Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

Troels Bech siger jo, at vi jagter VM-spillere og der var Nillson jo med. Så måske ikke et dumt bud. Blev dog lidt overrasket over at erfare, at han "kun" er 29. Troede han var ældre. Med en højde på 1.97 tilbyder og lidt mere stationære fødder, tilbyder han i hvert fald nok noget andet i boksen, end vores andre angribere.
    Nej, det siger han ikke. Han sagde sidste år, at vi leder efter spillere, der spiller for at komme med til VM, som feks. Ouedraogo, Suhonen, Keskinen, Grot har gjort det.

Og så har han denne sommer sagt, at VM gør det sværere/tingene trækker ud.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg mener nu også at han, i sidste interview jeg læste, sagde, at vi kiggede efter spillere, som havde været med til VM og ikke kom afsted til en større adresse.
      Men spændende!

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Nej, det siger han ikke. Han sagde sidste år, at vi leder efter spillere, der spiller for at komme med til VM, som feks. Ouedraogo, Suhonen, Keskinen, Grot har gjort det.

Det var også sådan, jeg huskede det, men i det seneste interview med TV2sport siger han faktisk noget a la, at når dem, man har i kikkerten har været med til EM tager det også længere tid, før de beslutter sig. Skulle man virkelig motivforske kunne timingen af den udtalelse godt pege i retning af, at TB har regnet med at Nilsson eller en anden VM-spiller var på vej til at gå igennem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Han siger følgende i det seneste interview fra den 13/8 med Davidsen: - Vi er super attraktive. Især for de spillere, der er på vores niveau og under. Vi vil selvfølgelig hellere kigge efter dem, der er over os. De har enten været til VM eller prøvet at komme til andre klubber. Og den timing er jo ikke kun vores.

Så ved at signe Nillson kan han jo kalde "mission accomplished"

Comment

David Moberg Karlsson er også “Free agent”, svensk højre kant. Ikke at det er noget, jeg på nogen måde, synes virker overvældende interessant, for at sige det mildt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
              ...
              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
              ...
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              ...
              I har sgu ret. I stand corrected!

Han nævner det rigtigt nok i det seneste interview med Davidesen. Så må jeg lære at følge med.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mja. Syntes at han ihverfald er 1 klasse over Ejdum og det dobbelte er en meget fair pris
                Ok han bliver så åbenbart solg for 9 millioner €

Imponerende godt arbejde af en af vores konkurrenter der er ved at løbe fra os.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ok han bliver så åbenbart solg for 9 millioner €

Imponerende godt arbejde af en af vores konkurrenter der er ved at løbe fra os.
                  Tænk engang hvor mange hotelværelser der kan bygges for det beløb

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Skal vi så ikke vente med karakteren til vinduet er lukket?
                    Præcis som jeg skriver , foreløbig dumpet og det kan ændre sig.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg kalder, at det sandsynligvis er Stefano Vecchia, der netop har fået ophævet sin kontrakt med Malmø FF i sidste uge (hvilket vel godt kan tolkes på IKEA/tilbud-ish). Han var en del af mesterholdet i Malmø i 2023, 31 år gammel, kant/off. midt.

Nok ikke helt en bombe - men en interessant tilføjelse til offensiven, der just har fået en skade mere end vi føler er holdbart.

Mit næstbedste gæt er Gustaf Nilsson i Club Brugge, der er helt ude af holdet, men han minder for meget om Jay-Roy Grot til, at jeg tror på den.
                      Gammel kending af dansk fodbold. Har vel ikke rigtig gjort sig synderligt bemærket i Vejle og var det Silkeborg?

Men gratis er jo noget TB er glad for så måske.

Comment

Gammel kending af dansk fodbold. Har vel ikke rigtig gjort sig synderligt bemærket i Vejle og var det Silkeborg?

Han var på kontrakt i BIF, da TB var sportsdirektør der...

https://bold.dk/fodbold/nyheder/sven...dby-til-sommer
                        Last edited by Online; i går, 09:12.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Han var på kontrakt i BIF, da TB var sportsdirektør der...
                          Nå ja. Måske er der kød på rygtet.

Comment

Vel svært for TB at være andet end glad for gratis spillere med den profit han skal levere hvert vindue...

Comment

Gustaf Nilsson vil være en flot hylde. Om det er muligt? Det tror jeg godt nok ikke på.

Lugter mere af en 9’er fra en bundklub i Sverige, selvom det ikke er en bombe

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Gustaf Nilsson vil være en flot hylde. Om det er muligt? Det tror jeg godt nok ikke på.

Lugter mere af en 9’er fra en bundklub i Sverige, selvom det ikke er en bombe
                                Men Nilsson har jo alligevel ikke spillet meget i sidste sæson, og det kan jo få nogle til at kigge en anden vej. Med Troels' link ifbm. BIF-tiden kan man da håbe, at det er en mulighed.

Hvorfor tror du det bliver fra en bundklub i Sverige?

Comment

Working...
                                X