Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Principielt enig men
    1) vi er i samme båd som så mange andre der heller ikke har forstærket sig endnu ..

2) hvis de vi får ind på flerårige kontrakter senere er markant bedre end dem vi kan få ind nu er det måske bedre på længere sigt ..
    1. fordi de andre undlader at handler behøver OB jo ikke gøre det. Man gik ind til dette vindue med en ambiton om at forstærke sig og stå med en trup der kan sikre top 6.
    Indtil nu har man svækket den, smidt en hel opstart væk og fyret sin træner.

2. ja det er muligt. Men det er en meget passiv tilgang at have - man gambler på at de spillere man gerne vil have ikke lander noget bedre. I stedet for at gå efter dem man vil have.
    Man krydser fingrene og håber igen igen på at en appelsin falder ned i turbanen. Jeg havde håbet man var mere proaktiv...men sådan skulle det så ikke være.

edit: og det vil blive samme måde man "angriber" superligaen og top 6, man krydser fingre og håber på de andre hold er lidt dårligere end os. Frem for at sammensætte en trup der er stærk nok.
    For det er jo svært som Troels siger, og det kan være det ikke lykkedes...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

1. fordi de andre undlader at handler behøver OB jo ikke gøre det. Man gik ind til dette vindue med en ambiton om at forstærke sig og stå med en trup der kan sikre top 6.
      Indtil nu har man svækket den, smidt en hel opstart væk og fyret sin træner.

2. ja det er muligt. Men det er en meget passiv tilgang at have - man gambler på at de spillere man gerne vil have ikke lander noget bedre. I stedet for at gå efter dem man vil have.
      Man krydser fingrene og håber igen igen på at en appelsin falder ned i turbanen. Jeg havde håbet man var mere proaktiv...men sådan skulle det så ikke være.

edit: og det vil blive samme måde man "angriber" superligaen og top 6, man krydser fingre og håber på de andre hold er lidt dårligere end os. Frem for at sammensætte en trup der er stærk nok.
      For det er jo svært som Troels siger, og det kan være det ikke lykkedes...
      Viber da ikke uenige men fodbold er om noget håb om noget bedre. At have de sorte briller på
      er nok mere realistisk men jeg kan ikke se at det er bedre.

De større klubber er gået i gang med at handle og snart skal de trimmes, hvorefter salg, udlejninger, kontraktophævelser osv følger. Der vil være spillere der leder efter klubber.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        De rygter der måtte have været er måske stillet til i bero, så den nye træner kan vurdere hvad han mener vil være godt for hans måde at spille en 4-4-2 på som er hans foretrukne system
        Et navn der lige poppede op hos mig når vi snakker mulig ny forsvarsstyrmand som eventuelt kunne være en klassisk Thomas Thomasberg type: Frederik Rieper.

Ved godt det er et lidt fesent bud, men omvendt så synes jeg han var en god forsvarsstyrmand for Fredericia i seneste sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Et navn der lige poppede op hos mig når vi snakker mulig ny forsvarsstyrmand som eventuelt kunne være en klassisk Thomas Thomasberg type: Frederik Rieper.

Ved godt det er et lidt fesent bud, men omvendt så synes jeg han var en god forsvarsstyrmand for Fredericia i seneste sæson.
          Faktisk et godt bud. Kan godt forstå du skriver fesent, for der er nok mange herinde der tænker det er alt alt for uambitiøst og usexet.

Jeg kunne dog snildt se ham passe ind. Han spiller også i venstre side af centerforsvaret i Fredericia. Han har så kontrakt til 2030, så vi får lov at betale en høj pris.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

var det ikke derfor man hentede TT? Fordi han spille på samme måde som AZ, og det er OBs stil - hvorfor man ikke henter til træneren men til klubben? Der burde da ikke være nogen grund til at trække den i langdrag...men selvfølgelig, lige en undskyldning mere man kan hive op af posen.
            4-4-2 kan vel som alle andre systemer spilles i flere varianter og så vil det vel betyde at der er lidt forskel på hvilke typer der skal ses efter .. tror jeg

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Faktisk et godt bud. Kan godt forstå du skriver fesent, for der er nok mange herinde der tænker det er alt alt for uambitiøst og usexet.

Jeg kunne dog snildt se ham passe ind. Han spiller også i venstre side af centerforsvaret i Fredericia. Han har så kontrakt til 2030, så vi får lov at betale en høj pris.
              "Lidt fesent" er det vel men jeg tror egentlig at det er lidt den samme fornemmelse jeg havde da Bjørn P. blev hentet .. "lidt fesenr" men han var jo god både på banen og ikke mindst for kulturen

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Godt og realistisk bud.

Kan se, at FCM har budt på Magnus Jensen. Ham havde jeg gerne set også. Kender ligaen, monster fysik og vil kunne bidrage med noget fight og vildskab.

Dog er vi nok ikke der, hvor vi smider den slags penge (der rygtes omkring 7 mio. kr.) efter en spiller i slut-20'erne uden de store videresalgsperspektiver. Men tror det ville være en sund investering til rygraden og kulturen. Og det danske islæt (ham risikerer vi ikke at miste før forventet som med Bürgy).

Og så ville det fryde mig at plukke en konkurrents anfører

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Godt og realistisk bud.

Kan se, at FCM har budt på Magnus Jensen. Ham havde jeg gerne set også. Kender ligaen, monster fysik og vil kunne bidrage med noget fight og vildskab.

Dog er vi nok ikke der, hvor vi smider den slags penge (der rygtes omkring 7 mio. kr.) efter en spiller i slut-20'erne uden de store videresalgsperspektiver. Men tror det ville være en sund investering til rygraden og kulturen. Og det danske islæt (ham risikerer vi ikke at miste før forventet som med Bürgy).

Og så ville det fryde mig at plukke en konkurrents anfører
                  Ham har jeg haft på ønskelisten de sidste 7-8 år. Synes han er en af de bedste i ligaen, og har været det i årevis.

Også en spiller der er undervurderet.

Den logiske løsning (som jeg hader) hvem af Thomas Thomasberg tidligere spillere henter vi?

Er det ikke ofte sådan?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ham har jeg haft på ønskelisten de sidste 7-8 år. Synes han er en af de bedste i ligaen, og har været det i årevis.

Den logiske løsning (som jeg hader) hvem af Thomas Thomasberg tidligere spillere henter vi?

Er det ikke ofte sådan?
                    Her ville den åbenlyse være Sviatchenko, men den døde, gjorde den ikke?

Comment

Kun hvis hans nuværende klub ikke finder en afløser eller de får flere skader i forsvaret

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kun hvis hans nuværende klub ikke finder en afløser eller de får flere skader i forsvaret
                        Han er i hvert fald genregistreret i Dynamo/MLS systemet

Comment

Er det ikke ofte sådan?
                          Danijel Loncar, CB under TT, som står uden kontrakt

Comment

Rieper har forlænget med Fredericia til 2030, så nok ikke så billig. Og var grunden til vi venter så længe ikke at man kunne få noget "top" kvalitet ind?

Erik Sviatchenko fylder 35 lige om lidt - så bare Nej tak.

Comment

Er det ikke ofte sådan?
                              André Rømer kommer retur
                              Hentede Thomasberg ikke ham til fcm, efter Rømer havde været meget vigtig for Randers under TT

Comment

Han var tæt på at skifte til lyngby da de fik en skade så mon ikke han ender der hvis de finder en erstatning.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-denne-sl-klub

Comment

Working...
                                X