Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvorfor skal han være positiv, hvis der ikke er noget at være positiv over i forhold til vores udmeldinger/selvværd

Jeg kan godt lide hans jyske stil med saglighed og realisme, som nok ikke passer så godt ind i narrativet, som kører herinde i ekkokammeret

God weekend til alle
    Det "skal" han heller ikke. Hans ting er bare at kaste mere eller mindre negative analyser efter klubben. Eller kalde den ligegyldig.

Pointen er, at det kan han da godt have ret i på nogle tidspunkter - trods alt. Men det gør ham hverken til saglig eller ekspert - blot en one trick pony.
    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Så har man hørt det hele med.

Ekspert sætter kort og præcist ord på PRÆCIS de samme frustrationer, der har fyldt forum ud hele sommeren, og så falder det nogen for brystet. Ud fra det, er han da netop ekspert i en afmålt og præcis formidling af OBs ageren denne sommer, og oplevelsen af det fra et fanperspektiv.

Måske er hans kedelige og leverpostejsagtige kommentarer om OB måske et udtryk for, at OB er præcis dét.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvorfor skal han være positiv, hvis der ikke er noget at være positiv over i forhold til vores udmeldinger/selvværd

Jeg kan godt lide hans jyske stil med saglighed og realisme, som nok ikke passer så godt ind i narrativet, som kører herinde i ekkokammeret

God weekend til alle
        Laces out Dan!

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
          Så har man hørt det hele med.

Ekspert sætter kort og præcist ord på PRÆCIS de samme frustrationer, der har fyldt forum ud hele sommeren, og så falder det nogen for brystet. Ud fra det, er han da netop ekspert i en afmålt og præcis formidling af OBs ageren denne sommer, og oplevelsen af det fra et fanperspektiv.

Måske er hans kedelige og leverpostejsagtige kommentarer om OB måske et udtryk for, at OB er præcis dét.
          Er egentlig ved at være godt træt af Morten Bruun efterhånden.
          Man kan godt få for meget af hans jyske drøvtyggerstemme.

Omkring OB har han dog helt ret. Det er spot on som det hedder nu på dansk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Det "skal" han heller ikke. Hans ting er bare at kaste mere eller mindre negative analyser efter klubben. Eller kalde den ligegyldig.

Pointen er, at det kan han da godt have ret i på nogle tidspunkter - trods alt. Men det gør ham hverken til saglig eller ekspert - blot en one trick pony.
            Du vil simpelthen benægte, at vi er blevet en stadigt mere ligegyldig klub? Det er da uomtvisteligt, når man ser på vores placering i det danske fodboldhierarki gennem de sidste 15 år.
            OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

Du vil simpelthen benægte, at vi er blevet en stadigt mere ligegyldig klub? Det er da uomtvisteligt, når man ser på vores placering i det danske fodboldhierarki gennem de sidste 15 år.
              Nej - det vil jeg simpelthen ikke. Det fremgår også tydeligt.

Hvis Morten Bruun altid skyder på klubben vil han ramme rigtigt på nogle tidspunkter. Det gør han rimelig meget for tiden, især pga, den stemning, der i klubben.

Men hvis jeg fortæller dig, det regner hver dag, så er jeg jo heller ikke en gudsbenådet vejrekspert bare fordi det nu er efterår.

Ser du? Der er forskel på at ramme plet i en analyse, og så, at en altid negativ analyse vil ramme plet og få tilhængere pga. timingen. Det ene er færdigheder, det andet er en tilfældighed.
              Last edited by Mhjortebjerg; 04-09-2026, 13:34.

Comment

slet.

Comment

Nu har jeg ikke lige hørt SFÅ eller andet, så har ikke andres vurdering af noget, udover det herinde og Morten Bruun....

Det har været rodet og vi "har lagt skinner, mens toget kørte". Gammelgaard, Holmstrøm og Ulvestad, ligner nogen der kom til på grund af trænerskiftet.

Det mest trælse i vinduet, synes jeg er situationen omkring midterforsvaret, medmindre vi forlænger med Julius. Nu er det overvejende sandsynligt, at det midterforsvar vi får resten af sæsonen, bliver sprængt til atomer næste sommer. Julius smutter transferfrit. Julian, kan vælge ikke at blive enig med os, hvis andre indikerer de vil betale mere i løn. Gomez har en kontraktlængde der gør, at det måske er næste sommer han skal sælges. Det er i det hele taget lidt noget Skrammel. Havde håbet der var kommet en ind, på 25-27 år på lang kontrakt, i stedet for Julian.

Ulvestad lyder til at være "en fandens god spiller", jeg havde dog ønsket en noget yngre med længere perspektiv.

Det var det værste. Der er dog også sket gode ting.

Holmstrøm har gjort det fint. Topi og GG er kun 23 år og er på lange kontrakter, de har de bedste år foran sig. De har ikke brændt ligaen af endnu, men jeg er fortrøstningsfuld.

Vi kan skifte ind nu, uden alt falder fra hinanden.

William Martin, det var bare super den kom i hus.

Så rodet, hverken 10 eller 12 i karakter, men heller ikke dumpet i min bog.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Nej - det vil jeg simpelthen ikke. Det fremgår også tydeligt.

