Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Hvorfor fanden skulle Ob sælge Bonde hvis ikke der er noget på vej ind.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Jeg er ret sikker på der kommer en CM ind. Ellers er det en kæmpe falliterklæring.
Comment
-
Enig. Nu må der komme en CM, men vi bliver også nødt til at finde en midterforsvarer. Vi har travlt. Men siden vi sælger Bonde må en ny CM da være lige oppe over.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Hvorfor fanden skulle Ob sælge Bonde hvis ikke der er noget på vej ind.
Jeg er ret sikker på der kommer en CM ind. Ellers er det en kæmpe falliterklæring.
Comment
-
Mon ikke Nagel har defekt, eller kasseret nordmand fra en random bundklub i sin notesbog.Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
https://sport.tv2.dk/live/fodbold/20...0-6680f97afe98
Men enig, kræver selvfølgelig erstatning, hvis det skulle ske.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Fuldstændig enig. Man har ikke tiltro til de unge, samt Falk holder ikke 90 hver gang.Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Enig. Nu må der komme en CM, men vi bliver også nødt til at finde en midterforsvarer. Vi har travlt. Men siden vi sælger Bonde må en ny CM da være lige oppe over.
Ret tydeligt, synes jeg at noget er på vej ind. Ellers er min tiltro til ledelsen fuldstændig forsvundet. Som i fuldstændig.
Måske Eriksen?
- Likes 1
Comment
-
Ja, det kan ikke betyde andet, end at der er en ny på vej ind til midtbanen, som er underbemandet i forvejen. Hvis det betyder, at vi får en løbe og duelstærk 8'er ind, så synes jeg, det er et godt bytte.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægBonde til Horsens!!!
Så må der godt nok være noget på vej ind!
Vi har i forvejen flere 'Bonde-typer' i Falk, Arp og Suhonen.
Comment
-
På den ene side er jeg lidt ærgelig over, han ikke får chancen i Superligaen efter den lange skade. For han har gjort det godt.
På den anden side er der fornuft i at sælge en 32 årig med 10 mdrs kontakt tilbage.
jeg håber, at vi får en ny spiller med noget fart på midtbanen, det synes jeg, vi mangler derinde.
- Likes 1
Comment
-
Hvad mener du, han har da lige fordoblet sine chancer for superliga næste år ogsåOprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlægPå den ene side er jeg lidt ærgelig over, han ikke får chancen i Superligaen efter den lange skade. For han har gjort det godt.
På den anden side er der fornuft i at sælge en 32 årig med 10 mdrs kontakt tilbage.
jeg håber, at vi får en ny spiller med noget fart på midtbanen, det synes jeg, vi mangler derinde.
Comment
-
Synes faktisk det er ok at skille sig af med Bonde.
Erfaren og loyal, men heller ikke en vi skulle forlænge med.
måske Sandberg er vurderet klar til at komme i betragtning.?
Hvorfor er det sådan en hype om Eriksen herinde.? Jeg er med på hans fortid, men kigger nogen på hans nutid og fremtid.?
Jeg er lunken ved Eriksen, må jeg indrømme.
- Likes 2
Comment

Comment