Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg var ret begejstret for Ivancevic. Jeg elskede hans attitude, kampgejst, hans vilje til at vise at han ville klubben over for os fans (på samme måde som McCoy når han vandt en tackling).
Jeg synes også han havde et godt opspil. Havde han haft en stærk centermakker, var han blevet et hit i vores klub.
Comment
-
han var sgu da pisseringe!Oprindeligt indsendt af galamush Se indlægjeg var ret begejstret for ivancevic. Jeg elskede hans attitude, kampgejst, hans vilje til at vise at han ville klubben over for os fans (på samme måde som mccoy når han vandt en tackling).
Jeg synes også han havde et godt opspil. Havde han haft en stærk centermakker, var han blevet et hit i vores klub.
Comment
-
Jeg bygger mit postulat på den oplevelse at han netop ikke blev rakket ned af de fleste, men nærmere ophøjet til en form for kultfigur, grundet hans måde at forsvare det på. Og din holdning til ham, er bare med til at forstærke min meningOprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Han blev da rakket ned af de fleste - hvad bygger du dit postulat på?
- Likes 1
Comment
-
Ikke helt nok til en midterklub der kæmper med om top-6 til det sidste, nej. I disse turbulente tider hvor vi som et åbenlyst bundhold flirter med nedrykningsstregen, derimod…Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSå dårlig var han da heller ikke. Han var vel den østeuropæiske Lasse Nielsen. Det kan også noget, men måske ikke helt nok til OB.Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
Comment
-
Altså sidst vi som bundhold mere end flirtede med nedrykningsstregen var han jo altså med…Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Ikke helt nok til en midterklub der kæmper med om top-6 til det sidste, nej. I disse turbulente tider hvor vi som et åbenlyst bundhold flirter med nedrykningsstregen, derimod…
Comment
Comment