Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Det er en and. Kan ikke se hvad vi skulle med ham.
    med mindre thomasberg står stejlt på det ønske.

Jeg siger umiddelbart nej tak.
    Vi skal have nogen som er for gode til at lade være.
    Hvorfor er det en and?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Synes bestemt ikke det er der, vi mangler en forstærkning... men måske er én af vores tyskere på vej væk

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Synes bestemt ikke det er der, vi mangler en forstærkning... men måske er én af vores tyskere på vej væk
        Han spillede meget højre kant i SønderjyskE, så på den måde passer han vel fint ind

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvorfor er det en and?
          Tror bare ikke på det.
          Det rygte kunne de fleste lave ved at tage et kig på thomasbergs seneste klub.
          Håber heller ikke på det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Mener bestemt at huske at han er angriber. Står der også i artiklen.
            Under Thomasberg i Polen har han ifølge Transfermarkt kun spillet på højrekanten.

Tror det er der han er tiltænkt, hvis vi er interesseret i ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg synes kun Arp har forudsætningerne så sælg gerne en af de andre - hvis ikke begge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Det virker godt nok noget undervældende.
                ja...var der ikke noget med man gik efter spillere der var for gode til OB? Og vi venter så længe fordi så kan vi hente større profiler?

Hvis det her er niveauet, så har man da i den grad trukket i håndbremsen.

Han er vel lige et hal over endnu en Therkildsen signing...men så på en leje.

Det satme sløjt

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Jeg synes kun Arp har forudsætningerne så sælg gerne en af de andre - hvis ikke begge.
                  Synes godt nok Ganaus undervurderes voldsomt herinde.

Comment

Nægter at tro på det er den type spillere vi har ventet så længe på.
                    Så mister TB da endegyldigt den sidste troværdighed.

Comment

sjovt - jeg syntes han overvurderes helt vildt herinde.

god arbejdsindsats og hurtig...ud over det

Comment

Føler lidt at folk nogle gange forventer at han gør ting, som han ikke er i stand til. Han er en type med ret klare styrker og svagheder

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Nægter at tro på det er den type spillere vi har ventet så længe på.
                          Så mister TB da endegyldigt den sidste troværdighed.
                          Jeg forstiller mig at TT med over 300 kampe som træner, har en nogenlunde idé om, om en spiller han lige har haft, har niveauet til OB og Superligaen.
                          Hvis det så ovenikøbet er noget leje med købsoption, så kan man styrke andre steder (venstre back f.eks) så kan jeg ikke se problemet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Jeg forstiller mig at TT med over 300 kampe som træner, har en nogenlunde idé om, om en spiller han lige har haft, har niveauet til OB og Superligaen.
                            Hvis det så ovenikøbet er noget leje med købsoption, så kan man styrke andre steder (venstre back f.eks) så kan jeg ikke se problemet.
                            Han sprudlede vel ikke lige frem under TT i Polen ?!

Hælder stadigvæk til at man henter en "gratis" (lige i TBs ånd) Danijel Loncar (som TT kender og brugte rigtigt meget), hvis forsvaret skal styrkes.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Der er der jo så lige 15 mål og 5 assists.... mindre detalje.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Tja, desuden kølighed foran mål, en god målnæse, en del assists, intelligente løb og god afslutter både med fødderne og hovedet. Det er da en del fine kompetencer for en superligaangriber.

Comment

Working...
                                X