Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hører at VB har bud liggende på 15 mill kr stykket for 2 af deres spillere. Ham Bach og en midtbanespiller der lige er kommet tilbage fra korsbåndsskade.
    fuldstændige sindssyge priser at skulle navigere i pt

Og de siger nok nej til begge..

I de gode gamle dage kunne OB plukke en profil for 1 mill derovre…,
    Og det kan vi lige præcis bruge til ...... ingenting.

Comment

Har de virkelig afvist 30 mill for GG tidligere? Lyder vildt. Tænker lige jeg skal høre min kilde om den
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-gammelgaard

Min fejl. De prissatte ham til 30 millioner.

Comment

Har de virkelig afvist 30 mill for GG tidligere? Lyder vildt. Tænker lige jeg skal høre min kilde om den
        Brøndby spurgte på ham i Vejle , og fik at vide han koster 30 mill, og trak sig selvfølgelig omgående.
        Altså en anden måde at sige : han er ikke til salg.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Og det kan vi lige præcis bruge til ...... ingenting.
          Det kan man jo sige om rigtig mange posts herinde…

Comment

Det kan man jo sige om rigtig mange posts herinde…
            Fuldstændig enig

Comment

Sådan en mandag har vi da lige set hvad Randers er i stand til at hente med deres nye investorer.

Vil sige der er en del klubber der bygger voldsomt på i disse år. Jeg synes der er mange klubber i superligaen der er i en enormt spændende udvikling.

Comment

Ved ikke hvor buddene er kommet fra
                Tror det var Tipsbladet der skrev det den anden dag.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Altså vi solgte 1. Divisions topscorer for 37,5 millioner kroner til Championship/Serie A.

Priserne kan bære det i 1. Div. Det vilde her er, at det er 15 millioner for absolut middelmådige spillere
                  Jo jo, og Horsens købte Vestergaard i Kolding for 8... men det er vel også nye rekorder hver gang det sker de ting her.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg ser ikke Falk som løsningen på den centrale i TT’s klassiske 4-4-2.
                    Han passede bedre i en diamant uden brede punkter som Zorniger praktiserede.

Vi mangler en mere fysisk stærk gammeldags 6/8 type derinde ved siden af den lave “Kanté” for at kunne vinde nogle hovedstødsdueller/andenbolde.

Jeg er decideret forundret hvis ikke vi kigger på noget til den plads, efter man selv valgte at fyre træneren/system og skiftede til noget andet.

På kanterne er vi i start elleve dækket nogenlunde ind, dog kun med en venstrefodet.
                    Ansi kommer til at bokse med Keskinen og det ser ud til at Ganaus skal slås med Gammelgård på den anden.

Dårligt sammensat trup, i og med du også har Fiete Arp, som ikke er decideret angriber.

Men det vidste vi jo godt, når Thomasberg overtog og det må ledelsen jo også have set, men det var jo det, der var ledigt på markedet.

Vi har givet os selv lektier for, de næste to dage og kommende transfer vinduer, men nu er det jo sådan, at de nuværende kontakter ikke står stille og så har vi balladen igen igen, ift. kontinuiteten.

“Kanté” skal enten forlænges eller sælges til sommer og det er senest og der vi får laveste pris med et år tilbage.

Det samme gælder Fiete, Ganaus, Gomez og Myhra.

Så den lektie ift kontrakter skal løses samtidigt med at hente nye spillere til ny taktik… og nu er det jo ikke sådan at OB har ry for at forlænge kontrakter, for det er spillerne også sjældent interesseret i tilsyneladende.

Vi har været igennem møllen år efter år, med nye trænere og system og de lærer det tilsyneladende aldrig, de “sportslige” “ansvarlige” i ledelsen..

Endnu en sæson lige til skraldespanden medmindre der sker mirakler de næste dage og der gør der ikke… heller ikke selvom vi formentligt henter en CB.

Comment

Working...
                    X