Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Absolut enig Vi spillede vores bedste kamp i sæsonen under Zorniger. Og vi spillede desuden en langt mere interessant fodbold.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg savner ham sgu. Det må jeg indrømme. Jeg er ærgerlig over, at vi ikke gav ham ordentlige ressourcer. Det ville jeg gerne have set.
Så jeg ved det sgu ikke :).
Vi så bedre ud under AZ end vi gør under TT, som har en bedre trup end AZ havde til rådighed i første kamp.
Nægter bare at tro at vi ville stå her med kun 4 point efter 5 kampe med AZ som træner."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Ved godt det er tidligt, og jeg godt vidste hvad slags fodbold TT står for men .... hold da op for en rodebutik vi har fået.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg savner ham sgu. Det må jeg indrømme. Jeg er ærgerlig over, at vi ikke gav ham ordentlige ressourcer. Det ville jeg gerne have set.
Vi så bedre ud under AZ end vi gør under TT, som har en bedre trup end AZ havde til rådighed i første kamp.
Hvornår har vi sidst spillet så dårlig fodbold? Begynder allerede at frygte om TT har det der skal til for at få holdet til at præstere.
- Likes 1
Comment
-
Hentede da trods alt et point påOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er for sent. Selv hvis vi vinder resten af vores kampe mod de formodede "bundhold" (alle andre end sidste års top 5) så skal vi stadig ud og hente et par point mod topholdende. Det sker næppe - og så skal vi ud og hente...+ 10point mod top 5 hold.
Det er ikke umuligt - men man har gjort det så meget sværere for sig selv, det sammenholdt med hvordan vi spiller pt...there is always next season
mestrene i dag .. og skal møde bundholdene igen før ligaen deles ..
Men når man ser på hvilke spillere der senest har været rygtet til OB så er jeg sq opgivende for de to-tre kvalitetsspillere jeg havde forventet TB ville hente i slutningen af vinduet der skulle gøre de tabte kampe acceptable fordi vi ville stå så
meget bedre i resten af sæsonen .. det syntes jeg ser svært ud med de rygter .. at de spillere skulle være for gode til OB og at de skulle hjælpe os “op på tær” .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Jeg vil mene at i begge har ret.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Lektierne har man ikke været ret gode til at lave, man har troet på at man kunne snakke sig til tops. Eller stjæle sidemandens kasserede kladdehæfte.
Hvis Yttergaard, Sørensen og Therkildsen er det bedste man kan scoute sig frem til i forsvaret , så er der satme lang vej til stabilitet.
20 mill er småpenge i dagens fodbold, det er fuldstændig blåøjet at tro at det er nok til at gøre et dårligt hold til mere end max middelmådigt.
Det er så absolut muligt at finde billigt guld, bare se på Viborg der har hentet spændende og billige navne i Spanien og Portugal. Eller Randers der har fisket i Ligue 2 med fin succes.
Problemet er at OB prioriterer skandinaviske spillere, da de kulturelt, vil være hurtigere at integrere - men så kæmper man med FCK, BIF og AGF og så bliver det svært at købe kvalitet for småpenge. Og så skal man have 20 mil pr. Spiller.
Jeg tror oprigtigt sikker på at OB kunne skabe et fint og billigt netværk i 2BL og 3BL, kombineret med et par vildskud fra Gambia gennem Bakery, der ville skabe et top 6 hold. Men jeg er til gengæld også sikker på at OB aldrig kommer til at skabe et top 6 hold med skandinaviske second-hånd spillere.
- Likes 4
Comment
-
Jeg har svært ved at se hvad vores offensive game plan er?Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Absolut enig Vi spillede vores bedste kamp i sæsonen under Zorniger. Og vi spillede desuden en langt mere interessant fodbold.
Nægter bare at tro at vi ville stå her med kun 4 point efter 5 kampe med AZ som træner.
Hvad er det TT vil når vi har bolden ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Det hænger mig langt ud af halsen, vi har en ledelse der ikke har ambitioner.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Jeg vil mene at i begge har ret.
Det er så absolut muligt at finde billigt guld, bare se på Viborg der har hentet spændende og billige navne i Spanien og Portugal. Eller Randers der har fisket i Ligue 2 med fin succes.