Hvis Morten Bruun altid skyder på klubben vil han ramme rigtigt på nogle tidspunkter. Det gør han rimelig meget for tiden, især pga, den stemning, der i klubben.

Men hvis jeg fortæller dig, det regner hver dag, så er jeg jo heller ikke en gudsbenådet vejrekspert bare fordi det nu er efterår.

Ser du? Der er forskel på at ramme plet i en analyse, og så, at en altid negativ analyse vil ramme plet og få tilhængere pga. timingen. Det ene er færdigheder, det andet er en tilfældighed.

Comment

https://fyens.dk/ob/ung-ob-stopper-a...9be3a4ea037-18

Askou er da slet ikke afvisende over for en forlængelse. Altså hvad foregår der?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        https://fyens.dk/ob/ung-ob-stopper-a...9be3a4ea037-18

Askou er da slet ikke afvisende over for en forlængelse. Altså hvad foregår der?
                        Det lyder fremragende.
                        Kan du fortælle lidt om hvordan han åbner døren på klem ifølge artiklen?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Det lyder fremragende.
                          Kan du fortælle lidt om hvordan han åbner døren på klem ifølge artiklen?
                          “Jeg har altid en dør åben. Uanset hvordan jeg har det med, at der var en fin mulighed for at komme afsted, så er der ikke noget at gøre ved det nu. Jeg er her uanset, hvor ærgerlig jeg har været over dit og dat. Det må jeg forholde mig til og kan glædemig til FCK-kampen. Hver eneste dag, jeg er her i OB, vil jeg spille for mit liv, men vi er ikke enig om en forlængelse - endnu, sagde Julius Berthel Askou til Sport Fyn efter fredagens træning på et regnfyldte Falen.​“

Der har været dialog, men det var først i foråret, at det startede. Uden at sige for meget, så kom de først, da vi nærmede os, at der var et år tilbage af min kontrakt, og jeg havde spillet rigtigt meget. Det har gjort det lidt mere vanskeligt, end det skulle have været, siger OB-stopperen.

- Der er mange parter, der skal blive enige og mange, der skal give grønt lys. Her er jeg den allermindste part ud over, at jeg skal spille på banen. Ellers har jeg jo ingenting at presse på med.”

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

“Jeg har altid en dør åben. Uanset hvordan jeg har det med, at der var en fin mulighed for at komme afsted, så er der ikke noget at gøre ved det nu. Jeg er her uanset, hvor ærgerlig jeg har været over dit og dat. Det må jeg forholde mig til og kan glædemig til FCK-kampen. Hver eneste dag, jeg er her i OB, vil jeg spille for mit liv, men vi er ikke enig om en forlængelse - endnu, sagde Julius Berthel Askou til Sport Fyn efter fredagens træning på et regnfyldte Falen.​“

Der har været dialog, men det var først i foråret, at det startede. Uden at sige for meget, så kom de først, da vi nærmede os, at der var et år tilbage af min kontrakt, og jeg havde spillet rigtigt meget. Det har gjort det lidt mere vanskeligt, end det skulle have været, siger OB-stopperen.

- Der er mange parter, der skal blive enige og mange, der skal give grønt lys. Her er jeg den allermindste part ud over, at jeg skal spille på banen. Ellers har jeg jo ingenting at presse på med.”

Det lyder som om at TB ikke tør comitte sig for talentet har bevist sig endeligt … hvis vi skal have flere egne fuldt transitionerede spillere at bygge på må OB også comitte sig for de er slået endelig igennem … ellers bliver det svært …

og så på den anden side … hvorfor bliver det svært .. man kan koblede være at lytte til agenterne om det ene eller andet sted hvis man er glad for hvor man er og så sørge for at pengene følger med en forlængelse …
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

syntes jeg lyder mærkeligt...vil mene han holder ret mange kort på hånden. Agenten er hans repræsentant så hvis Askou vil blive så må det være det være udgangspunktet. Så Askou må da være den største part - på den ene side af bordet. For der er naturligvis OB på den anden - så det er vel prisen på grisen man skal blive enige om. Og hvad for en plan der skal være fremadrettet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det lyder som om at TB ikke tør comitte sig for talentet har bevist sig endeligt … hvis vi skal have flere egne fuldt transitionerede spillere at bygge på må OB også comitte sig for de er slået endelig igennem … ellers bliver det svært …

og så på den anden side … hvorfor bliver det svært .. man kan koblede være at lytte til agenterne om det ene eller andet sted hvis man er glad for hvor man er og så sørge for at pengene følger med en forlængelse …
                                ret meget hans tilgang, at være nok lige en tand for forsigtig. Hele hans undgå to forkerte frem for at hente fem rigtige.

Selvfølgelig skal man ikke bare smide fem årige kontrakter, med høje lønninger efter alle akademister, men hvis ikke man skal ende med alt for mange Slotsager situationer - så er man nødt til at komme ud af busken lidt før.

Nu lykkedes man at forlænge med Martin, lyder til trænerskiftet havde en del at skulle have sagt der. Men mon ikke også hans skadessituation har spillet ind.

Comment

Working...
                                X