Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

Jeg vil bare pointerer at sidste gang OB købte en spiller i England var Tyler Burey.
    Og sidst OB købte en spiller fra Grækenland gik det skide godt - skal vi bare undgå at købe fra England fremover fordi det var en dårlig opvelse?

Comment

Kan se at der er en som skriver på X, at slotshaver skifter til Jens Ørgaard og han mener derfor at han skifter til FCM som afløser for Lee som de er ved at sælge

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
        Kan se at der er en som skriver på X, at slotshaver skifter til Jens Ørgaard og han mener derfor at han skifter til FCM som afløser for Lee som de er ved at sælge
        mon ikke Ørgaard arbejder sammen med andre klubber end FCM?

Et hurtigt kig på hans side https://www.btam.dk/ siger at det gør han faktisk.

Jeg håber det virkeligt ikke, Slotsagers afgang var i sig selv grim nok - men skulle han skifte til midtjylland, den vil være grim.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Og sidst OB købte en spiller fra Grækenland gik det skide godt - skal vi bare undgå at købe fra England fremover fordi det var en dårlig opvelse?
          Det kunne jo også blive en José Junior man fandt derovre, så lad os bare aftale at vi måske gør os lidt mere umage med scoutingen end tilfældet var senest vi kastede millioner imod England.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det kunne jo også blive en José Junior man fandt derovre, så lad os bare aftale at vi måske gør os lidt mere umage med scoutingen end tilfældet var senest vi kastede millioner imod England.
            Jeg argumenterer ikke for at man skal afskære lande fordi man har haft en dårlig transfer derfra - tværtimod.

​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Det var også bare for at pointere at bare fordi AC Horsens køber en spiller fra en klub i den bedste eller næstbedste række, at de ikke er garanteret at spilleren blive et hit.

Vi må bare håbe at TB hit rate er lige så god i dette vindue som sidste sommer, med spiller der er med til at løfte holdets kvalitet, og mindske nogle af alle de personlige fejl, som har kostet os en del point.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Jeg tror altså at de har større profiler i sigte end lige Slotsager

Comment

https://x.com/i/status/2082722810263191702

Jeg brænder ned hvis det er OB q eller en ny kop ...trøje

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Jeg tror godt du kan regne med at det er større end en ny kop.

Comment

Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Det er sikkert at de begynder at fjerne taget på stationen inden året slutter

Comment

Thomas thomasberg

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Jeg tror godt du kan regne med at det er større end en ny kop.
                          Det bliver en interessant sag

Comment

Så har vi ramt årets bombe

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Thomas thomasberg
                              Hvad fuck foregår der i klubben

Comment

Tipsbladet melder Zorniger er fyret - Thomas Thomasberg ind

Comment

Working...
                                X