Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det kommer jo an på om man begynder at lave sine lektier i tide. Hidtil har man jo skubbet dem foran sig.

Det er altid tilladt at scoute godt og finde spillere med kontraktudløb - intet galt i det.

Men hvis man mener det seriøst med at man vil være en mere fast del af top 6 (og gerne mere på sigt) så skal transferbudgettet også hæves markant. 20 mill. giver dig efterhånden et par spillere fra 1 div.
    Lektierne har man ikke været ret gode til at lave, man har troet på at man kunne snakke sig til tops. Eller stjæle sidemandens kasserede kladdehæfte.

Hvis Yttergaard, Sørensen og Therkildsen er det bedste man kan scoute sig frem til i forsvaret , så er der satme lang vej til stabilitet.

20 mill er småpenge i dagens fodbold, det er fuldstændig blåøjet at tro at det er nok til at gøre et dårligt hold til mere end max middelmådigt.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Eller 3stk Ouedraogo… 10stk Arp…. 15stk Ganaus….
      Vi er jo helt enige i at der skal bruges penge. Flere og flere.

Men det løser bare ikke alle problemer og garanterer intet
      det er vi helt enige om.

Ouedraogo syntes jeg er godt scoutet, den har man ramt rigtigt godt.

Arp er en outlier - sådan en finder man bare ikke lige igen.

Og Ganaus, altså til det man har hentet ham til er han da et fund. Vi er nok ret uenige om hvor høj kvalitet han besidder

Men alt andet lige vil flere penge betyde bedre spillere, mere kvalitet og større sandsynlighed for at man rykker i den rigtige retning.

Men nej, penge er ikke svaret på alt - vi kan se med Keskinen som er en spiller man angiveligt har scoutet længe på, brugt en del penge på (efter OB standard) og altså indtil nu...ud over 15-20 min. i de to første kampe hvor han så spændende ud, der har han godt nok været en nitte (med alle de forbehold der kan tages, det er early days osv osv.)

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Lektierne har man ikke været ret gode til at lave, man har troet på at man kunne snakke sig til tops. Eller stjæle sidemandens kasserede kladdehæfte.

Hvis Yttergaard, Sørensen og Therkildsen er det bedste man kan scoute sig frem til i forsvaret , så er der satme lang vej til stabilitet.

20 mill er småpenge i dagens fodbold, det er fuldstændig blåøjet at tro at det er nok til at gøre et dårligt hold til mere end max middelmådigt.
        og det kan være det er det middelmådige man går efter - det vil potentielt være nok til en 6. plads, en gang imellem. Men altså Sønderjyske har lavet store udskiftninger og underpræsterer, Randers og Silkeborg ser heller ikke ud til at være der, så skulle man kunne klemme sig ind med et middelmådigt hold - så skulle det være denne sæson.

Men så var der lige Viborg som desværre for os ser ganske gode ud - på trods af de lige har solgt deres største profil.

Og så vil det da også være noget af en taber "strategi" at have at forlade sig på at andre hold ikke præsterer for at man selv kan opnå sine mål

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det kommer jo an på om man begynder at lave sine lektier i tide. Hidtil har man jo skubbet dem foran sig.

Det er altid tilladt at scoute godt og finde spillere med kontraktudløb - intet galt i det.

Men hvis man mener det seriøst med at man vil være en mere fast del af top 6 (og gerne mere på sigt) så skal transferbudgettet også hæves markant. 20 mill. giver dig efterhånden et par spillere fra 1 div.
          Tænker ikke TB får lavet sine lektier i dette vindue heller. For hold da op hvor skal der ske meget de næste 9 dage så.

Frygter desuden der kommer et bud på Arp som TB ikke kan sige nej til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tænker ikke TB får lavet sine lektier i dette vindue heller. For hold da op hvor skal der ske meget de næste 9 dage så.

mon ikke han rykker et sted hen i København

Comment

dét tror jeg så ikke på - for det skal godt nok være et stort bud, særligt så sent i vinduet - og Arp skal også selv ønske at komme videre.

Men lad os se, vi er meget klogere om 9 dage...

Men enig - der skal seriøst til at ske noget hvis ikke man igen skal være på bagkant.

Comment

Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg

mon ikke han rykker et sted hen i København
                dét tror jeg så slet ikke på.

Skal han videre så skulle det være fordi der kommer en tysk klub, men han er jo stadig desværre meget svingende i sine præstationer.

Comment

Den tror jeg ikke på, med mindre at OB er sikker på at man i samme vindue kan hente en 1:1 erstatning og have et overskud på det samlet

Du tror nok heller ikke selv på den, er blot negativ på TB ...

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Den tror jeg ikke på, med mindre at OB er sikker på at man i samme vindue kan hente en 1:1 erstatning og have et overskud på det samlet

Du tror nok heller ikke selv på den, er blot negativ på TB ...
                    Mener du at TB har erstattet dette vindues afgange 1:1 og lavet overskud?

Skulle i øvrigt gerne erstattes bedre end 1:1 hvis vi skal veksle en 8. plads til en top6 pladsering.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Skulle i øvrigt gerne erstattes bedre end 1:1 hvis vi skal veksle en 8. plads til en top6 pladsering.
                      det er for sent. Selv hvis vi vinder resten af vores kampe mod de formodede "bundhold" (alle andre end sidste års top 5) så skal vi stadig ud og hente et par point mod topholdende. Det sker næppe - og så skal vi ud og hente...+ 10point mod top 5 hold.

Det er ikke umuligt - men man har gjort det så meget sværere for sig selv, det sammenholdt med hvordan vi spiller pt...there is always next season

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Nej, TB udtaler efter dagens kamp at han leder efter forstærkning i forsvaret og hvis han skal sælge flere, så skal han have erstatningen klar først

Comment

Nej, TB udtaler efter dagens kamp at han leder efter forstærkning i forsvaret og hvis han skal sælge flere, så skal han have erstatningen klar først
                          Sikke en indsigt; måske han skulle have overvejet den tilgang lidt før -monstro inden truppen blev smadret til atomer og AZ (som jeg simpelthen bare må erkende, at jeg savner, selvom jeg var kritisk, da han var her) ikke kunne gøre andet end at grine af sin ledelse!

Odense savner dig, AZ!

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Sikke en indsigt; måske han skulle have overvejet den tilgang lidt før -monstro inden truppen blev smadret til atomer og AZ (som jeg simpelthen bare må erkende, at jeg savner, selvom jeg var kritisk, da han var her) ikke kunne gøre andet end at grine af sin ledelse!

Odense savner dig, AZ!
                            Nu må du bestemme dig, er du AZ mand eller ej? ;-)

Comment

Nu må du bestemme dig, er du AZ mand eller ej? ;-)
                              Jeg savner ham sgu. Det må jeg indrømme. Jeg er ærgerlig over, at vi ikke gav ham ordentlige ressourcer. Det ville jeg gerne have set.

Så jeg ved det sgu ikke :).

Vi så bedre ud under AZ end vi gør under TT, som har en bedre trup end AZ havde til rådighed i første kamp.

Comment

Er du sikker på det ikke er et indslag fra sidste år ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X