Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Jeg synes virkelig det klinger så hult.

Nu har SønderjyskE lige hentet Alexander Munksgaard. Højreback, 28 år, masser af erfaring.

Nu er højreback måske ikke ikke den plads der har førsteprioritet, men vores konkurrenter forstærker sig konstant, så hvorfor er det lige det er så svært for OB at finde et match?

Hvad er kriterierne eller de strenge krav, siden det er så svært?
    Det er jo netop dét, der er spørgsmålet. Indtil videre virker det ikke til, at sol, måne og stjerner for alvor har stået rigtigt i forhold til de spillere, vi har været interesserede i. Et element har øjensynligt været skader (og nej, det bruger jeg ikke som en undskyldning, for samlet set har det ganske enkelt ikke været godt nok).

Det, der for alvor bekymrer mig, er, når en klub som SønderjyskE kan hente Jacob Steen Christensen på leje og Ingi Bjarnason. Det er spillere fra nogenlunde den hylde, vi selv har kigget mod i dette vindue. Derfor begynder jeg at spekulere på, om vi reelt har den øgede tiltrækningskraft, som man kunne have håbet på – økonomisk, sportsligt eller på anden vis.

Jeg må indrømme, at transfervinduet gør mig urolig – både hvad angår kvaliteten og antallet af spillere. Jeg havde forventet, at vi var længere nu, særligt fordi man må formode, at vi for længst har forhørt os på spillerne øverst på ønskelisten. Måske har de ventet på andre muligheder, men jeg har svært ved at forestille mig, at to af vores foretrukne emner pludselig ender med at vælge OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Som han siger i det du svarer på, så leder vi efter spillere på niveau over OB, altså spillere der ikke er på niveau "8. plads"-ish... og spillere der samtidig passer ind i den kultur og "dagligdag" man former i OB og skal bygge fremtiden på. Arp/Ouedraogo/Falk niveau/personlighed, er mit bud.
      Enig.

Jeg hørte lidt pip og forlydender om, at vi har været ret ambitiøse.

Sådan "Hvad laver Lucas Hey egentlig, hvis Anderlecht gerne vil af med ham"-ambitiøse i vores tilgang til transfervinduet.

Den ved jeg så ikke, om jeg selv havde troet på i min vildeste fantasi, men jeg håber da, at man har spurgt alligevel.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Enig.

Jeg hørte lidt pip og forlydender om, at vi har været ret ambitiøse.

Sådan "Hvad laver Lucas Hey egentlig, hvis Anderlecht gerne vil af med ham"-ambitiøse i vores tilgang til transfervinduet.

Den ved jeg så ikke, om jeg selv havde troet på i min vildeste fantasi, men jeg håber da, at man har spurgt alligevel.
        Tror du på et par wauv-transfers her til sidst i vinduet?

Ville Mads Agger være det?

Comment

Hvis Mads Agger er Wauw-transfer, så transfer-skalaen og ambitionerne for sæsonen re-kalibreres.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
            Hvis Mads Agger er Wauw-transfer, så transfer-skalaen og ambitionerne for sæsonen re-kalibreres.
            Hvad mener du ville være en wauv-transfer?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Tror du på et par wauv-transfers her til sidst i vinduet?

Ville Mads Agger være det?
              Jeg har ingen direkte kilder på nogle ting, jeg kender nogen, der har spurgt nogen, der måske ved noget om et eller andet. De har så stukket mig den der Lucas Hey”røver”, som jeg tror er så langt ude/usandsynlig, at jeg godt tør give den videre.

Der er andre på forum, der ved meget mere.

Comment

Jeg har været ude i solen det meste af dagen, så bær over med mig hvis jeg har fået solstik
                Kunne det være Eriksen vi går og venter på ?
                hvis han får grønt lys af lægerne og vil have et par år i Ådalen med sin gamle ven og legekammerat ?
                Så gemmer Tb på budgettet for at kunne lønne ham og samtidig måske også en muskelmand mere til at bakke de to op på midtbanen…
                D et må være solen , jeg finder selv ud

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                  Keskinen et vel ret beset en wauwtransfer Ii OB målestok og TB har vel ikke sagt at der kun kommer den slags .. eller husker jeg forkert her? TB har også sagt at det ikke sikkert der hentes spillere der er alment kendte, men typer der skal passe til spillestil og til klubben.
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Jeg synes virkelig det klinger så hult.

Nu har SønderjyskE lige hentet Alexander Munksgaard. Højreback, 28 år, masser af erfaring.

Nu er højreback måske ikke ikke den plads der har førsteprioritet, men vores konkurrenter forstærker sig konstant, så hvorfor er det lige det er så svært for OB at finde et match?

