Oprindeligt indsendt af Lennon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Synes bestemt ikke det er der, vi mangler en forstærkning... men måske er én af vores tyskere på vej vækOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
ja...var der ikke noget med man gik efter spillere der var for gode til OB? Og vi venter så længe fordi så kan vi hente større profiler?Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det virker godt nok noget undervældende.
Hvis det her er niveauet, så har man da i den grad trukket i håndbremsen.
Han er vel lige et hal over endnu en Therkildsen signing...men så på en leje.
Det satme sløjt
- Likes 1
Comment
-
Jeg forstiller mig at TT med over 300 kampe som træner, har en nogenlunde idé om, om en spiller han lige har haft, har niveauet til OB og Superligaen.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNægter at tro på det er den type spillere vi har ventet så længe på.
Så mister TB da endegyldigt den sidste troværdighed.
Hvis det så ovenikøbet er noget leje med købsoption, så kan man styrke andre steder (venstre back f.eks) så kan jeg ikke se problemet.
- Likes 5
Comment
-
Han sprudlede vel ikke lige frem under TT i Polen ?!Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Jeg forstiller mig at TT med over 300 kampe som træner, har en nogenlunde idé om, om en spiller han lige har haft, har niveauet til OB og Superligaen.
Hvis det så ovenikøbet er noget leje med købsoption, så kan man styrke andre steder (venstre back f.eks) så kan jeg ikke se problemet.
Hælder stadigvæk til at man henter en "gratis" (lige i TBs ånd) Danijel Loncar (som TT kender og brugte rigtigt meget), hvis forsvaret skal styrkes.
Comment
-
Tja, desuden kølighed foran mål, en god målnæse, en del assists, intelligente løb og god afslutter både med fødderne og hovedet. Det er da en del fine kompetencer for en superligaangriber.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
sjovt - jeg syntes han overvurderes helt vildt herinde.
god arbejdsindsats og hurtig...ud over det
- Likes 4
Comment
Comment