Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg kan simpelthen ikke glemme Troels Bechs mundlort omkring VM-spillere, når man ser hans transferresultat. Jeg vil vove den påstand, at det kunne jeg
    selv have gjort bedre. Hvad f..... har de gang i, lader Burgy gå uden at erstatte ham, fyrer træneren pga uenigheder, hvor jeg klokkeklart stoler mere på
    Zorniger end Troels Bech. Nu med en ny træner der i hans 6 kamp skal ud og undskylde for hans egen præstation, hvad f..... er det for en stak amatører der
    render rundt i Ådalen, og agerer som om de har hulens meget forstand på fodbold.

De er kæmpeamatører, og OB rykker ned.... jeg fortryder inderligt at udviste tillid til Troels Bech. Ud af vagten med ham, han duer ikke, og udfører ikke det
    han er ansat til.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Lige i gang med SFÅs gennemgang af gårdsdagens lussing.

Ole Spion er ikke begejstret for Rakneberg, ikke lige det man har lyst til at hører at de skulle have hentet endnu en nulbon på vb...
      Holmstrøm taler han bestemt heller ikke varmt om - og mener også at Ganaus burde spille angriber(?!) og lige der - der taber han sgu noget i min bog, for Ganaus ene mand på toppen, den holder sgutte.

Der bliver også (rigtig fint) spurgt ind til TTs assistenter - altså skulle han ikke have muligheden for at bringe egne folk ind? Lige nu har han arvet resterne efter Zorniger - er det en spare øvelse man er ude i??
      Synes Ole Spion er en fed type at høre på i SFÅ. Han roser så tilgangene af Gammelgaard og Ulvestad. Meget muligt han får ret med Rakneberg og Holmstrøm, det må fremtiden vise.

Jeg mener Ole var involveret i tilgangene af Ivancevic og Manneh. Så kan man kigge på hvor de er i dag. Det er bare svært, for OB, for Ole, for os. Det er ikke ligetil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Synes Ole Spion er en fed type at høre på i SFÅ. Han roser så tilgangene af Gammelgaard og Ulvestad. Meget muligt han får ret med Rakneberg og Holmstrøm, det må fremtiden vise.

Jeg mener Ole var involveret i tilgangene af Ivancevic og Manneh. Så kan man kigge på hvor de er i dag. Det er bare svært, for OB, for Ole, for os. Det er ikke ligetil.
        Og Ole mente også at Martin Hansen var en top 6 målmand i superligaen og sådan er der så meget.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

... og manglen på kontinuitet.
          du har fuldstændigt ret ......Og den kontinuitet der så har været, har jo været Niels Thorborg & Thomas Christensen.....
          Last edited by Bossy; i dag, 09:48.
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
          2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Ivancevic er den mest undervurderede OB’er i mange år. Så respekt for det fund. Men hans nuance-besættelse var ulidelig at høre på i seneste SFÅ-afsnit. Enhver kan se der mangler en forsvarsgeneral - det handler ikke bare om “sortering.”
            OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Ole Spion er ikke begejstret for Rakneberg, ikke lige det man har lyst til at hører at de skulle have hentet endnu en nulbon på vb...
              Holmstrøm taler han bestemt heller ikke varmt om - og mener også at Ganaus burde spille angriber(?!) og lige der - der taber han sgu noget i min bog, for Ganaus ene mand på toppen, den holder sgutte.

Der bliver også (rigtig fint) spurgt ind til TTs assistenter - altså skulle han ikke have muligheden for at bringe egne folk ind? Lige nu har han arvet resterne efter Zorniger - er det en spare øvelse man er ude i??
              Enig i, at Ole Spion ikke nødvendigvis har ret i alt. Han har taget gevaldigt fejl i vurderingen af en hel del spillere. Joel King f.eks. Men det er måske nok uundgåeligt i hans job.

Jeg er dog enig med ham ift. Ganaus (uden at have hørt SFÅ-afsnittet). Generelt har han jo bare ikke teknikken til at være med på dette niveau. I hvert fald på et hold, der har nogle ambitioner på bolden. Som vi bør have hvis vi vil spille med Arp og Falk som toneangivende spillere. Så har man ikke råd til at have en stopklods som ham blandt de startende 11. Skal han spille skal det være i en position, hvor han får flest mulige berøringer i feltet, hvor han er bedst. Det er som 9'er, som jeg ser det. Hvis vi sænker ambitionerne i vores spil og spiller tonser-bold som et klassisk bundhold, er det nok en anden snak.

Ift. Thomasbergs assistenter er, der er nok ikke meget tvivl om, at vi ikke er i det ønskede setup nu. Er det en spareøvelse? Måske. Men timingen er også bare skæv. Når man ansætter en træner én kamp inde i sæsonen kan man nok ikke vælge frit på alle hylder. Det er nok også svært at hente fra flere af hans tidligere klubber, hvor man må formode de har kigget først. FCM er ikke glade for at gå af med dem og Randers er jo blevet helt ribbet for deres assistenter på det seneste. Mon ikke de har kigget på de mulige kandidater de/han har haft og tænkt, at de hellere ville fortsætte med det de havde end nogen de var i tvivl om? Forventer lidt der kommer 1-2 nye ind til vinter eller senest til sommer.

Comment

Kan godt være at han ikke skal ligge alene på toppen, men i min bog skal Ganaus da 100% spille angriber. Hvis skal i hvert fald have ændret rollerne på holdet, især ovre i den venstre side, hvis han skal spille på venstrekanten for os

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

Ivancevic er den mest undervurderede OB’er i mange år. Så respekt for det fund. Men hans nuance-besættelse var ulidelig at høre på i seneste SFÅ-afsnit. Enhver kan se der mangler en forsvarsgeneral - det handler ikke bare om “sortering.”
                  Sjovt. Jeg synes at Ivancevic er en af de mest overvurderede spillere OB længe har haft

Comment

Working...
                  X