Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bonde til Horsens!!!

Så må der godt nok være noget på vej ind!

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-jakob-bonde

seriøst nu skal det noget ind til midtbanen

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-jakob-bonde

seriøst nu skal det noget ind til midtbanen
        Hvorfor fanden skulle Ob sælge Bonde hvis ikke der er noget på vej ind.

Jeg er ret sikker på der kommer en CM ind. Ellers er det en kæmpe falliterklæring.

Comment

Så må Eriksen være klar jo

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Hvorfor fanden skulle Ob sælge Bonde hvis ikke der er noget på vej ind.

Jeg er ret sikker på der kommer en CM ind. Ellers er det en kæmpe falliterklæring.
            Enig. Nu må der komme en CM, men vi bliver også nødt til at finde en midterforsvarer. Vi har travlt. Men siden vi sælger Bonde må en ny CM da være lige oppe over.

Comment

Så må det hedde 2 CM ind og en CF…..

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

https://sport.tv2.dk/live/fodbold/20...0-6680f97afe98

Men enig, kræver selvfølgelig erstatning, hvis det skulle ske.
                Mon ikke Nagel har defekt, eller kasseret nordmand fra en random bundklub i sin notesbog.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                  Alt andet vil være absurd!

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Enig. Nu må der komme en CM, men vi bliver også nødt til at finde en midterforsvarer. Vi har travlt. Men siden vi sælger Bonde må en ny CM da være lige oppe over.
                    Fuldstændig enig. Man har ikke tiltro til de unge, samt Falk holder ikke 90 hver gang.
                    Ret tydeligt, synes jeg at noget er på vej ind. Ellers er min tiltro til ledelsen fuldstændig forsvundet. Som i fuldstændig.

Måske Eriksen?

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Mon ikke Nagel har defekt, eller kasseret nordmand fra en random bundklub i sin notesbog.
                      En kørestolsbunden pige med muskelsvind som vi har fulgt længe

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                        Tvivler på, at vi når at hente to til CM. Men vi må se..

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Bonde til Horsens!!!

Så må der godt nok være noget på vej ind!
                          Ja, det kan ikke betyde andet, end at der er en ny på vej ind til midtbanen, som er underbemandet i forvejen. Hvis det betyder, at vi får en løbe og duelstærk 8'er ind, så synes jeg, det er et godt bytte.
                          Vi har i forvejen flere 'Bonde-typer' i Falk, Arp og Suhonen.

Comment

På den ene side er jeg lidt ærgelig over, han ikke får chancen i Superligaen efter den lange skade. For han har gjort det godt.

På den anden side er der fornuft i at sælge en 32 årig med 10 mdrs kontakt tilbage.

jeg håber, at vi får en ny spiller med noget fart på midtbanen, det synes jeg, vi mangler derinde.

Comment

Hvem skal til Klubaften i morgen? Kunne Troels mon finde på at hive Eriksen med?

Jeg drømmer sku nok bare..

Comment

Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                                På den ene side er jeg lidt ærgelig over, han ikke får chancen i Superligaen efter den lange skade. For han har gjort det godt.

På den anden side er der fornuft i at sælge en 32 årig med 10 mdrs kontakt tilbage.

jeg håber, at vi får en ny spiller med noget fart på midtbanen, det synes jeg, vi mangler derinde.
                                Hvad mener du, han har da lige fordoblet sine chancer for superliga næste år også

Comment

Working...
                                X