Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Kunne ham her være et bud til angrebet?:
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...rne-fulgte-mig
    Lidt svært, når han skiftede til Hvidovre i netop det her vindue

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erliga-klubber

vi er da en dansk klub .. og ikke en topklub ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

håber ikke vi er så desperate at begynde på det leje halløj igen

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Randers er da heller ikke en topklub?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Randers er da heller ikke en topklub?
            Men dog stadig langt foran OB de sidste mange. En hel del top 6 pladser og pokal finaler.

Comment

Man har sgu været helt nede efter den SIF-kamp. Kæmpe skuffelse. Man troede virkelig, at den kultur i klubben, som der bliver talt om i så fine vendinger, kunne bære os igennem en kamp, hvor vi manglede nogle profiler - især mod et Silkeborg-hold, som vi også må erkende så ret tamt ud.

Men kampen efterlader mig med en følelse af, at vi - skader eller ej - snart bliver nødt til at handle. Der skal simpelthen hentes kvalitet ind både til forsvaret og angrebet. Vanvittigt der ikke snart kommer et enkelt rygte ud.

Hvis vi virkelig mener det seriøst med top-6, så må vi også vise det i transfervinduet. Lige nu skal vi stå på tæer for en top-6, som vi har været én gang i, i de seneste FEMTEN ÅR.​

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                Man har sgu været helt nede efter den SIF-kamp. Kæmpe skuffelse. Man troede virkelig, at den kultur i klubben, som der bliver talt om i så fine vendinger, kunne bære os igennem en kamp, hvor vi manglede nogle profiler - især mod et Silkeborg-hold, som vi også må erkende så ret tamt ud.

Men kampen efterlader mig med en følelse af, at vi - skader eller ej - snart bliver nødt til at handle. Der skal simpelthen hentes kvalitet ind både til forsvaret og angrebet. Vanvittigt der ikke snart kommer et enkelt rygte ud.

Hvis vi virkelig mener det seriøst med top-6, så må vi også vise det i transfervinduet. Lige nu skal vi stå på tæer for en top-6, som vi har været én gang i, i de seneste FEMTEN ÅR.​
                Kald det klynk eller andet, men det er ikke mange superligahold, der ikke ville kunne mærke, hvis de manglede 4-5 potentielle spillere fra start-elleveren.

Men transfervinduet er jo slet ikke slut endnu, så der er vel stadig mulighed for at vise, at man mener top-6 eller udløb den mulighed midt i vinduet?

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Kald det klynk eller andet, men det er ikke mange superligahold, der ikke ville kunne mærke, hvis de manglede 4-5 potentielle spillere fra start-elleveren.

Men transfervinduet er jo slet ikke slut endnu, så der er vel stadig mulighed for at vise, at man mener top-6 eller udløb den mulighed midt i vinduet?
                  Helt korrekt. Men der er også mange superligeklubber, der selv med 4-5 potentielle skader fra start-11 ville kunne få minimum en uafgjort mod SIF.

Jeg har virkelig forsøgt at holde humøret højt frem mod sæsonstart. Skuffelsen var bare voldsom i mandags.

Comment

Helt korrekt. Men der er også mange superligeklubber, der selv med 4-5 potentielle skader fra start-11 ville kunne få minimum en uafgjort mod SIF.

Jeg har virkelig forsøgt at holde humøret højt frem mod sæsonstart. Skuffelsen var bare voldsom i mandags.
                    Det var fandeme også en dårlig kamp.

Jeg tror bare, at jeg selv er et sted, hvor jeg accepterer tilfældighedernes spil. Vi står med 3 point i 3 kampe, og det er ikke mange centimeters tilfældigheder fra at vi kunne have stået med 7 eller 9 point i tre kampe. Inkluderet to relativt svære udebaner i Viborg og Silkeborg.

I Viborg er alle enige om, vi havde fortjent mere, SønderjyskE er en sejr i en dårlig kamp, hvor vi er bedst og Silkeborg-kampen bliver afgjort på marginaler. 99 ud af 100 kampe får OB straffe, Ganaus hovedstød, Bondes hovedstød eller Ganaus’ anden chance går ind og så havde starten været pointmæssig fantastisk trods dårligt spil.

Jeg afventer vinduets lukning og Thomasbergs udvikling af truppen inden jeg går i panik.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg tror bare, at jeg selv er et sted, hvor jeg accepterer tilfældighedernes spil. Vi står med 3 point i 3 kampe, og det er ikke mange centimeters tilfældigheder fra at vi kunne have stået med 7 eller 9 point i tre kampe. Inkluderet to relativt svære udebaner i Viborg og Silkeborg.

I Viborg er alle enige om, vi havde fortjent mere, SønderjyskE er en sejr i en dårlig kamp, hvor vi er bedst og Silkeborg-kampen bliver afgjort på marginaler. 99 ud af 100 kampe får OB straffe, Ganaus hovedstød, Bondes hovedstød eller Ganaus’ anden chance går ind og så havde starten været pointmæssig fantastisk trods dårligt spil.

Jeg afventer vinduets lukning og Thomasbergs udvikling af truppen inden jeg går i panik.
                      Vi kunne også ha stået med 0 point. Man må jo forholde sig til fakta og det er 3 point.
                      7 eller 9 point er ønsketænkning når der ikke er kvalitet i afslutningerne.
                      Man kan ikke påstå det er uretfærdigt vi kun har 3 point. Vi har lige nøjagtig de point vi har fortjent.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det burde jeg også gøre. Altså vente på vinduets lukning og Thomasbergs udvikling af truppen.

