Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Gammelgaard er højre kant, tror ikke TT ser hverken Niemic, Arp eller Grot som kanter i hans system
    Niemic bliver da spillet i en højre side som en kant? Eller blev..

Grot er ofte blevet spillet på en venstre kant i det 3 mands angreb der praktiseres af stort set alle de trænere der har været.

Comment

Og må jeg godt lige benytte lejligheden til at trække på smilebåndet over de brugere herinde der for få dage siden lukkede vinduet og hylede over at OB var uambitiøse osv osv…
      Hold kæft en gang piv

Ooooooooooogggg.. Hermed gjort

Comment

Hold da helt kæft en penis transfer.

Mig som troede budgettet var stort set opbrugt, ved Keskinen… Så hiver man lige nogle penge op og tager en klar profil ind.

Hvis standarden er så høj de sidste uger af vinduet, så lover det godt. Men lad os se.

Gammelgaard bliver giftig. Jeg er ret chokeret over AGF ikke har slået kløerne i ham.

Lad os lige huske på BIF blev afvist for 30 mil i VINTERS.

Det her, har 100% været fordi Thorborg har skuret op.

Lad os få en venstre back og en stopper ind med samme niveau.

Casper Højer maybe, så er jeg faktisk tilfreds

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og må jeg godt lige benytte lejligheden til at trække på smilebåndet over de brugere herinde der for få dage siden lukkede vinduet og hylede over at OB var uambitiøse osv osv…
          Hold kæft en gang piv

Ooooooooooogggg.. Hermed gjort
          Helt enig

Klasse transfer af Troels. Dog har han ikke været til Vm

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Helt enig

Nej det kan vi så nok også klandre ham for. At det hele sker 2-3 uger for sent

Comment

Helt enig

Man kunne også forestille sig, at Gammelgaard liiiige vil afvente, om der kom bedre muligheder, som fx AGF, BIF eller u'landet, inden han sagde ja til OB

Comment

Mig som troede budgettet var stort set opbrugt, ved Keskinen… Så hiver man lige nogle penge op og tager en klar profil ind.

Hvis standarden er så høj de sidste uger af vinduet, så lover det godt. Men lad os se.

Gammelgaard bliver giftig. Jeg er ret chokeret over AGF ikke har slået kløerne i ham.

Kunne godt ligne at vi henter et par stykker mere..

Er det så ekstra penge vi bruger nu eller er det blevet taget forskud på et salg af Julius?!

Comment

Nå, det var da om ikke andet lidt positivt at læse. Selvom jeg må indtømme at der skal MEGET til at ændre på mit negative humør omkring OB for tiden

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kunne godt ligne at vi henter et par stykker mere..

Er det så ekstra penge vi bruger nu eller er det blevet taget forskud på et salg af Julius?!
                    SÅ mange penge får vi vel ikke for Julius? Altså vil et evt salg af ham være så stort, så vi kan øge vores budget?
                    Desuden vil noget af en transfer vel også skulle bruges på en erstatning

Comment

Jeg ser gerne Velkov følge ham !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Lidt vildt, at vi bruger så meget på offensiven (ved godt at vi er ramt af skader), mens defensiven virkelig halter

Som en af kommentatorene sagde i går - "Horsens pisser lige igennem OBs forsvar"
                        Vi er næppe færdige med at handle.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

SÅ mange penge får vi vel ikke for Julius? Altså vil et evt salg af ham være så stort, så vi kan øge vores budget?
                          Desuden vil noget af en transfer vel også skulle bruges på en erstatning
                          Hmmm. Tror da bestemt vi ligger på 1,5-2 mill euro med Julle.

Der skal ihverfald minimum 1 mere ind i cf. nok også derfor de gik efter ham fra FCK

Comment

Hvis den handel går igennem såååååå kan vi, heldigvis, stadig tiltrække gode yngre spillere. Jeg var ved at komme lidt i tvivl på det område. Jeg troede slet ikke at vi kunne komme i nærheden af Christian Gammelgaard grundet prisen. Den er så nok lavere end ventet, men spilleren og spilletypen passer perfekt til os. Jeg har gerne ville have ham til OB igennem et par år nu - Så jeg håber handlen går igennem. Han er en lille konge transfer. Dem vil jeg gerne se et par stykker frlere af.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Jeg ser gerne Velkov følge ham !
                              Havde de ikke solgt ham eller havde jeg misforstået noget.

hvad med en gundelund, synes også han gjorde det godt i Vejle

Comment

Lidt vildt, at vi bruger så meget på offensiven (ved godt at vi er ramt af skader), mens defensiven virkelig halter

Som en af kommentatorene sagde i går - "Horsens pisser lige igennem OBs forsvar"
                                Numerisk er vi tyndt besatte på de offensive pladser. Adam S er næppe en kantspiller og selvom om Bonde har spillet offensive pladser, så er han mere end 6/8. Grot er ude af form, Arp er et spørgsmålstegn til AGF, Niemic og WM er langtidsskadet, Keskinen har optræk, men mangler output. Krølle blev omskolet til højre back, men har gjort det godt på kanten, så har du Ganaus, der spiller og Legolas der simpelthen ikke har niveauet ENDNU.

Og så har du netop tilføjet Ahl-Holmstrøm som har en lang og flot skadeshistorik.

Selvom vi har tabt en del kampe, så har forsvaret været bedre til at lukke af og minimere antallet af store chancer. Vi skal have øget vores konverteringsrate i angrebet.

Det er fornuftigt, at man styrker konkurrencen i angrebet.

Comment

Working...
                                X