Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Mon ikke han lukker vinduet ved at præsentere sidste mand der.
    Nok svært at planlægge sådan noget. Og de andre år har han ikke vist sig som en fanpleaser når der har været deadlineday fra Ådalen..
    Så tvivler. Men det er da muligt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nok svært at planlægge sådan noget. Og de andre år har han ikke vist sig som en fanpleaser når der har været deadlineday fra Ådalen..
      Så tvivler. Men det er da muligt
      Det der taler for signings på sidstedagen er hvor meget OB potentielt stadig har at gøre.

Men det er ikke ligefrem noget man har gjort meget i de seneste par år. Jeg vil da også langt hellere have at der lander 3 nye i morgen end sent onsdag aften.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Netop det udstiller TB’s dumsmarte og arrogante melding om at det jo ikke er som at bestille ved Nemlig.com.

Hold nu kæft en hjernedød kommentar i sig selv, og endnu mere set i lyset af at de efterfølgende må hæve budgettet..

Fuck en klovn ..
        Så du er (endelig) enig med hvad jeg sagde/mente, da han blev ansat

Comment

Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

Er efterhånden også der hvor jeg er træt af vores ejerskab. Har også været irriteret på TB men omvendt hvis han kun har et transfer budget der ikke en gang gør en enlig mor fra Brøndbyøster med 3 unger misundelig hvad skal manden så gøre. Er bare mere rystet over at man ikke har fingeren mere på pulsen i forhold til priserne på markedet
          TB vidste, hvad han gik indtil og fik lov til at sprænge budgettet for at hyre AZ & Co.

Transferbudgettet og andre betingelser i Ådalen kendte han, men en for stor tro på egne evner og "højskole- og lejrbålsfilosofi/ledelsesetellerandet" har "jordet" ham igen. Så nu har han endnu engang været nødt til at gå til NT og tigge om flere penge....

Jeg har skrevet mange gange om, hvordan en ny struktur (udenfor OS&E) kan se ud... og den inkluderer bestemt ikke TB ! Men jeg er blevet kaldt negativ/ikke-fan/troll o.lign. uden en del har forstået, at jeg netop VIL klubben !

Comment

Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

Har lige hørt afsnittet færdigt, er stor fan af SFÅ og det Mads Asbild og Daniel Lærke Ramming siger rammer simpelthen så spot on. Hvor ville jeg dog ønske at de turde tag den foran TB og EA
            Jeg er meget enig. De ekkoer også min fuldstændig uforståenhed over, at det er sjovt/ønskværdigt med sportslig ørkenvandring, så længe man kan fedtspille og tallene er sorte. Odense er langt mere sulten end det.
            Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Working...
            X