Jeg må bare erkende, at jeg er begyndt at blive utålmodig. For mig at se er de 3 point nogenlunde par ud fra de kampe, vi har spillet. Måske 4 point.

Lige nu, som vi står her, er jeg bare lidt skuffet over spillet på banen, siden TT er kommet til, og over at der ikke snart sker noget i det forbandede transfervindue.

Men måske undervurderer jeg også, hvor stor ændringen fra AZ til TT egentlig er, og at det tager lidt tid, inden vi ser det rette TT-bold. Og måske står vi om et par uger med nogle signings, der får truppen og det hele til at give noget mere mening med flere profiler tilbage fra skade.

Comment

Den tråd burde hedde Frustrationstrådensjældent har jeg oplevet folk været så desperate og opgivende inkl undertegnede....jeg kan slet ikke se lyset med noget nyt skulle være på vej- hvor er vores ambitioner...vores plan for hvad der skaæ ske så vi er klar - vi er på bagkant efter 3 kampe og tt får det satme stramt med at hive point i land....glem top 6 og håb på det bedste.....I fucking igen

Comment

Men det er jo også det TB siger! Målsætningen er top 6 og at vi skal stå på tæer for at nå det. Det tror jeg mange glemmer når vi snakker om at nu har klubben sagt at Top 6 er målsætningen (og jeg er også selv faldt i på det område). Vi er på ingen måde selvskrevt til det og jeg tror der går en år-række før vi bliver det igen. Med al respekt for vores historie, som jeg elsker dybt, så er vi i dag en bund 6 klub, der kæmper for at tage næste skridt. Tidligere tiders storhed, samt de seneste 15 år nedtur kan vi ikke brug til så meget.

Tingene skal flaske sig. Vi skal være dygtige for at nå målsætningen og måske også lidt heldige. Det må tiden vise. TB har sagt det Målsætningen er top 6 og at vi skal stå på tæer for at nå det.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Men det er jo også det TB siger! Målsætningen er top 6 og at vi skal stå på tæer for at nå det. Det tror jeg mange glemmer når vi snakker om at nu har klubben sagt at Top 6 er målsætningen (og jeg er også selv faldt i på det område). Vi er på ingen måde selvskrevt til det og jeg tror der går en år-række før vi bliver det igen. Med al respekt for vores historie, som jeg elsker dybt, så er vi i dag en bund 6 klub, der kæmper for at tage næste skridt. Tidligere tiders storhed, samt de seneste 15 år nedtur kan vi ikke brug til så meget.

Tingene skal flaske sig. Vi skal være dygtige for at nå målsætningen og måske også lidt heldige. Det må tiden vise. TB har sagt det Målsætningen er top 6 og at vi skal stå på tæer for at nå det.
                              jeg er så ret sikker på det ikke var det Thorborg sagde. Man melder da ikke en målsætning ud - for straks at tale den ned igen. Det gør Troels så nok fordi han godt ved at Thorborg ikke giver ham økonomi nok at arbejde med.

Men TBs måde at omtale detpå er som om vi forlanger en top 6.

Dét gør jeg ikke - vi spiller om det og de andre kan også være gode, bolden er rund og der er ingen garantier (uanset hvor meget man så end bruger)

Men jeg forventer man styrker truppen i en grad så det matcher ens ambitioner. Det har man ikke gjort. Og så bliver udmeldingerne igen bare ligegyldige. Så kunne man ligeså godt sige vi skal være mestre, vi skal stå ret meget på tæer for det men det er målet. Og så ellers lade være med at styrke truppen.

Det man gør i klubben stemmer ikke overens med det man siger. Dét er problemet.

Comment

Det burde jeg også gøre. Altså vente på vinduets lukning og Thomasbergs udvikling af truppen.

Jeg må bare erkende, at jeg er begyndt at blive utålmodig. For mig at se er de 3 point nogenlunde par ud fra de kampe, vi har spillet. Måske 4 point.

Lige nu, som vi står her, er jeg bare lidt skuffet over spillet på banen, siden TT er kommet til, og over at der ikke snart sker noget i det forbandede transfervindue.

Men måske undervurderer jeg også, hvor stor ændringen fra AZ til TT egentlig er, og at det tager lidt tid, inden vi ser det rette TT-bold. Og måske står vi om et par uger med nogle signings, der får truppen og det hele til at give noget mere mening med flere profiler tilbage fra skade.
                                Men hvorfor?

Hvis man skal have noget ud af denne sæson - så har man bare ikke ret meget tid at løbe på.

Skal vi vente til næste sæson igen? Så har Thomasberg haft tid (hvis ellers han får lov at sidde mere end en sæson) men så står man bare igen med en trup i omvæltning. Falk vil være et år ældre - kan / skal han være en bærende spiller til den tid? Altså håber det da...

Hvad med McCoy - sælges han. Askou, hvis ellers man formår at forlænge kan så igen være på vej videre. Martin som er skadet nu - men formår man at forlænge? Og hvad med de tyske profiler - det kunne da også være tiden for en eller to af dem at søge videre.

Jeg ved godt TB gå og drømmer om at have 3 sæsoner i træk stort set uden udskiftning. Det sker ikke.

Comment

Working...
                                X