Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-gammelgaardOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Har de virkelig afvist 30 mill for GG tidligere? Lyder vildt. Tænker lige jeg skal høre min kilde om den
Min fejl. De prissatte ham til 30 millioner.
- Likes 1
Comment
-
Brøndby spurgte på ham i Vejle , og fik at vide han koster 30 mill, og trak sig selvfølgelig omgående.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Har de virkelig afvist 30 mill for GG tidligere? Lyder vildt. Tænker lige jeg skal høre min kilde om den
Altså en anden måde at sige : han er ikke til salg.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jo jo, og Horsens købte Vestergaard i Kolding for 8... men det er vel også nye rekorder hver gang det sker de ting her.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Altså vi solgte 1. Divisions topscorer for 37,5 millioner kroner til Championship/Serie A.
Priserne kan bære det i 1. Div. Det vilde her er, at det er 15 millioner for absolut middelmådige spillereTil-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Jeg ser ikke Falk som løsningen på den centrale i TT’s klassiske 4-4-2.
Han passede bedre i en diamant uden brede punkter som Zorniger praktiserede.
Vi mangler en mere fysisk stærk gammeldags 6/8 type derinde ved siden af den lave “Kanté” for at kunne vinde nogle hovedstødsdueller/andenbolde.
Jeg er decideret forundret hvis ikke vi kigger på noget til den plads, efter man selv valgte at fyre træneren/system og skiftede til noget andet.
På kanterne er vi i start elleve dækket nogenlunde ind, dog kun med en venstrefodet.
Ansi kommer til at bokse med Keskinen og det ser ud til at Ganaus skal slås med Gammelgård på den anden.
Dårligt sammensat trup, i og med du også har Fiete Arp, som ikke er decideret angriber.
Men det vidste vi jo godt, når Thomasberg overtog og det må ledelsen jo også have set, men det var jo det, der var ledigt på markedet.
Vi har givet os selv lektier for, de næste to dage og kommende transfer vinduer, men nu er det jo sådan, at de nuværende kontakter ikke står stille og så har vi balladen igen igen, ift. kontinuiteten.
“Kanté” skal enten forlænges eller sælges til sommer og det er senest og der vi får laveste pris med et år tilbage.
Det samme gælder Fiete, Ganaus, Gomez og Myhra.
Så den lektie ift kontrakter skal løses samtidigt med at hente nye spillere til ny taktik… og nu er det jo ikke sådan at OB har ry for at forlænge kontrakter, for det er spillerne også sjældent interesseret i tilsyneladende.
Vi har været igennem møllen år efter år, med nye trænere og system og de lærer det tilsyneladende aldrig, de “sportslige” “ansvarlige” i ledelsen..
Endnu en sæson lige til skraldespanden medmindre der sker mirakler de næste dage og der gør der ikke… heller ikke selvom vi formentligt henter en CB.
Comment
-
Ouedraogo har 3 år tilbage. Så ingen panik. Han er vel den bedste spiller i truppen overall set det sidste år. Så han skal ingen steder de næste 2 år ihverfald IMOOprindeligt indsendt af Monrad Se indlægJeg ser ikke Falk som løsningen på den centrale i TT’s klassiske 4-4-2.
Vi mangler en mere fysisk stærk gammeldags 6/8 type derinde ved siden af den lave “Kanté” for at kunne vinde nogle hovedstødsdueller/andenbolde.
Jeg er decideret forundret hvis ikke vi kigger på noget til den plads, efter man selv valgte at fyre træneren/system og skiftede til noget andet.
På kanterne er vi i start elleve dækket nogenlunde ind, dog kun med en venstrefodet.
Ansi kommer til at bokse med Keskinen og det ser ud til at Ganaus skal slås med Gammelgård på den anden.
Dårligt sammensat trup, i og med du også har Fiete Arp, som ikke er decideret angriber.
Men det vidste vi jo godt, når Thomasberg overtog og det må ledelsen jo også have set, men det var jo det, der var ledigt på markedet.
Vi har givet os selv lektier for, de næste to dage og kommende transfer vinduer, men nu er det jo sådan, at de nuværende kontakter ikke står stille og så har vi balladen igen igen, ift. kontinuiteten.
“Kanté” skal enten forlænges eller sælges til sommer og det er senest og der vi får laveste pris med et år tilbage.
Så den lektie ift kontrakter skal løses samtidigt med at hente nye spillere til ny taktik… og nu er det jo ikke sådan at OB har ry for at forlænge kontrakter, for det er spillerne også sjældent interesseret i tilsyneladende.
Vi har været igennem møllen år efter år, med nye trænere og system og de lærer det tilsyneladende aldrig, de “sportslige” “ansvarlige” i ledelsen..
Endnu en sæson lige til skraldespanden medmindre der sker mirakler de næste dage og der gør der ikke… heller ikke selvom vi formentligt henter en CB.
- Likes 3
Comment
-
Lad os lige få overstået dette vindue inden vi begynder at blive deprimerede over det næsteOprindeligt indsendt af Monrad Se indlægJeg ser ikke Falk som løsningen på den centrale i TT’s klassiske 4-4-2.
Men ja - vi har lektier for, lige som vi havde i vinters, sidste sommer osv.
Og de er ikke blevet mindre af at man vælger at fyrer Zorniger på det tidspunkt man gør.
Skal vi have en chance for at få indhentet mængden af lektier så tror jeg vi skal have noget (*GYS*) kontinuitet....vi er nødt til at have samme træner i 3 år så man kan få formet truppen ordenligt. Og næste gang man så skifter træner så skal det være en med samme stil / udtryk og ikke som denne gang hvor man igen hev for hårdt i rettet (på trods af hvad Troels påstår...Zorniger og Thomasberg har ikke samme stil)
Og der kan det være Thomasberg viser sig som den rigtige - stabil type der måske kan bygget et fundament. Men hold nu op hvor er det bare kedeligt at se på...og 3 år med Randers delight...urgh!
Og ja - denne sæson er smidt væk inden den rigtigt kom igang. Jeg kan ikke se hvilke mirakler der skulle kunne komme ind af døren de næste 48 timer der skulle kunne ændre på det.
Så...fundamentet må lægges, overlevelse sikres hurtigst muligt - og så må man forsøge at lave et pokal-run.
There is always next season
Comment
-
enig.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ouedraogo har 3 år tilbage. Så ingen panik. Han er vel den bedste spiller i truppen overall set det sidste år. Så han skal ingen steder de næste 2 år ihverfald IMO
Men kunne jo også gøre ham til et oplagt salgsobjekt - hvis der stadig skal sælges for knap 40 mill om året (eller endnu værre; være 40 mill i transfer overskud)
- Likes 1
Comment
Comment