Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Hvis nogen forestillede sig, at OB er ved at købe en talentfuld 20-årig rotationsspiller fra en etableret Bundesliga klub... så har jeg en Storebæltsbro, en Triumfbue og et Eiffeltårn af international kvalitet til billige penge.
    Jeg kommenterede på overskriften, ikke indholdet... men kan forstå mange har svært ved at se forskel i disse nymodens tider, hvor alt går meget hurtigt

Comment

Hmm. Faldt lige over denne highlight pakke fra Stuttgart 2 seneste kamp. Synes mildest talt ikke han ser speciel sikker ud. Men flot selvmål... Hvis han er på vej til os, satser jeg på at han har haft hovedet et andet sted.

Ved ikke om nedenstående link virker. Ellers søg på Google på Stuttgart 2 Victoria Køln highlight. Den er lagt ud igår.

Source: YouTube https://share.google/bEf4dkYhzQuhEMJMM
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Beklager, de spiller i 3. BL, hvor de sluttede på en "imponerende" 14 plads i sidste sæson.

Tror JR igen har set et "stjerneskud" , men TB selvfølgelig får kredit for den, hvis han kommer til klubben
        Det er muligt at interessen i spilleren stammer fra en af vores tyske trænere. Ingen af os ved det, men det er bestemt muligt. Men hvorfor skulle det være et problem for dig at Troels Bech får “kredit” for handlen, hvis vi skulle hente ham og han skulle blive en succes?

Comment

Beklager, de spiller i 3. BL, hvor de sluttede på en "imponerende" 14 plads i sidste sæson.

Tror JR igen har set et "stjerneskud" , men TB selvfølgelig får kredit for den, hvis han kommer til klubben
          Nu har du simpelthen ondt i røven over noget allerede inden det er en ting.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det er muligt at interessen i spilleren stammer fra en af vores tyske trænere. Ingen af os ved det, men det er bestemt muligt. Men hvorfor skulle det være et problem for dig at Troels Bech får “kredit” for handlen, hvis vi skulle hente ham og han skulle blive en succes?
            Don't open that door!!!!!
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Nu karikerer jeg en LILLE smule:

Altså, hvis Troels Bech ikke ene og alene har 100% af arbejdet, ideerne, tankerne og ansvaret for alle kontakter, samtaler, mails, beskeder og scoutarbejde både indenlands og udenlands, med såvel fodboldspillere som stabsmedlemmer, trænere og øvrigt personel, så mister jeg totalt respekten for hans position. Det er det mindste man kan forlange af en enevældig sportsdirektør.

En LILLE smule karikeret.

Comment

Intet problem overhovedet (bare en stille undren over folks næsegrus beundring over det han leverer som middelmådigt eller slet ikke) ... men beskriver vel bare hans såkaldte succes som sportsdirektør i en nøddeskal

Comment

Intet problem overhovedet (bare en stille undren over folks næsegrus beundring over det han leverer som middelmådigt eller slet ikke) ... men beskriver vel bare hans såkaldte succes som sportsdirektør i en nøddeskal
                  Nej det er tydeligt at høre, at du slet ikke har et problem - gad vide hvorfor din undren, kan opfattes som en hetz?

Jeg er desuden i chok over, at du har læst de her 269 siders debattråd som en "næsegrus beundring".

Jeg føler at en gennemsnitlig baseline her i tråden på en skala fra 1 til 10 - hvor 1. er "Troels er fantastisk og alt han gør er fantastisk" til 10 som værende "Troels er den ringeste sportsdirektør nogensinde, han er så pisse-elendig" - ligger på cirka 6,8. Overvejende skeptisk, med enkelte hardcore haters, enkelte der er overvejende positive, men langt, langt, langt størstedelen af alle indlæg handler om 1. Manglende rettidig handling 2. dårlig handling 3. manglende risikovillighed 4. Dårlig/højpandet kommunikation 5. Skidt OB-historik etc. etc.

Comment

Altså at kendskabet til en spiller opstår fra en af trænerne? Jeg tænker ikke det er det mest unormale på Superliga-niveau.
                    Jeg kender meget lidt til vores scouting setup og hvor data dreven vores rekruttering er, men den kunne sikkert være mere aptimal. Men hvis kendskabet til en spiller kommer fra Jurek, er vel ikke meget mere alarmerende, end hvis den kom fra Jimmy Nagel?​

Comment

Altså at kendskabet til en spiller opstår fra en af trænerne? Jeg tænker ikke det er det mest unormale på Superliga-niveau.
                      Jeg kender meget lidt til vores scouting setup og hvor data dreven vores rekruttering er, men den kunne sikkert være mere aptimal. Men hvis kendskabet til en spiller kommer fra Jurek, er vel ikke meget mere alarmerende, end hvis den kom fra Jimmy Nagel?​
                      Vel kun alarmerende, hvis alle spillere syd for grænsen er scoutet/hentet af JR, som ikke er en del af scoutingteamet (hvad laver det så?) !

Comment

Vel kun alarmerende, hvis alle spillere syd for grænsen er scoutet/hentet af JR, som ikke er en del af scoutingteamet (hvad laver det så?) !
                        Det ved vi jo heller ikke om f.eks Ouedraogo er

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg vil stadig tro på, at det man kigger på til centerforsvaret er i hvert fald én "Okaaaay - ham troede jeg ikke vi kunne hente"-spiller, og så måske en breddespiller til at kæmpe med om de fire pladser.

Hvilket får mig til at tænke, at hvis man vil have en ung knægt mere ind - så vurderer man jo, at Amrani er for langt fra at tage næste skridt endnu.
                          Han er lige rykket op - hvis vi ser størstedelen af de akademispillere der er rykket op de sidste par år, første sæson ser de stort set ikke banen; Magnus Andersen fik vel dårligt en håndfuld min. sidste sæson - nu ser han ud til at have taget skridtet så han kan bruges, så tænker ikke der er noget usædvandligt i at de lige skal bruge et år på at vende sig til fysikken og tempoet.

Så uden at have set Amrani - nej han er næppe klar endnu.

Comment

Gad vide om Troels kunne finde på at prøve på den tidligere BIF kending?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...te-til-danmark

Ser falk og bonde som nogenlunde ens spillere, mens Radosevic og Kante vil være de 2 opryddere

Jeg ser helst man henter noget ungt til midten, men vil nok ikke undre mig, hvis vi ender med ham

Comment

Med både Falk og Bonde derinde, føler jeg ikke vi er et sted hvor vi har brug for en 32-årig

Comment

Tror heller ikke helt på Radosovic. Men på den anden side, hvis klubben viser at det med top 6 ikke bare er snak og man virkelig mener det, så kunne han jo godt være en man hentede ind, så det kunne give nogle forskellige kombinationer på midten.

Og når nu det også er en ønske tråd, så ville Casper Højer og Maxsø da også lune. De er begge frie og afsøger nok deres muligheder, men det kan jo være her sidst i vinduet at OB er det bedste bud for dem.

Med de 3 ville man da mene top 6 som meget realistisk og ikke noget vi bare skal være heldige at ramme. Og måske endda også uden at springe banken, i hvert fald transfermæssigt.
                                Det kunne også være 3 andre navne, det var bare for at nævne nogle på nogle positioner hvor det ville vise store ambitioner hvis vi hentede yderligere.

Jeg tror dog ikke på det. Tror vi henter en CB og så sker der ikke mere.

Comment

Working...
                                X