Hvad er kriterierne eller de strenge krav, siden det er så svært?
                    I min optik er det ren øregas. Der kommer ikke noget, og hvis det gør,skal det være billigt og helst gratis.

Så der bliver snakket for en moster, der er syg. Det lyder bare bedre end: "Vi tænker, at vi kan fedte en 8.plads hjem igen. Og så er der sorte tal på bundlinjen."
                    Last edited by Mhjortebjerg; i dag, 17:35.
                    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

I min optik er det ren øregas. Der kommer ikke noget, og hvis det gør,skal det være billigt og helst gratis.

Så der bliver snakket for en moster, der er syg. Det lyder bare bedre end: "Vi tænker, at vi kan fedte en 8.plads hjem igen. Og så er der sorte tal på bundlinjen."
                      altså jeg tror du har ret. Men så taler man sig da godt nok også op i et hjørne, når man gang på gang hiver kortet om at de spillere man vil have skal være fra en højere hylde.

Man kan godt bruge undskyldningen med man ikke lige fandt det man ledte efter en enkelt gang - men Troels og OB har nu været på udkig efter en venstrebenet midtstopper i 3 vinduer...der bliver ikke talt så meget om den spiller mere, men står man så til september og hiver sådan en forklaring frem igen...det holder jo ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Hvad mener du ville være en wauv-transfer?
                        så lang tid som man har vente, og så mange gange Troels har nævnt de skal være bedre end det man normalt kan tiltrække...så tænker jeg da mindst en AC fra Barcelona - noget i den stil

Og hvis det nu ikke er tydeligt så var overstående ment som en joke.

Men syntes dog også det er med til at understrege den situation OB og Troels har sat sig i ved at lukke så meget ned for vandrørene og tale om at hente spillere der er bedre end til en 8. plads i superligaen. Forventningerne bliver skruet i vejret (eller helt ned under guldbrædderne) Men tror man fortsat på at Troels henter spillere - så må de satme være gode siden han endnu ikke har fået fingeren ud.

Og så er en tidligere Sønderjyske spiller der pt ikke får spilletid i Polen ikke i nærheden af at være det man har bagt op til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                          Jeg har været ude i solen det meste af dagen, så bær over med mig hvis jeg har fået solstik
                          Kunne det være Eriksen vi går og venter på ?
                          hvis han får grønt lys af lægerne og vil have et par år i Ådalen med sin gamle ven og legekammerat ?
                          Så gemmer Tb på budgettet for at kunne lønne ham og samtidig måske også en muskelmand mere til at bakke de to op på midtbanen…
                          D et må være solen , jeg finder selv ud
                          mon dog han har brug for grønt lys - hans apperat virkede da vel efter hensigten.

Uanset - jeg håber det virkeligt ikke. Jeg troede man var klar til at tage gearskiftet sidste sommer med Falk, Arp og Zorniger - men så trak man igen i bremsen. Skulle man lave samme nummer igen med Eriksen? Han er dyr - og bestemt dygtig. Men hvis ikke man giver ham nogle bedre medspillere - hvad skulle så være pointen?

Skulle og kunne man bringe Eriksen så skal Thorborg være med på at øge risikovilligheden. 3-4 stærke spillere plus Eriksen med et klart mål om min. europæisk denne sæson.

Eriksen alene så ligger vi jo stadig og fedter omkring 6-10 pladsen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

mon dog han har brug for grønt lys - hans apperat virkede da vel efter hensigten.

Uanset - jeg håber det virkeligt ikke. Jeg troede man var klar til at tage gearskiftet sidste sommer med Falk, Arp og Zorniger - men så trak man igen i bremsen. Skulle man lave samme nummer igen med Eriksen? Han er dyr - og bestemt dygtig. Men hvis ikke man giver ham nogle bedre medspillere - hvad skulle så være pointen?

Skulle og kunne man bringe Eriksen så skal Thorborg være med på at øge risikovilligheden. 3-4 stærke spillere plus Eriksen med et klart mål om min. europæisk denne sæson.

Eriksen alene så ligger vi jo stadig og fedter omkring 6-10 pladsen.
                            Vil du love at du æder alle dine ord og ligger låg på dig selv i næste transfervindue, hvis vi river 2-3 transfers som medfører en top 6 placering?

Comment

Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg

Vil du love at du æder alle dine ord og ligger låg på dig selv i næste transfervindue, hvis vi river 2-3 transfers som medfører en top 6 placering?
                              Nej da - top 6 er sgu da ikke et mål i sig selv. Vi skal videre

Comment

Working...
                              X