Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Se dét lyder spændende og glimrende alder. Klart den position hvor vi mangler mest her og nu.

Jeg kender navnet, men jeg må også erkende, at jeg følger mindre og mindre med i Superligaen generelt. Et par ord om ham?

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Lige nu mener jeg ikke Falk holder et ret højt niveau - han har dæleme været ringe mod Silkeborg og AC Horsens og virker underligt mærket i opstarten, hvor han vel heller ikke har trænet med rigtigt grundet skaden.

Hvis ikke niveauet hæves, og han har luft, energi og kræfter til at fylde noget mere centralt, så skal Falk ikke spille fast på en flad 2 mands-midtbane lige nu.
      Falk har bestemt ikke holdt niveau efter hans comeback sidste weekend .. tiden må vise om det er hans nye niveau vi så i går. Han var på ingen måde bedre end de andre offensive folk i går hvor han konstant var 1 sek for langsom i handlingen, jeg håber det bliver bedre.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Han er lige skiftet til Belgien.

Velkov kan tage med, så det super !
        Tak for info. Den havde jeg misset. Så kan vi hente ham om hjem, når Mccoy sælges til udlandet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og må jeg godt lige benytte lejligheden til at trække på smilebåndet over de brugere herinde der for få dage siden lukkede vinduet og hylede over at OB var uambitiøse osv osv…
          Hold kæft en gang piv

Ooooooooooogggg.. Hermed gjort
          Ja. Det var nok sagt i affekt af dem. Men træls at kvaliteten kommer så sent, når man selv siger top 6. Utroværdighed tærer på generelt på tilliden.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Ja. Det var nok sagt i affekt af dem. Men træls at kvaliteten kommer så sent, når man selv siger top 6. Utroværdighed tærer på generelt på tilliden.
            Men altså... Der er stadig 54 point at spille om inden tabellen deles - mener du seriøst ikke, det kan nås endnu?

Comment

Nu teaser OB i hvert for en ny spiller på Facebook, så den er nok officiel om lidt

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Enig - AS slog et kæmpe søm i kisten for mig i går - jeg sad lige ud for ham i første halvleg på stadion og nej, hvor træffer han mange dårlige beslutninger, placeringsmæssigt. Så mit "forsvar" af ham indtil nu, tager jeg langsomt i mig igen. Men paradoksalt nok synes jeg, McCoy ville være mere end fyldestgørende for mig på VB og Therkildsen vokser altså på mig. Han var vel den bedste efter han kom ind i går... Men ja, en stærk VB ville pynte.
                Adam virker til at være uden selvtillid i øjeblikket og han bliver kastet rundt på holdet mellem vb, højre kant og bænken. Det må være svært at håndtere for ham. Hvis der købes en solid venstrebenet back med noget fysik og gode defensive aktioner må Adam være billigt til salg. Yttergård er imø heller ikke vb. men mere en cb og tilmed venstrefodet

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Men altså... Der er stadig 54 point at spille om inden tabellen deles - mener du seriøst ikke, det kan nås endnu?
                  Jeg er oprigtigt meget tvivlsom. Vi har haft det mest fordelagtige program i mands minde og det har givet 3 point i 4 kampe - og i positivt realistisk scenarie så har vi 7 point efter 6 kampe, når vi har mødt AGF og LBK. Dernæst venter FCK, RFC, FCM, FCN, BIF, FCK før man har SIF i november. Hvad giver de 6 kampe hvis vi er ærlige og realistisk 4-5 stykker? Så har vi 12 point efter 12 kampe.

Sæsonen skal ikke afskrives endnu, men der skal laves et run af Michelsenske-dimensioner bare for at holde liv i nogen forhåbninger om top 6.

Den 'billige plads' i top 6, kræver i gns. 31 point. Der skal så hentes 19 point i 10 kampe og så er der nok også nogle resultater der skal flaske sig.
                  Last edited by bjerghest; i dag, 10:42.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Adam virker til at være uden selvtillid i øjeblikket og han bliver kastet rundt på holdet mellem vb, højre kant og bænken. Det må være svært at håndtere for ham. Hvis der købes en solid venstrebenet back med noget fysik og gode defensive aktioner må Adam være billigt til salg. Yttergård er imø heller ikke vb. men mere en cb og tilmed venstrefodet
                    Hele hans kropssprog oser af ingen selvtillid og jeg føler sgu lidt med ham, for han gør sandsynligvis sit bedste, men lige nu rækker det ikke. Vi kan desværre ikke leve af, at han virker som en god og sympatisk fyr.

Hvis det vitterligt er så svært at finde en VB, så få nu McCoy derover.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Jeg er oprigtigt meget tvivlsom. Vi har haft det mest fordelagtige program i mands minde og det har givet 3 point i 4 kampe - og i positivt realistisk scenarie så har vi 7 point efter 6 kampe og dernæst venter FCK, RFC, FCM, FCN, BIF, FCK før man har SIF i november. Hvad giver de 6 kampe hvis vi er ærlige og realistisk 4-5 stykker? Så har vi 12 point efter 12 kampe.

Sæsonen skal ikke afskrives endnu, men der skal laves et run af Michelsenske-dimensioner bare for at holde liv i nogen forhåbninger om top 6.
                      Men ligesom OB blev dømt som nedrykningskandidat i går og alt var lort på grund af, at TB ikke gad købe nogle spillere og er en inkompetent farce af dimensioner, så kan en forstærket trup måske/måske ikke skabe en enkelt overraskelse og så kan det pludselig hedde 7 point. Jeg siger ikke, det sker, men jeg synes bare, det er for tidligt at afskrive det hele med 54 point på spil endnu.

Comment

Velkommen

Comment

Officiel, og kontrakt til 2031.

Comment

Problemet er jo helt generelt at forstærkningerne kommer så sent. Du skal ikke bilde mig ind man ikke kunne have hentet Gammelgaard for en måned siden f.eks. Selvfølgelig kunne man det, måske han bare havde kostet lidt mere. Og her er problemet, OB er for nærige til at udfordre toppen af dansk fodbold. Der er stadig mange point at kæmpe om, men de nemme point har vi ikke fået og har nu et bjerg at klatre op af. Det kan være det lykkedes, det håber jeg da virkelig det gør. Men det er bare at unødvendigt bjerg, det tror jeg vi er mange der er pænt trætte af.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                              Problemet er jo helt generelt at forstærkningerne kommer så sent. Du skal ikke bilde mig ind man ikke kunne have hentet Gammelgaard for en måned siden f.eks. Selvfølgelig kunne man det, måske han bare havde kostet lidt mere. Og her er problemet, OB er for nærige til at udfordre toppen af dansk fodbold. Der er stadig mange point at kæmpe om, men de nemme point har vi ikke fået og har nu et bjerg at klatre op af. Det kan være det lykkedes, det håber jeg da virkelig det gør. Men det er bare at unødvendigt bjerg, det tror jeg vi er mange der er pænt trætte af.
                              Tror vi skal satse på pokalen i år...

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Ved du, at man kunne have hentet Gammelgaard for en måned siden? Det er jo ikke nok, klubben gerne vil sælge, hvis han lige har skulle lure, om BIF eller AGF kom med et tilbud.

Comment

Working...
                                X