Problemet er at OB prioriterer skandinaviske spillere, da de kulturelt, vil være hurtigere at integrere - men så kæmper man med FCK, BIF og AGF og så bliver det svært at købe kvalitet for småpenge. Og så skal man have 20 mil pr. Spiller.
Jeg tror oprigtigt sikker på at OB kunne skabe et fint og billigt netværk i 2BL og 3BL, kombineret med et par vildskud fra Gambia gennem Bakery, der ville skabe et top 6 hold. Men jeg er til gengæld også sikker på at OB aldrig kommer til at skabe et top 6 hold med skandinaviske second-hånd spillere.
Det er jo grotesk vi har haft den samme ledelse i årtier, der ikke formår at skabe et fodboldhold der kan komme i noget så ordinært som top 6.
Sæsonen med håb i OB begrænser sig efterhånden til de 6 uger om året hvor der er sommerpause.
- Likes 6
Comment
-
Vi kandiderer dog til et danmarksmesterskab i tom snak , i år krydret med dumsmarte arrogante bemærkninger.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det hænger mig langt ud af halsen, vi har en ledelse der ikke har ambitioner.
Det er jo grotesk vi har haft den samme ledelse i årtier, der ikke formår at skabe et fodboldhold der kan komme i noget så ordinært som top 6.
Sæsonen med håb i OB begrænser sig efterhånden til de 6 uger om året hvor der er sommerpause.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 3
Comment
-
point i dag, havde vi nok alle solgt den får inden kampen begyndte. Så resultatet er fint, spillet virkeligt skræmmende dårligt.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hentede da trods alt et point på
mestrene i dag .. og skal møde bundholdene igen før ligaen deles ..
Men når man ser på hvilke spillere der senest har været rygtet til OB så er jeg sq opgivende for de to-tre kvalitetsspillere jeg havde forventet TB ville hente i slutningen af vinduet der skulle gøre de tabte kampe acceptable fordi vi ville stå så
meget bedre i resten af sæsonen .. det syntes jeg ser svært ud med de rygter .. at de spillere skulle være for gode til OB og at de skulle hjælpe os “op på tær” ..
Ja vi møder bundholdende igen; 8 kampe tilbage - det er 24 point hvis vi gør rent bord - så er vi på 28 og skal så hente 3-4 point mod topholdene.
Men mon dog vi gør rent bord mod de andre bundhold? Det tvivler jeg ret kraftigt på. Så lad os sige optimistisk at vi henter 5 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag i de kampe; det er 16 point + de 4 vi har sikret os, så er vi på 20.
Hvad "koster" en top 6 plads så? 30-32p deromkring...så skal der findes 10-12 point i 9 kampe mod sidste sæsons top 5.
Muligt? Ja...men næppe videre sandsynligt. Og fordi det plejer at være så små marginaler der afgør det - så ender vi sgu nok igen med at være liiiige udenfor, 2-3 point der mangler fordi så bliver forskellene heller ikke større over kun 22 runder. Og så kan man igen bilde sig ind at man var lige ved og næsten.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg tør gerne sige, at jeg er AZ-mand; især for den ambition han symboliserede, og den begejstring han kunne skabe. Han havde sine bagsider jovist (måske havde han ikke været min drømmechef som fodboldspiller), og den uundgåelige skilsmisse kom tidligere end jeg havde håbet, men den kritik af TB og dermed den øvre ledelse viste for mig, at han - uagtet at han lige så vel også udstillede TB for at dække sin ryg - elskede at vinde og elskede at gøre os fans glade, og at dén loyalitet efter at have gået på kompromis med spillestilen til syvende og sidst trumfede loyaliteten overfor en arbejdsgiver der atter engang viste deres afslappede forhold til løfter de (angiveligt og ikke usandsynligt tør jeg vove at påstå) har afgivet.
