Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
1. enigOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvis vi ambitioner om at komme i Top6 skal vi vel sammenligne os med klubberne der ?
Tror ligaen de kommende år knækker endnu mere over, så vi skal til at give den max gas, hvis vi skal med i den sjove del !
VFF har is i maven og sagt nej til over 50 millioner fra Frankrig... havde vi mon gjort det samme ?
2. De har så tydeligvis også haft en ordenlig dialog med Thomas Jørgensen, ikke et pip fra ham i medierne ud over der er fuld tiltro til Viborg. Var han begyndt at ytre sig offenligt om han ville videre nu, så er det ikke sikkert de havde så meget ro på.
- Likes 1
Comment
-
Det vil også ende i cirkelargumentation, vi skal ikke sammenligne os med Bund 6, men samtidig er top 5 så langt foran økonomisk ah det heller ikke giver mening at sammenligne den vej.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Umuligt at sammenligne sig selv med FCM,FCK,BIF og nok også FCN pt. Spillere jagtet af os og en af de klubber vil vælge os 0/10 gange
At BIF har brugt 50 millioner på to spillere, viser om noget en distance - og de er stadig i gang med at handle.
- Likes 1
Comment
-
OB er nød til at være mere risikovillige. Det har jeg argumenteret for 100 gange efterhånden. Men indtil det sker er man nok til at vente indtil de rigeste har været ved buffet bordet og må nøjes med en endeskive af roastbeefen og frikadeller for restenOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Jeg syntes handlingerne taler en del for sig selv. Sønderjyske sælger en profil - der gå højest et par dage før de har en erstatning klar. Om sælger Bürgy og intet sker. Så sælger man også Yaya - og stadig sker der ingenting, en sommer hvor man gik efter at få styrket sit forsvar, hvor der var en klar forventning om at Askou skulle videre og Gomez var færdig (det var han så heldigvis ikke)
Men OB er bare for langsomme i deres handlinger.
Er spillerne i Sønderjyske så en jeg går og drømmer om? Nok ikke - men dem der lander i OB vil jeg kunne sige det samme om - det er jo ikke kendte spillere der kommer ind af døren. Igen Ouedraogo er jeg vild med, nu. Men da han kom - kendte intet til manden og skulle bruge 3 uger på at lære hans efternavn, det var da på ingen måder en signing jeg tænkte var fantastisk. Det er det så blevet.
Det helt grundlæggende problem er ikke Troels og hans ageren (selv om jeg ikke er stor fan) Problemet er de rammer han har at arbejde indenfor. Man er simpelthen nødt til at blive lidt mere risikovillig hvis man vil have en chance for at rykke sig lidt frem i bussen, eller bare undgå at blive overhalet. Endnu lægger vi i en position hvor vi, selv om det ikke er let, har en rimelig mulighed for top 6 hver gang en ny sæson starter. Hvis ikke man begynder at putte flere penge i truppen så ender vi med at blive overhalet.
- Likes 3
Comment
-
dén har længe undret mig. Man vil have spillere der VIL OB. Men samtidig så går man og afventer spillere der ikke har andre muligheder - frem for at gå målrettet efter dem man vil have, og dermed vise dem, gennem sine handlinger at man / OB VIL dem.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Èn ting er transferkroner... en anden vel lønkroner.
Vi kan jo godt vente på desperate transferfrie "klassespillere" sidst i vinduet. Men kan vi så honorere deres lønkrav/-pakke ? Hvis de accepterer en lønnedgang i Ådalen og ser os som en nødløsning... er det den type spillere vi ønsker ift. Identitetsprojektet ?
- Likes 2
Comment
-
Ja præcis. Men når vi pt henter spillere slås vi med bund 6 klubber. Så gælder det om at hente dem der går fra at være en 2-7 mill kr spiller, til en 22,5-45 mill kr spiller i løbet af en sæson eller 2. Holde på dem så lang tid som absolut overhovedet muligt og sælge når det er tid for at holde hjulende igang og tage de nødvendige skridt op.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Det vil også ende i cirkelargumentation, vi skal ikke sammenligne os med Bund 6, men samtidig er top 5 så langt foran økonomisk ah det heller ikke giver mening at sammenligne den vej.
At BIF har brugt 50 millioner på to spillere, viser om noget en distance - og de er stadig i gang med at handle.
Det er bestemt muligt. Syntes VFF har gang i det
Er TB & Co de rigtige til det? Den er stadig oppe i luften. Det bliver ihverfald ikke en realitet med flere Yttergaards og Terkel spillere
- Likes 2
Comment
-
og det har du nok ret i.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
OB er nød til at være mere risikovillige. Det har jeg argumenteret for 100 gange efterhånden. Men indtil det sker er man nok til at vente indtil de rigeste har været ved buffet bordet og må nøjes med en endeskive af roastbeefen og frikadeller for resten
Gør det ikke mindre skuffende, at stå her igen igen oven på meldinger om at nu skal det være top 6, hvorefter man ikke handler på det.
Comment
-
Jeg er ikke TB fan, syntes han er for tilbageholden og hans kommunikation trætter mig i den grad.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja præcis. Men når vi pt henter spillere slås vi med bund 6 klubber. Så gælder det om at hente dem der går fra at være en 2-7 mill kr spiller, til en 22,5-45 mill kr spiller i løbet af en sæson eller 2. Holde på dem så lang tid som absolut overhovedet muligt og sælge når det er tid for at holde hjulende igang og tage de nødvendige skridt op.
Det er bestemt muligt. Syntes VFF har gang i det
Er TB & Co de rigtige til det? Den er stadig oppe i luften. Det bliver ihverfald ikke en realitet med flere Yttergaards og Terkel spillere
Men problemet ligger højere oppe.
- Likes 2
Comment
-
Altså logikken holder vel i den forstand, at de spillere, der har andre muligheder, skal gide projektet i OB og ikke blot tage til OB i mangel af bedre og efterfølgende presse en transfer igennem næste gang Transfervinduet åbner igen?Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
dén har længe undret mig. Man vil have spillere der VIL OB. Men samtidig så går man og afventer spillere der ikke har andre muligheder - frem for at gå målrettet efter dem man vil have, og dermed vise dem, gennem sine handlinger at man / OB VIL dem.
Comment
-
det er nok lidt sjovere at komme med de "store" og ambitiøse udtalelser i sponsor loungen. Men mon ikke Troels så efterfølgende har fortalt NT hvad det faktisk vil koste?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej der mangler en afstemning der..
Og så er Troels pænt blevet bedt om at trække lidt i land i medierne.
- Likes 3
Comment
Comment