Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg siger heller ikke, at kritikken ikke er berettiget - især, hvis AZ blev stillet noget andet i udsigt. Jeg siger heller ikke, at Yttergaard og Therkildsen er klasse signings (dog synes jeg nu ikke, det er så galt, som mange gør det til, men det er en anden snak). Men du står stadig ikke og smider holdet og din chef og arbejdsgiver under bussen for åben skærm. Sådan en træner ønsker jeg ikke. Ligesom så mange andre steder, er han jo velkommen til at pakke sine sydfrugter og skride, hvis arbejdsforholdene er for ringe. Men indtil han måtte have truffet den beslutning, så bakker han op om sin arbejdsgiver udadtil.
- Likes 1
-
Men nu må det fanmde ogås være slut med offensive spillere…
Når alle er klar (pånær Niemiec og Martin) så har vi jo, næsten så vi kan fodre grise. Ellers er Grot nok på vej ud?
Gad vide om man ser Suhonen som en central midtbane spiller? Det kunne jeg godt forestille mig i TTs system.
Forestiller mig dette bliver starteren:
Gammelgaard Falk Ouedraogo Keskinen
Arp Ganaus
Så har man Grot (?), Holmstrøm, Krølle, Suhonen, Bonde på bænken.
Det er skuda go’kendt!
Comment
-
Touché - og jeg tvivler også på, det her er sidste indkøb. Jeg er helt overbevist om, at der kommer mere til forsvaret.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg må jeg godt lige benytte lejligheden til at trække på smilebåndet over de brugere herinde der for få dage siden lukkede vinduet og hylede over at OB var uambitiøse osv osv…
Hold kæft en gang piv
Ooooooooooogggg.. Hermed gjort
- Likes 4
Comment
-
Hvor mange centimeter?Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægHold da helt kæft en penis transfer.
Mig som troede budgettet var stort set opbrugt, ved Keskinen… Så hiver man lige nogle penge op og tager en klar profil ind.
Hvis standarden er så høj de sidste uger af vinduet, så lover det godt. Men lad os se.
Gammelgaard bliver giftig. Jeg er ret chokeret over AGF ikke har slået kløerne i ham.
Lad os lige huske på BIF blev afvist for 30 mil i VINTERS.
Det her, har 100% været fordi Thorborg har skuret op.
Lad os få en venstre back og en stopper ind med samme niveau.
Casper Højer maybe, så er jeg faktisk tilfreds"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Nej, han er stadigvæk i Vejle. Scorede hattrick mod Tarup-Paarup i pokalen for 14 dage siden.Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
Havde de ikke solgt ham eller havde jeg misforstået noget.
hvad med en gundelund, synes også han gjorde det godt i Vejle
Familien og han er så glad for Danmark, at de har købt hus og han er startet på dansk undervisning
Comment
-
syntes du når man kigger på de offensive at de er så gode igen?Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægMen nu må det fanmde ogås være slut med offensive spillere…
Når alle er klar (pånær Niemiec og Martin) så har vi jo, næsten så vi kan fodre grise. Ellers er Grot nok på vej ud?
Gad vide om man ser Suhonen som en central midtbane spiller? Det kunne jeg godt forestille mig i TTs system.
Arp Ganaus
Det er skuda go’kendt!
Vi kan jo ikke vente på niemic og WMC Som er ude resten af sæsonen.
vi er nødt til at have ordentlige spillere med en vis kvalitet.
I går skifter vi vores ny indkøbte lidt dyre spiller keskinen ud med Therkildsen som venstre midt.
Magnus Andersen gør det ok men ham og Adam s som mulighed på kanten er på ingen måde godt nok.
Vores offensiv er ikke god nok.
- Likes 2
Comment
-
Enig. Det er tiltrængtOprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Numerisk er vi tyndt besatte på de offensive pladser. Adam S er næppe en kantspiller og selvom om Bonde har spillet offensive pladser, så er han mere end 6/8. Grot er ude af form, Arp er et spørgsmålstegn til AGF, Niemic og WM er langtidsskadet, Keskinen har optræk, men mangler output. Krølle blev omskolet til højre back, men har gjort det godt på kanten, så har du Ganaus, der spiller og Legolas der simpelthen ikke har niveauet ENDNU.
Og så har du netop tilføjet Ahl-Holmstrøm som har en lang og flot skadeshistorik.
Selvom vi har tabt en del kampe, så har forsvaret været bedre til at lukke af og minimere antallet af store chancer. Vi skal have øget vores konverteringsrate i angrebet.
Det er fornuftigt, at man styrker konkurrencen i angrebet.
Men nu er de offensive forstærkninger nok også slut. Nu må der gerne komme noget defensivt og en central midt til at konkurrere lidt
- Likes 2
Comment
-
Lige nu mener jeg ikke Falk holder et ret højt niveau - han har dæleme været ringe mod Silkeborg og AC Horsens og virker underligt mærket i opstarten, hvor han vel heller ikke har trænet med rigtigt grundet skaden.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægMen nu må det fanmde ogås være slut med offensive spillere…
Arp Ganaus
Det er skuda go’kendt!
Hvis ikke niveauet hæves, og han har luft, energi og kræfter til at fylde noget mere centralt, så skal Falk ikke spille fast på en flad 2 mands-midtbane lige nu.
Comment
-
Synes bare jeg læste de var ved at sælge ham, men det er åbenbart ikke sket. Tak for svarOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Nej, han er stadigvæk i Vejle. Scorede hattrick mod Tarup-Paarup i pokalen for 14 dage siden.
Familien og han er så glad for Danmark, at de har købt hus og han er startet på dansk undervisning
Comment
-
Helt enig - lige nu er han for mig en ganske ordinær midtbanespiller i superligaen. En klar og fit Suhonen fylder rigeligt de sko ud. Man mister dog lidt den naturlige leder på banen, men det opvejer nok ikke det, vi ikke får spillemæssigt fra ham, lige nu.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Lige nu mener jeg ikke Falk holder et ret højt niveau - han har dæleme været ringe mod Silkeborg og AC Horsens og virker underligt mærket i opstarten, hvor han vel heller ikke har trænet med rigtigt grundet skaden.
Hvis ikke niveauet hæves, og han har luft, energi og kræfter til at fylde noget mere centralt, så skal Falk ikke spille fast på en flad 2 mands-midtbane lige nu.
Comment
-
Enig - AS slog et kæmpe søm i kisten for mig i går - jeg sad lige ud for ham i første halvleg på stadion og nej, hvor træffer han mange dårlige beslutninger, placeringsmæssigt. Så mit "forsvar" af ham indtil nu, tager jeg langsomt i mig igen. Men paradoksalt nok synes jeg, McCoy ville være mere end fyldestgørende for mig på VB og Therkildsen vokser altså på mig. Han var vel den bedste efter han kom ind i går... Men ja, en stærk VB ville pynte.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja det ville være mærkeligt andet. Ville fandme gerne have den der stærke vb som vel er det sidste rigtig svage punkt
- Likes 1
Comment
Comment