Jeg håber af hele mit hjerte at vi får vendt skuden med TT, for trods hans spillestil næppe ville kunne begejstre som Zornigers signatursystem kunne, så kan han begejstre gennem resultater. Men selv han kan ikke trylle Jenssens topfart op til 35 km/t, eller Adams indlægsfod fra mellemvare til mesterlig…og med vores dårlige start in mente og en stadig svag trup, virker top-6 stadig fjernere. Min begejstring er slukket, om end kærligheden er vedvarende. Der er altid næste sæson
Last edited by El Profesor; i går, 19:42.Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
- Likes 4
Comment
-
Godt spørgsmål. Ved det ikke. Måske helt godt at vi havde ikke meget boldbesiddelse i dag ...Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg har svært ved at se hvad vores offensive game plan er?
Hvad er det TT vil når vi har bolden ?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Jeg er ikke uenig … jeg havde bare en tro på at TB ventede på de rette spillere der ville gøre at vi forventeligt ville kunne rude bordet på marginalerne og snuppe lidt point fra topholdene .. den tro er der ikke længere med de spillere vi er rygtet sammen med ..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
point i dag, havde vi nok alle solgt den får inden kampen begyndte. Så resultatet er fint, spillet virkeligt skræmmende dårligt.
Ja vi møder bundholdende igen; 8 kampe tilbage - det er 24 point hvis vi gør rent bord - så er vi på 28 og skal så hente 3-4 point mod topholdene.
Men mon dog vi gør rent bord mod de andre bundhold? Det tvivler jeg ret kraftigt på. Så lad os sige optimistisk at vi henter 5 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag i de kampe; det er 16 point + de 4 vi har sikret os, så er vi på 20.
Hvad "koster" en top 6 plads så? 30-32p deromkring...så skal der findes 10-12 point i 9 kampe mod sidste sæsons top 5.
Muligt? Ja...men næppe videre sandsynligt. Og fordi det plejer at være så små marginaler der afgør det - så ender vi sgu nok igen med at være liiiige udenfor, 2-3 point der mangler fordi så bliver forskellene heller ikke større over kun 22 runder. Og så kan man igen bilde sig ind at man var lige ved og næsten."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Det kommer aldrig nogensinde til at ske med den forfatning truppen er i.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
point i dag, havde vi nok alle solgt den får inden kampen begyndte. Så resultatet er fint, spillet virkeligt skræmmende dårligt.
Muligt? Ja...men næppe videre sandsynligt. Og fordi det plejer at være så små marginaler der afgør det - så ender vi sgu nok igen med at være liiiige udenfor, 2-3 point der mangler fordi så bliver forskellene heller ikke større over kun 22 runder. Og så kan man igen bilde sig ind at man var lige ved og næsten.
- Likes 1
Comment
-
Jeg bliver faktisk også lidt provokeret af at Bürgy fortalte hvor trist han var over at skulle væk fra OB. Det havde været så fedt at være i Odense. Det siger noget om mentaliteten i OB. Det er pissehyggeligt. Hvordan i h…. Kan en topidrætsmand glædes over en 8. plads. AZ kunne have ændret det. Men fik ikke lov. TT kommer ikke til at ændre det. Den vildskab vi ser i AGF er skabt af tyske Rössler ved et langt sejt træk, som vi ikke er i stand til at gennemføre i OB.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Jeg tør gerne sige, at jeg er AZ-mand; især for den ambition han symboliserede, og den begejstring han kunne skabe. Han havde sine bagsider jovist (måske havde han ikke været min drømmechef som fodboldspiller), og den uundgåelige skilsmisse kom tidligere end jeg havde håbet, men den kritik af TB og dermed den øvre ledelse viste for mig, at han - uagtet at han lige så vel også udstillede TB for at dække sin ryg - elskede at vinde og elskede at gøre os fans glade, og at dén loyalitet efter at have gået på kompromis med spillestilen til syvende og sidst trumfede loyaliteten overfor en arbejdsgiver der atter engang viste deres afslappede forhold til løfter de (angiveligt og ikke usandsynligt tør jeg vove at påstå) har afgivet.
Jeg håber af hele mit hjerte at vi får vendt skuden med TT, for trods hans spillestil næppe ville kunne begejstre som Zornigers signatursystem kunne, så kan han begejstre gennem resultater. Men selv han kan ikke trylle Jenssens topfart op til 35 km/t, eller Adams indlægsfod fra mellemvare til mesterlig…
- Likes 2
Comment

Comment