Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
    Julian Pauli, var manden i elevatoren.

Midterforsvar, 21 år, 1,90 cm. Kommer fra Køln på leje, med købsoption. Har spillet 6 u20 landskampe for Tyskland.
    Andlox, er det en du kender til?

Comment

Lyder spændende, forhåbentlig kan han bidrage med kvalitet! I hvert fald en stærk profil han kommer med

Comment

formidabel kommentar på facebook: "Han ligner en der spiser op"
        Vi skal bare vinde resten ....

Comment

21 år og fint med erfaring i 2. Bundesliga. Det kan vel være okay. Bliver spændende at følge

Comment

Positivt overrasket, og glædeligt at vi har fået en købsklausul. Havde gerne set en mere rutineret centerback, men det kan nås endnu. Måske han kunne vise sig at være en erstatning for Askou, som virkelig virker til at være på vej væk.
            Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Er der én, der kan forklare mig, hvad en købsoption helt præcist indebærer?

Klubben er juridisk forpligtiget til et salg hvis X pris indløses?, korrekt? Er spilleren på samme måde forpligtiget?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Klubben er juridisk forpligtiget til et salg hvis X pris indløses?, korrekt? Er spilleren på samme måde forpligtiget?
                Ja - Købsoption betyder, at klubberne og spilleren, allerede er enige om en overgangssum, samt lønpakke, skulle OB vælge at aktivere den.

Comment

Tænk på det som en aktieoption.

Klubben KAN vælge at købe spilleren til en føraftalt pris, hvis det fungerer. Derefter skal man jo blive enige med spilleren om de personlige arbejdsforhold.
                  Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Nej spilleren skal også synes det er en god ide

Comment

Så er Julius vel på vej ud af døren?

Comment

Modtaget!

Jeg gad virkelig godt se ham ved siden af JBA, som jeg inderligt håber bliver. Det ville han have godt af!

Comment

Så mangler vi bare en løsning på Askou og en ny central midtbane, så begynder det vel at se ok ud

Comment

På leje...

Tyder på at OB har brugt budgettet.
                            Meget risci business, hvis vi spiller ham god på 1 sæson, for så har både han og Køln de bedste kort på hånden.

Tænker OB og Thorborg skal til at revurdere økonomien..

Comment

Modtaget!

Jeg gad virkelig godt se ham ved siden af JBA, som jeg inderligt håber bliver. Det ville han have godt af!
                              Det er spændende. Men bliver det for ungt og mangler "lederen" dernede? Eller er håbet, at de bare er så dygtige, at der er styr på den del.

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                                På leje...

Tyder på at OB har brugt budgettet.
                                Meget risci business, hvis vi spiller ham god på 1 sæson, for så har både han og Køln de bedste kort på hånden.

Tænker OB og Thorborg skal til at revurdere økonomien..
                                Det er inkl. en købsoption, som OB har forhandlet - så vi må gå ud fra at de har økonomi til at indfri den.

Comment

Working...
                                X