Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så er spm. om Sandberg vurderes stærk nok eller om der ikke mangler en CM mere ..

Afgange?
    det tror jeg ikke - Thomasberg har haft rig mulighed for bare at skifte ham ind i 10 min. men har ikke gjort nogle anslag til det.

Håber man får sendt dem videre - de har siddet rigeligt på bænken, de skal ud og have noget spilletid.

Så kan man give Noah Lassen tid på bænken og de få min. der må falde af.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
      Vi skal lige huske at de klassespillere mange efterspørge også skal ville OB . Vi er ikke for nuværende en attraktiv klub med top placeringer og europa spil hvert år. Så vi må tage hvad vi kan få. Der skal to til en tango. Vi kan ønsker og ønske med det nytter ikke meget hvis spillerene ikke vil OB
      Muligt.. dog tror jeg at det er nullerne på kontrakten der gør det, for de fleste spillere.

Uanset hvad, er OB jo selv skyld i, at de ikke er attraktive, hvis dette skulle være tilfældet.

.. og så må man jo investere/dope sig, for at komme en hylde højere op, ellers så kommer man vel aldrig derop eller hvad ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

håber jeg godt nok for en 34 årig nordmand med 4 landskampe fra en bundklub i Polen……er det sådan en spiller vi har ventet på som er en hylde over OB og som har afventet sine muligheder?!??…….
        Hans fire landskampe er fordelt på 45 minutter mod UAE, 6 minutter mod Færøerne, 1 minut mod Malta og 90 minutter mod Østrig... så en rutineret landsholdsspiller, som vel burde havde været med til VM denne sommer siden vi har ventet så længe på ham !

Men velkommen til

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Kan nogen svare mig på hvor han skal spille henne? Jeg har svært ved at se ham starte foran Falk eller Ouedraogo
          det tænker jeg da heller ikke han kommer til.

Men var da rart at kunne skifte Falk ud efter 70 min. når lungerne hænger ud af munden på ham.

Kan også være man vil stille mere defenssivt op mod de større hold, tre på midtbanen, to kanter og kun en angriber

Comment

Tom Trybull havde også international erfaring. Så det er jo ikke nødvendigs et kvalitetsstempel
            Trybull var da en klar forstærkning da han kom til.

Comment

Tom Trybull havde også international erfaring. Så det er jo ikke nødvendigs et kvalitetsstempel
              Men hans manglende spilletid var vel mere end AZ ting? Indstillingen og det han spillede var vel ikke så ringe ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

håber jeg godt nok for en 34 årig nordmand med 4 landskampe fra en bundklub i Polen……er det sådan en spiller vi har ventet på som er en hylde over OB og som har afventet sine muligheder?!??…….
                En bundklub i Polen simpelthen? De er blevet 4, 4 og 9, de sæsoner, han har spillet der. Ud af 18 hold vel at mærke.

Comment

Synes nu det er en ganske fin transfer med vores nye nordmand. Ja han er 34, men dog en mand der har spillet fast de sidste mange sæsoner, og har erfaring fra større klubber end vel nogen af dem vi har i truppen har? Med Bonde ude, har vi udover Falk og Martin Hansen, ikke mange over 25, så synes det er fint med noget rutine. Vi kan heller ikke have et hold kun af under 25 årlige, som i fifa eller fm.

Som erstatning for Bonde er han da en klar forbedring?

ja det er ikke Eriksen og ikke en med fremtidssalg. Til gengæld er han en der kan forstærke holdet nu og her.

Comment

Kan nogen svare mig på hvor han skal spille henne? Jeg har svært ved at se ham starte foran Falk eller Ouedraogo
                    Folk brokker sig, når der mangler bredde, men også når man sikrer sig en bred trup med konkurrence om pladserne…

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Uden at man nødvendigvis skal lægge det store i det, er der en bold-bruger, der påstår at følge den polske liga ret tæt, der skriver at han er en klassespiller. Synes det er lidt hurtigt folk afskriver ham.
                      Eriksen er jo også en klassespiller, men mange er jo ikke interesseret i ham bl.a herinde, grundet hans alder.

Der findes masser af gamle klassespillere derude i den alder, som ville elske at finde en klub der kan forlænge deres karriere/løn.

Problemet er perspektivet, og ikke mindst signal værdien.
                      Det afslører netop, OBs kæmpe problem, som er 100% selvforskyldt, at de ikke har penge nok til nogle yngre modeller.

Ret perspektiv løst i det hele taget, at holde med OB.

Comment

Jeg har virkelig, virkelig svært ved at se idéen i Ulvestad
                        OB har defineret den optimale trup og i den er der også 4 Karrakterspillere på +30 år og hvis TT mener at der mangler noget af det han kan, så er det vel efter planen … realiteten er at vi har for mange unge spillere .. det er manglende erfaring ..
                        Last edited by Plum; i dag, 19:40.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Trybull var da en klar forstærkning da han kom til.
                          Han var mig bekendt ikke noget særligt, på et hold der rykkede ned. Der var heller ikke nogen der var interesseret i at samle ham op på en fri transfer, da vi var rykket ned

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det tænker jeg da heller ikke han kommer til.

Men var da rart at kunne skifte Falk ud efter 70 min. når lungerne hænger ud af munden på ham.

Kan også være man vil stille mere defenssivt op mod de større hold, tre på midtbanen, to kanter og kun en angriber
                            Det taktiske aspekt kan jeg købe. Men at købe en på 34 til bredden, giver ikke meget mening i mit hoved

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                              Vi skal lige huske at de klassespillere mange efterspørge også skal ville OB . Vi er ikke for nuværende en attraktiv klub med top placeringer og europa spil hvert år. Så vi må tage hvad vi kan få. Der skal to til en tango. Vi kan ønsker og ønske med det nytter ikke meget hvis spillerene ikke vil OB
                              Nu er det jo Troels der har skabt fortællingen om spillere fra en højere hylde ved at vente. Når man så bringer en 34 nordmand ind...altså det går sgu lidt imod de udmeldinger.

Comment

Det taktiske aspekt kan jeg købe. Men at købe en på 34 til bredden, giver ikke meget mening i mit hoved
                                heller ikke i min.

Men vores scouting afdeling kan åbenbart ikke andet end at hente spillere som den nye træner peger på.

Comment

Working...
                                X