Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg var ret begejstret for Ivancevic. Jeg elskede hans attitude, kampgejst, hans vilje til at vise at han ville klubben over for os fans (på samme måde som McCoy når han vandt en tackling).
Jeg synes også han havde et godt opspil. Havde han haft en stærk centermakker, var han blevet et hit i vores klub.
- Likes 1
Comment
-
han var sgu da pisseringe!Oprindeligt indsendt af galamush Se indlægjeg var ret begejstret for ivancevic. Jeg elskede hans attitude, kampgejst, hans vilje til at vise at han ville klubben over for os fans (på samme måde som mccoy når han vandt en tackling).
Jeg synes også han havde et godt opspil. Havde han haft en stærk centermakker, var han blevet et hit i vores klub.
- Likes 1
Comment
-
Jeg bygger mit postulat på den oplevelse at han netop ikke blev rakket ned af de fleste, men nærmere ophøjet til en form for kultfigur, grundet hans måde at forsvare det på. Og din holdning til ham, er bare med til at forstærke min meningOprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Han blev da rakket ned af de fleste - hvad bygger du dit postulat på?
- Likes 1
Comment
-
Ikke helt nok til en midterklub der kæmper med om top-6 til det sidste, nej. I disse turbulente tider hvor vi som et åbenlyst bundhold flirter med nedrykningsstregen, derimod…Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSå dårlig var han da heller ikke. Han var vel den østeuropæiske Lasse Nielsen. Det kan også noget, men måske ikke helt nok til OB.Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
- Likes 1
Comment
-
Altså sidst vi som bundhold mere end flirtede med nedrykningsstregen var han jo altså med…Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Ikke helt nok til en midterklub der kæmper med om top-6 til det sidste, nej. I disse turbulente tider hvor vi som et åbenlyst bundhold flirter med nedrykningsstregen, derimod…
- Likes 1
Comment
-
Mihajlo Ivancevic var i Superliga-sammenhæng ikke god nok til at rykke OB nogle vegne. Vi kan diskutere whataboutism med alle andre spillere, men det upåagtet, så er det vel et faktum, at Ivancevic ikke var dygtig nok til at spille fast for OB i længere perioder end de 15 kampe i 2022, hvor han var okay, uden at være prangende. Han spillede ikke fantastisk i Odd i Norge, han blev slået af igen i OB mens vi var i 1. division, og blev ophævet med. Siden har han spillet i Lyngby i 1. division, uden at følge klubben op i Superligaen og nu spiller han i en Rumænsk liga på et midterhold.
Samler man op, så havde han den fuldstændig rigtige og perfekte kriger-indstilling til en klub som vores, men havde ikke evnerne til at spille sig på holdet og udvikle sig til en fast starter og profil. Det bakker alt hans præstationsdata fra sæsonerne i OB og efter op om.
Han var efter alt at dømme en god fyr, med stor lyst til at præstere for OB, men uden fødderne og hovedet kunne følge med på det her niveau. No hard feelings, og så ønsker vi ham alt det bedste.
- Likes 5
Comment
-
Men lige den sæson kæmpede vi med om top-6 til det sidste. Vi var vidst kun én sejr fra top-6. At vi så gennemgik en nedsmeltning på linje med Chernobyl i nedrykningsspillet...ja, det burde truppen have været (på papiret) for god tilOprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Altså sidst vi som bundhold mere end flirtede med nedrykningsstregen var han jo altså med…
Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
Comment
-
Og lige den nedsmeltning vil altid klæbe til Søren Krogh. Det var simpelthen dårligt trænerarbejde.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Men lige den sæson kæmpede vi med om top-6 til det sidste. Vi var vidst kun én sejr fra top-6. At vi så gennemgik en nedsmeltning på linje med Chernobyl i nedrykningsspillet...ja, det burde truppen have været (på papiret) for god til
- Likes 1
Comment
-
Enig. Så snart han blev cheftræner for OB spillede han for at undgå nedrykning frem for at gå efter top6. Det var før jul … hvor langt var der fra top6 der i forhold til nedrykningsstregen …Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Og lige den nedsmeltning vil altid klæbe til Søren Krogh. Det var simpelthen dårligt trænerarbejde."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
det har vi gjort i størstedelen af sæsonerne;Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Men lige den sæson kæmpede vi med om top-6 til det sidste. Vi var vidst kun én sejr fra top-6. At vi så gennemgik en nedsmeltning på linje med Chernobyl i nedrykningsspillet...ja, det burde truppen have været (på papiret) for god til
16/17 og 21/22 skiller sig negativt ud, her var der hhv 7 og 10 point til top 6 da grundspillet sluttede.
Ellers har det heddet;
17/18 - 4p
18/19 top 6
19/20 -5p
20/21 -1p
22/23 -2p
23/24 -3p
24/25 1 division
25/26 -4p
så typisk indenfor 1-2 kampe og derfor har man været med helt til det sidste, men jo også med kniven for struben da man har skullet indhente det tabte, også et tema man se gentaget år efter år.
