Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Det er nok bare mig der er for gammel til sociale medier men der er intet positivt om klubben og der har ikke været kaldt noget før. Intet der tyder på nogen form for insiderviden … men kalder man hver dag rammer man nok noget på et tidspunkt ..Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Forklar gerne din pointe?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 4
Comment
-
Kan da være det er en makker fra Middelfart, der løber og genoptræner i området..Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægMathias “P” Jensen som vi angiveligt har haft på radaren, meldes meget tæt på Vejle. Uret tikker, TB. Hvilken kanin trækker du op af hatten?
Ikke at jeg tror det, men måske lidt sandsynligt, hvis han ønsker at fortsætte karrieren?
Comment
-
Det sidste først, og her må svaret være et klart nej til om Therkildsen er afløser for Uwuso. Jeg er sikker på han er set som "presspiller" til McCoy på hb. TB m.fl. har i flere vinduer søgt efter en ny vb. og dermed mere end antydet at McCoy skulle have sin foretrukne plads på hb, men TB har også sagt at McCoy ikke skal spille fordi han er ung, men fordi han er bedst på pladsen og det kræver så at der en der byder sig til når/hvis tingene ikke kører for ham i en periode. Bonde tror jeg heller ikke anses for 1:1 substitut for Ejdum set i fht til historikken med skaden og også med alderen. Yttergård/Bûrgy tror jeg der noget om og her er Yttergård jo venstreskoet og det har de ledt efter også ... og JA jeg er også bekymret over tilstanden pt.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVildt der ikke er kommet noget ind i løbet af ugen. Bliver mere og mere rystet over klubben.
Spørgsmål!
Regnes Bonde som erstatning for Ejdum?
Yttergaard for Bürgy
Therkildsen for Uwusu
Hvis det er tilfældet mener jeg jo vi er markant svækket.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Man kan i hvert fald sige, at TT skal være uhyggeligt dygtig til at få skabt en defensiv struktur på det her hold, hvis der ikke kommer markante forstærkninger. Jeg kan ikke se os holde nullet i en eneste kamp i denne sæson med den defensiv vi har. Vi skal nok score mål med den offensiv vi har, hvis Arp holder niveauet modsat sidste år, hvor han havde en længere nedtur. Men det er godt nok et sats at forsøge at hustle os igennem med den nuværende trup.Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Det sidste først, og her må svaret være et klart nej til om Therkildsen er afløser for Uwuso. Jeg er sikker på han er set som "presspiller" til McCoy på hb. TB m.fl. har i flere vinduer søgt efter en ny vb. og dermed mere end antydet at McCoy skulle have sin foretrukne plads på hb, men TB har også sagt at McCoy ikke skal spille fordi han er ung, men fordi han er bedst på pladsen og det kræver så at der en der byder sig til når/hvis tingene ikke kører for ham i en periode. Bonde tror jeg heller ikke anses for 1:1 substitut for Ejdum set i fht til historikken med skaden og også med alderen. Yttergård/Bûrgy tror jeg der noget om og her er Yttergård jo venstreskoet og det har de ledt efter også ... og JA jeg er også bekymret over tilstanden pt.
- Likes 1
Comment
-
Det må være konklussionen hvis der ikke sker mere, men vi kan kun håbe på at de fodboldfaglige hjerner kan se det samme som os ..og det tror jeg de kan. Frygten er så at TB/JN ikke lykkes med at finde de spillere der kan gøre jobbet og at deres ambitioner er en hæmsko for dem i fht. kvalteten af spilerne der savnesOprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Man kan i hvert fald sige, at TT skal være uhyggeligt dygtig til at få skabt en defensiv struktur på det her hold, hvis der ikke kommer markante forstærkninger. Jeg kan ikke se os holde nullet i en eneste kamp i denne sæson med den defensiv vi har. Vi skal nok score mål med den offensiv vi har, hvis Arp holder niveauet modsat sidste år, hvor han havde en længere nedtur. Men det er godt nok et sats at forsøge at hustle os igennem med den nuværende trup.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Enig. En ægte forsvarsgeneral og en kvalitets venstre back, så vil der være noget at arbejde med for Thomasberg. Jeg vil være tilfreds med nogle flere 1-0 eller 2-1 sejre frem for den tendens vi har haft i en lang periode, hvor vi selv skulle score 3-4 mål for at have en lille chance for at få point, da der var helt åbent hus i vores defensiv.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Man kan i hvert fald sige, at TT skal være uhyggeligt dygtig til at få skabt en defensiv struktur på det her hold, hvis der ikke kommer markante forstærkninger. Jeg kan ikke se os holde nullet i en eneste kamp i denne sæson med den defensiv vi har. Vi skal nok score mål med den offensiv vi har, hvis Arp holder niveauet modsat sidste år, hvor han havde en længere nedtur. Men det er godt nok et sats at forsøge at hustle os igennem med den nuværende trup.
- Likes 1
Comment
-
Øv mht Mathias Jensen, han kunne være interessant at få ind i vores trup.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægMathias “P” Jensen som vi angiveligt har haft på radaren, meldes meget tæt på Vejle. Uret tikker, TB. Hvilken kanin trækker du op af hatten?
Men mon ikke Vejle kun får ham på leje og at Brøndby prioriterer at sende ham en liga ned.
Comment
-
Bold melder at der er tale om et permanent skifte.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Øv mht Mathias Jensen, han kunne være interessant at få ind i vores trup.
Men mon ikke Vejle kun får ham på leje og at Brøndby prioriterer at sende ham en liga ned.Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
Comment
-
Er det ikke mere Keskinen eller GG der skal ses som erstatning for Ejdum? Hvis Bonde skal ses som erstatning for nogen så er vi vel tættere på Grubbe.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVildt der ikke er kommet noget ind i løbet af ugen. Bliver mere og mere rystet over klubben.
Spørgsmål!
Regnes Bonde som erstatning for Ejdum?
Yttergaard for Bürgy
Therkildsen for Uwusu
Hvis det er tilfældet mener jeg jo vi er markant svækket.
- Likes 1
Comment
Comment