Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-AAB Nedtakt ..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Dejlig fight og til tider godt spil. Vi så lidt til den gamle OB, svaghed med at vi bliver trykket for langt tilbage. Vi var farlige når vi kunne bryde længere fremme på banen.

Det som slår mig er, at endnu et af TB,s hold virker i dårlige form end modstanderne.

Lad os så håber, at der lander en angriber som overrasker os positivt. De unge vise fine takter, så en god angriber, og ikke en mellemvarer som holder de unge ud. Det skal være en klasse angriber som kan lære fra sig og inspirer holdet.
    Det syntes jeg nu ikke mht dårlig form. Emil så træt ud i dag men alle kan have en dag hvor man ikke er 100%..
    men sjovt at Skula når at få krampe i hver eneste kamp

Comment

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ojdepunkterne/
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
        Enig hetz er skidt. Bodul kan godt bruges og han leverede også idag. Men en ny angriber vil skubbe ham ud af startopstillingen. Jeg kan godt se ham liggende bag angriberen, men Bodul skal på bænken så må han få et par lejlighedsvise indskiftninger.
        Enig :)
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Mikkel Kirkeskov fik sin debut for OB i lørdagens kamp mod AaB. Og det var en tilfreds debutant, der efter kampen evaluerede.

- Det gik fint, synes jeg. Vi skabte mange chancer, men desværre holdt vi ikke nullet. Skulle vi have vundet, skulle vi have puttet nogle flere ind i første halvleg, men jeg synes, at vi kan tage med os, at vi spillede en rigtig flot kamp.

- Vi kom på tavlen, og vi har spillet en rigtig god kamp, så vi kan godt se positivt på det. Vi må kigge på det, vi har gjort godt, og det må vi tage med os. Det var en fornøjelse at spille derinde i dag, og jeg fornemmede at folk var glade og kunne lide den måde, vi spillede på, så det var dejligt.

- Jeg kender en del af spillerne fra tidligere, og det har været en god første uge. Derfor har det været nemt at falde ind, men det er klart, at man lige skal vænne sig til et nyt spilsystem. Men vi holder AaB nede på ganske få chancer, og selvom de havde bolden meget efter pausen, så skabte de ikke så meget.

Comment

Efter en længere skadepause var Azer Busuladzic tilbage i startopstillingen mod AaB.

- Det var dejligt at være med igen fra start. Jeg holdt ikke en hel kamp, men det håber jeg kommer snart. Der mangler fortsat de sidste 5-10 procent, men mon ikke de snart er der. Der venter en svær kamp ude mod Brøndby på søndag, men vi plejer at være gode derovre, så mon ikke det kommer til at gå godt. Vi fik bevist, at vi kan spille godt efter to utilfredsstillende kampe, og det var godt at få vist noget god fodbold for tilskuerne og for Odense.

- Vi kan være tilfredse med det ene point, selvom vi selvfølgelig gerne ville have vundet og også havde chancerne til det. Men AaB havde bolden meget, så mon ikke 1-1 er rimeligt. Det var meget frem og tilbage i kampen, og vi var langt mere aggressive og bedre på bolden, så det var fint.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det syntes jeg nu ikke mht dårlig form. Emil så træt ud i dag men alle kan have en dag hvor man ikke er 100%..
              men sjovt at Skula når at få krampe i hver eneste kamp
              Den kølige islænding har det vel svært med den danske varme og har ikke styr på sit salt ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

"Troels Bech, der havde valgt at stille med tre mand i forsvaret. - Det var en reaktion på, at jeg synes, vi har indkasseret for mange mål",

he he ..

Comment

Jeg kan godt tilslutte mig alle roserne, der er til den nye formation. Men de tre cb'er får hver et gult kort. Jeg kunne godt frygte en kamp, hvor epj eller diarra erstatter Nielsen, selvom jeg egentlig har været tilhænger af diarra..

Comment

Kunne sagtens se Diarra som en af de 3 hvis det er noget vi kommer til at praktisere noget mere i fremtiden

Comment

Fem ting jeg lærte af kampen:

1. Azer kan ikke blive MOM når man koster en kasse.
                      2. Skudtræning, skudtræning, skudtræning.
                      3. Glimrende indstilling. Den SKAL bare også være der næste kamp.
                      4. Bodul prøvede i dag - det virker bare ikke.
                      5. Kirkeskov. Monster debut.

MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Syntes bestemt ikke at vi så et hold i krise i dag ... et enkelt udfald defensivt koster os alt men generelt en god indstilling, fight og så. så det ud som om at folk overholdte deres aftaler.

Mange store chancer og vores esser missede dem ..

Men overordnet en godkendt kamp mod de regerende mestre.

Og så kadeu til TB for at ændre sit taktiske oplæg og (måske af tvang) prøve nogle nye spillere ..
                        Det er ret relevant at få med at AAB sparede lidt folk og havde en bunke skadet.....CL om 4 dage prioriteres helt sikkert højere.
                        Jeg vil lige se kampen mod BIF før jeg melder noget ud.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Kunne sagtens se Diarra som en af de 3 hvis det er noget vi kommer til at praktisere noget mere i fremtiden
                          Kan også sagtens se diarra erstatte Høegh eller Larsen, men Nielsens autoritet lyste virkelig igennem..

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Kan også sagtens se diarra erstatte Høegh eller Larsen, men Nielsens autoritet lyste virkelig igennem..
                            Enig. Hælder mere til at han skal erstatte Larsen. Han virker vildt usikker nogen gange, laver mange fejl og har dårlig boldomgang generelt..

Comment

Rigtig god kamp af hele holdet i dag. Jeg kan utroligt godt lide den formation vi spiller med i dag, da den både giver muligheder fremad, samtidig med at vi kan stå kompakt på banen og ikke give for mange chancer væk. I en 4-4-2 bliver vi alt for ofte fanget ude af position, og modstanderne har nemt ved at komme til chancer, mens vi i den formation vi stiller med i dag, altid har i hvert fald 3 med tilbage, som oftest 4 eller 5 mand (de 3 Central forsvar, og en midt-midt og/eller back). Og alligevel når vi så har bolden har vi 3 mand centralt helt fremme (Falk, Emil og Bodul), som giver plads til vores backer, som kan komme med frem på kanterne. Samtidig kan vores 2 centrale midtbanespiller blive inde centralt og koncentrere sig om at fordele boldene uden at blive fanget ude af position, som vi så ofte har set de har gjort i 4-4-2, hvor de oftere er tvunget til at komme længere frem på banen for at støtte offensiven.

Jeg må indrømme, jeg er vild med dagens formation :D. Er helt enig med Frimann, det lignede til tider Holland under VM :P

Edit: Dog skal vi udnytte vores chancer, for vi kan ikke regne med at få over 20 skudmuligheder i alle kampene. Ærgeligt vi ikke vinder i dag, men tegningen til sejr var der i dag, og lad det gerne blive en vane.
                              Last edited by WhyNot?; 02-08-2014, 23:01.

Comment

jeg sidder og får morgenkaffe på terrassen iført min grønne Diarra trøje, og jeg har været stor fortaler og tilhænger af ham i lang tid. I går viste MK hvad vi i lang tid er gået glip af med Momo på vb, og jeg kan ikke forestille mig han udfylder rollen som hb markant anderledes. Som cf er han pt 4 valg tror jeg (måske 5. valg efter EPJ.) Jeg har desværre lidt svært ved at se den langsigtede plan med Momo i klubben og jeg tror at der arbejdes i kulissen på at afhænde ham enten som udlejet til en fransk klub, eller et reelt salg af ham.
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X