Comment
-
Folk husker sikkert kampene i sidste sæson.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det har vi gjort i størstedelen af sæsonerne;
16/17 og 21/22 skiller sig negativt ud, her var der hhv 7 og 10 point til top 6 da grundspillet sluttede.
Ellers har det heddet;
17/18 - 4p
18/19 top 6
19/20 -5p
20/21 -1p
22/23 -2p
23/24 -3p
24/25 1 division
25/26 -4p
så typisk indenfor 1-2 kampe og derfor har man været med helt til det sidste, men jo også med kniven for struben da man har skullet indhente det tabte, også et tema man se gentaget år efter år.
Vi havde en hjemmekamp mod FCN, hvor de nærmest blev rundbarberet i første halvleg. Aldeles ufortjent førte vi kun med 1-0 ved pausen. I anden halvleg fik FCN så scoret 2 gange og vandt kampen. Set på stats for hele kampen, så burde vi have vundet. Det skete så ikke, men hvis vi havde vundet den kamp, så var vi endt i top6, idet vi så ville have fået 3 point mere, og FCN 3 mindre.
I sæsonen 19/20 ender vi 5 points efter AaB, men også der havde vi en kamp, hvor vi dominerede på stats, men det endte med et 1-0 sejr til AaB. Havde vi vundet den kamp, så var vi endt i top 6.
Af alle de sæsoner, der er nævnt her, er det kun sæsonen 17/18 som ikke ville resultere i Top 6, hvis der havde været et anderledes resultat i én eneste kamp. Vel at mærke en kamp, hvor vi efter stats burde have vundet.
Ja, vi kan sagtens blive enige om, at vi burde have været i Top 6 nogle flere gange, men når det i stort set samtlige sæsoner ville have resulteret i at målsætningen var blevet opfyldt, hvis bare en enkelt kamp havde haft et andet udfald, så virker det fuldkommen vanvittigt, hvis ledelsen på noget tidspunkt skulle melde noget som helst MINDRE end top 6 ud som MÅLSÆTNING. En målsætning er som bekendt det, vi gerne vil opnå. Det vi vil være tilfredse med, og glade for, hvis det sker. Klubber som FCM og FCK har hvert år som målsætning, at de vil være mestre. Deres målsætning bliver heller ikke altid opfyldt. Begge klubber har endda prøvet at ende i bund 6, i en sæson, hvor de har meldt ud, at de går efter mesterskabet.Last edited by Henning001; i går, 23:08.
- Likes 1
Comment
-
Jeg er for så vidt enig med dig I DET ENKELTE ÅR - men når vi igennem 15 år kun rammer indenfor målsætningen en gang ( det er i virkeligheden det år som er undtagelsen) - har det efter min mening ikke noget med enkelt kampe at gøre. Så er det en klart dokumenteret trend som må have en eller flere dybere liggende årsager. Når vi har været tæt på så mange gange har det bevirket ( igen efter min mening) at ejerskabet har faldet for fristelsen til at "investere mindst muligt" i stedet for at handle på de fundamentale mangler ( træningsbaner, kontinuitet, fodbold faglig ledelse, investering i truppen osv.). Det har medført at vi nærmest konstant handler på bagkant af stadigt flere konkurrenter - vi bliver langsomt men sikkert overhalet af flere og flere....Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
Folk husker sikkert kampene i sidste sæson.
Vi havde en hjemmekamp mod FCN, hvor de nærmest blev rundbarberet i første halvleg. Aldeles ufortjent førte vi kun med 1-0 ved pausen. I anden halvleg fik FCN så scoret 2 gange og vandt kampen. Set på stats for hele kampen, så burde vi have vundet. Det skete så ikke, men hvis vi havde vundet den kamp, så var vi endt i top6, idet vi så ville have fået 3 point mere, og FCN 3 mindre.
I sæsonen 19/20 ender vi 5 points efter AaB, men også der havde vi en kamp, hvor vi dominerede på stats, men det endte med et 1-0 sejr til AaB. Havde vi vundet den kamp, så var vi endt i top 6.
Af alle de sæsoner, der er nævnt her, er det kun sæsonen 17/18 som ikke ville resultere i Top 6, hvis der havde været et anderledes resultat i én eneste kamp. Vel at mærke en kamp, hvor vi efter stats burde have vundet.
Ja, vi kan sagtens blive enige om, at vi burde have været i Top 6 nogle flere gange, men når det i stort set samtlige sæsoner ville have resulteret i at målsætningen var blevet opfyldt, hvis bare en enkelt kamp havde haft et andet udfald, så virker det fuldkommen vanvittigt, hvis ledelsen på noget tidspunkt skulle melde noget som helst MINDRE end top 6 ud som MÅLSÆTNING. En målsætning er som bekendt det, vi gerne vil opnå. Det vi vil være tilfredse med, og glade for, hvis det sker. Klubber som FCM og FCK har hvert år som målsætning, at de vil være mestre. Deres målsætning bliver heller ikke altid opfyldt. Begge klubber har endda prøvet at ende i bund 6, i en sæson, hvor de har meldt ud, at de går efter mesterskabet.
- Likes 2
Comment
Comment