Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det kommer han ikke til under TBs ledelse
    Det ved du heldigvis ikke en hujende fis om

Comment

Kan se at der er klubaften på deadline dag hvor Troels Bech deltager…
      Syntes godt nok det er modigt

Og så fratager han mig en af de bedste dage på året :(

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Synes også det er underligt… Men så kan han jo bare tage kaninen med sig på scenen

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Synes også det er underligt… Men så kan han jo bare tage kaninen med sig på scenen
          Den med de lange ører

Comment

Det er simpelthen bare for mærkeligt. Der må da være sket en fejl.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er simpelthen bare for mærkeligt. Der må da være sket en fejl.
              Da ikke hvis OB er færdig med at handle på det tidspunkt.
              Det er ikke et krav, at klubberne skal købe den sidste dag.
              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Den 2. sep er en Onsdag - sikker på det er der vinduet lukker? Kan ikke finde det nogen steder men ville da give mening det var om tirsdagen.

Uanset - transferdeadline day skulle være sjov, men ærlig talt så har den godt nok været skuffende de sidste par år i OB regi.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Den 2. sep er en Onsdag - sikker på det er der vinduet lukker? Kan ikke finde det nogen steder men ville da give mening det var om tirsdagen.

Uanset - transferdeadline day skulle være sjov, men ærlig talt så har den godt nok været skuffende de sidste par år i OB regi.
                  Det danske vindue er blevet forlænget til natten mellem den 2 og den 3 september

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...heder/11238840

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvis den virkede som den skulle og det var forventeligt... hvorfor fortsatte man så ikke kampen
                    Mit bedste bud, og det er et skud i tågen, er at kampen blev stoppet fordi 1) det var en rystende hændelse, selvom alle sikkerhedsprotokollerne virkede som de skulle, og 2) der var tale om en fuldstændig ligegyldig venskabskamp mellem to hold, der ikke havde noget at forberede sig på.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Det danske vindue er blevet forlænget til natten mellem den 2 og den 3 september

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...heder/11238840
                      ok...jeg tror ikke det får den store betydning, det vil ligne TB meget dårligt at hente noget der. Selv et salg...altså det skal jo være vanvittige beløb for man vil ikke kunne nå at hente erstatninger ind.

Og så kan Troels jo have sin mobil med til mødet hvis det er nødvendigt. Men det er lidt underligt at planlægge sådan et møde lige på den dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ok...jeg tror ikke det får den store betydning, det vil ligne TB meget dårligt at hente noget der. Selv et salg...altså det skal jo være vanvittige beløb for man vil ikke kunne nå at hente erstatninger ind.

Og så kan Troels jo have sin mobil med til mødet hvis det er nødvendigt. Men det er lidt underligt at planlægge sådan et møde lige på den dag.
                        Det kan jo være fordi deadline dag blev flyttet, at det kolliderer.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ac-h...gelsk-angriber

Nu er det ikke fordi jeg kender noget til manden, men det er vel ca en type som ham vi mangler i stedet for Grot.
                          Horsens ser ud til at få et stærkt hold der kan undgå nedrykning.
                          Jeg er spændt på hvem af de etablerede superliga hold der trækker nitten.

Håber vi ser noget ind sidst på ugen. Kom nu lige lidt TB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            https://bold.dk/fodbold/klubber/ac-h...gelsk-angriber

Nu er det ikke fordi jeg kender noget til manden, men det er vel ca en type som ham vi mangler i stedet for Grot.
                            Horsens ser ud til at få et stærkt hold der kan undgå nedrykning.
                            Jeg er spændt på hvem af de etablerede superliga hold der trækker nitten.

Håber vi ser noget ind sidst på ugen. Kom nu lige lidt TB.
                            Jeg vil bare pointerer at sidste gang OB købte en spiller i England var Tyler Burey.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det kan jo være fordi deadline dag blev flyttet, at det kolliderer.
                              kan sagtens være. Men mente man det var vigtigt at holde dagen "fri" for Troels - så kunne man nok have lagt det arrangement en anden dag. Kan se artikelen på eb er skrevet for en lille uges tid siden, og OB melder ud i dag...

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

Jeg vil bare pointerer at sidste gang OB købte en spiller i England var Tyler Burey.
                                Nu er det ikke alle englændere der er skruet mærkeligt sammen i hovedet.
                                Men du har helt ret.

Comment

Working...
                                X