Ari .Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægteknisk vil det være et step op i fht. Ari, men arbejsdmæssigt vil det være et tilbageskridt. Momo er for mig at se naturligt defensiv i sin tanke, med med en god evne til at læse spillet og komme på tværs med "en lang tå." og ad den vej bryde modstanderens spil. Han virker lidt hæmmet og usikker når han kommer med i offensive løb, som han sandt for dyden har forbedret siden sin ankomst, men det virker ikke naturlig for ham, mener jeg. Jeg har efterhånden lidt svært ved at se ham som stamspiller, derfor har jeg også skrevet i et tidligere indlæg at jeg tror der arbejdes i kulissen på at afhænde ham, Momo er vel er det sidste levn fra Poul "jeg-kan -ikke-find-ud-af-excel" Hansen dagene, så TB og JH kan forme en trup der er helt deres egen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægMomo er en fin gardering i en smal trup, på alle de defensive pladser. I forhold til at slå Ari af kræver det, at han åbner munden og dirigerer på et sprog medspillerne forstår. Det tror jeg ligger meget langt, måske for langt ud i fremtiden.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg har aldrig været total tosset med Diarra , men han har været undskyldt af at være fejlplaceret på vb . Jeg vil gerne se han på def midt og er faktisk af den tro at han ikke vil være en forringelse ift Ari .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg har set nogle reserveholdskampe med ham på def midt, hvor man godt har kunne se hvad den gode Poul mente med han kunne blive vores nye Djemba-Djemba. I de kampe jeg så, får han lukket godt af for mellemrummet mellem forsvar og midtbane, og så var han overraskende pasningssikker og fordelte boldende med stor sikkerhed ud på kanterne. Ved godt det var reserveholdskampe, men han overskyggede resten af spillerne på banen, i de to kampe jeg så ham på def midt.
Umiddelbart meget defensivt men det er måske det der skal til for at lukke af foran forsvaret.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKunne man forestille sig Ari og Diarra på den centrale midtbane sammen?
Umiddelbart meget defensivt men det er måske det der skal til for at lukke af foran forsvaret..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVille være virkelig ked af at undvære Azer som kan blive vores næste Guldfugl IMO
Hvis vi skal have lidt mere fokus på defensiven ...."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVille være virkelig ked af at undvære Azer som kan blive vores næste Guldfugl IMO
Toppel
Kasper Larsen, Lasse Nielsen, Daniel Høegh
Spelmann (Kryger) Azer (Desler) Ari (Diarra), Kirkeskov
Falk , Ny angriber, Emil Larsen (JBL)Last edited by OleKBH; 03-08-2014, 13:40.
Comment
Comment