Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Vi kan aldrig få gavn af NTs bank, men kan altid bidrage til at rette op på dens underskud !Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Vi er vel en del af en større virksomhed med et likviditets budget og et kapital beredskab.
Kære NT har hans egen bank.
Vores transferbudget er forhåbentlig ikke en cigarkasse hvor noget skal i før vi kan købe.
- Likes 1
Comment
-
I det tilfælde, at det er dit udgangspunkt, så ville enhver udmelding på et hvilket som helst tidspunkt jo være ligegyldig. Så kunne jeg have savnet 9. og 10. pladser under JH, og stadig ende med håret i postkassen.Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
Jo jo, men én ting er, hvad folket ønsker, noget andet er, hvad der er tilstrækkeligt belæg for at melde ud på et tidligt tidspunkt.
Men giv mig gerne en opdatering, om du har ændret mening og savner de gamle dage, når vi om 10 måneder er rykket ned i kølvandet på en top6-målsætning ;-)
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Er de dygtige nok dem vi henter, så tager det ikke nødvendigvis lang tid. Vi er enige om det ikke er nogen god position vi står i, men henter vi ind i Arp, Ismahila og Ganaus-klassen, så er det jo spillere, som vil styrke os fra dag 1.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er altså op ad bakke, det her. Vi spiller første kamp om 3 dage. Det tager lang tid at spille nye ind. Vi mangler som minimum 4 startere. “Planen” er uanset hvad slået fejl.
Var det så nødvendigt allerede at sælge Bürgy og Bojang, inden den famøse venstrebenede stopper blev landet? Den kritik har jeg forståelser for bliver rejst, da ingen af de to har indbragt os mange millioner. Jeg har dog fortsat tillid til at TB og Nagel gør det bedste for OB frem imod den nye sæson, ved at vente på de rigtige, i stedet for at satse på en lottokupon.
Jeg er dog også skrækslagen ved kampen på fredag i Viborg. De spillede en god sidste sæson, og kan gøre rigtig ondt på vores jammerlige defensiv.
- Likes 1
Comment
-
Hvorfor tror du, at ved vi venter ikke ender med en lottokuponOprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Er de dygtige nok dem vi henter, så tager det ikke nødvendigvis lang tid. Vi er enige om det ikke er nogen god position vi står i, men henter vi ind i Arp, Ismahila og Ganaus-klassen, så er det jo spillere, som vil styrke os fra dag 1.
Var det så nødvendigt allerede at sælge Bürgy og Bojang, inden den famøse venstrebenede stopper blev landet? Den kritik har jeg forståelser for bliver rejst, da ingen af de to har indbragt os mange millioner. Jeg har dog fortsat tillid til at TB og Nagel gør det bedste for OB frem imod den nye sæson, ved at vente på de rigtige, i stedet for at satse på en lottokupon.
Jeg er dog også skrækslagen ved kampen på fredag i Viborg. De spillede en god sidste sæson, og kan gøre rigtig ondt på vores jammerlige defensiv.
Comment
-
Faktisk er det kun gået galt hvis vi ikke henter de nødvendige point i de første runder. Hvis vi kommer gang es 4+Point ud af de første to runder g få ægte forstærkelser ind snart så gik det ja godt. Den tidige udsalg er selvfølgelig alt andet end godt og meget risky. Men tror der kom flere ting tilsammen. Det var planlagt at sige farvel til en gruppe (Bjørn, Trybull, Grubbe, Isuzu, Abrahamsen...) og så kom pludselig muligheden for Buergi at komme hjem (og en opgradering der var vel noget vi alle ønskede). På anden side forventede man vel at kunne hente en ny styrmand ind snart hvad ikke lykkedes. Økonomisk var salget af Ejdums vel for godt om at sige nej og med Bonde på banen igen var der ja en mulighed at kompensere det til mindst til dels Med Yaya kom man ikke mere tilsammen fordi han krævede noget som en spilletidgaranti og det får man helt sikker ikke under Zorniger. Så man greb chancen at sælge ham med fornuftige konditioner. At sælge ham i den allerede pressede situation er vel det hvad jeg ville TB bebrejde for, der gik han for meget risiko i mine øjne. Men vi ved naturlig ikke vi tæt vi var i forhandlinger med en transfer indOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er jo gået galt. Sæsonstart er om 3 dage.
Nå, jeg gider ikke mere. Jeg kan ikke forstå jeres perspektiv og I har det vel på samme måde med mit.
Og så skete hvad ikke måtte ske: Askous skade som sætter os under maks. pres.
Tror der var meget Murphys law med: hvad kunne gå galt gik også galt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Synes ikke at det er i orden, at han ræv skal tage slagene. Den er helt uskyldig.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Nu er den nuværende trup ikke den vi spiller sæsonen med. Selvfølgelig kommer der forstærkning til Spørgsmålet er kun hvornår det sker. Håber bare trænerteamet kan klare det fredag og Askou bliver klar.
Men selvfølgelig hænger TBs ræv i klaskehøjde med de tidlige salg hvis det går galt
Comment
-
Fordi hitraten blandt vores indkøb siden TB og Zorniger er kommet til, har været høj. Det virker tll de har indlagt nogle kriterier, som gør at vi undgår de her frygtelige signings som i Tyler Burey. Var TB villig til at løbe den risiko, så er jeg helt sikker på der havde stået 3-4 nye spillere og trænet med nu.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvorfor tror du, at ved vi venter ikke ender med en lottokupon
- Likes 1
Comment
-
Efter hvad jeg har set,Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Fordi hitraten blandt vores indkøb siden TB og Zorniger er kommet til, har været høj. Det virker tll de har indlagt nogle kriterier, som gør at vi undgår de her frygtelige signings som i Tyler Burey. Var TB villig til at løbe den risiko, så er jeg helt sikker på der havde stået 3-4 nye spillere og trænet med nu.
har de lige hentet netop sådan en her før sommerferien.
Den tilgang har jeg svært ved at forstå.
Comment
-
Det er jo risikoen, når man rækker ud efter noget. Hvis man holder hænderne for sig selv, og gør som man plejer, sker der sjældent en skid.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvorfor tror du, at ved vi venter ikke ender med en lottokupon
Men ret mig venligst, hvis jeg misforstår.
Så er dit rationale så dette: Hvis vi alligevel ender med mellemvare lottokuponer, så er det bedre at have 24 relativt dårligere spillere klar fra start, end at forsøge og hente noget ekstraordinært og så måske alligevel hente flere mellemvare lottokuponer - bare 3-4 kampe inde i sæsonen i stedet for 3 uger før sæsonstart?
Ville folk være gladere for Kolskogen fra AC Horsens eller Valdemar Lund fra Molde for 3 uger siden end eksempelvis Jacob Rasmussen eller Andreas Maxsø (eller noget helt tredje, vi ikke havde drømt om var muligt) om en uge?
Comment
-
Nu har de fleste af os, jo også kun set en Peter Therkildsen ude af kampform og spillet på sin spejlvendte back. Ikke ligefrem de bedste vilkår for at shine.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Efter hvad jeg har set,
har de lige hentet netop sådan en her før sommerferien.
Den tilgang har jeg svært ved at forstå.
Ingen her på forum gør sig illusioner om, at Peter Therkildsen skal udgøre en grundstamme af startere på OB’s hold, men giv nu også lige manden en chance.
- Likes 1
Comment
Comment