1) En værdifuld spiller der har 1 år tilbage af kontrakten og kan indbringe mange millioner(Julius)
2) Hvis det er aftalt på forhånd og man kan lave en god aftale(Jenner)
3) Hvis man får så stort et beløb at det hjælper med til at holde toget kørende(Ejdum)
4) Spillere som man inderst inde godt ved ikke er god nok og man kan sælge dem for gode beløb til at finansiere nye(Bürgy og Yaya)
Jeg ser absolut ingen problem i nogle af de salg der er sket. Og sker med Jenner,Yaya og Julius.
Problemet ligger i timingen og at det ikke lykkedes at hente erstatninger i god tid. Havde der stået 2-3 flere nye i truppen nu havde tonen jo haft en helt anden lyd med de salg der er sket. Så havde de jo været geniale dernede
De spiller ikke samme plads, synes jeg.
Ouedraogo, er mest 6’eren, i vores hold opstilling, mens Falk er lidt mere en 8’er. Jeg ser ikke Falk eller Klynge være særligt gode på 6’eren, og være den dumme udsmider.
Vi skal IKKE sælge Ouedraogo, med mindre vi kommer over 4 mil euro, sådan har jeg det.
Han er så vigtig, og jeg vil ikke kunne se os have nogle chance i næste sæson, hvis hele vores midterakse i holdet skal spilles sammen.
Enig.
Og hvis man nu bare vidste at de potentielle 30 mill(som ville være tjent udover budgettet på 37,5 mill) ville blive geninvesteret i holdet og der ville blive købt 2-3 store profiler, kunne man måske godt se en idé i det, for en klub som OB. Men det ved vi jo at det ikke sker. Og derfor skal vi som fans syntes at det er en dårlig idé IMO
nu har de i hvert fald skrevet at de har købt Marcus Jensen
Nu mangler vi bare lige at få Yaya offentliggjort også. Så burde vi kunne koncentrere os kun om det der skal ind
Tænker ikke at Julius ryger før sidst i Aug. Hvis altså han ikke er skadet og det hele ryger i vasken
Nu mangler vi bare lige at få Yaya offentliggjort også. Så burde vi kunne koncentrere os kun om det der skal ind
Tænker ikke at Julius ryger før sidst i Aug. Hvis altså han ikke er skadet og det hele ryger i vasken
Håber da godt nok snart at der begynder at komme nogle den anden vej, ellers frygter jeg da godt nok for den sæson
Enig. Det vil være godt at få ryddet op i spillrrsalgene. De tager kræver jo noget opmærksomhed, som går fra de spillere vi skal have ind.
hereftet er det rigtigt nok kun Askou, der er på en tidskritisk kontrakt, som fordrer at han skal sælges. Vinduet er dog langt endnu, salgsbudgettet må være indfriet, og derfor må det alt andet lige blive opprioriteret til næste niveau at få styrket truppen.
Om ikke andet er der i hvert fald lidt stille indtil omfanget af hans skade kommunikeres ud
Og hvis man nu bare vidste at de potentielle 30 mill(som ville være tjent udover budgettet på 37,5 mill) ville blive geninvesteret i holdet og der ville blive købt 2-3 store profiler, kunne man måske godt se en idé i det, for en klub som OB. Men det ved vi jo at det ikke sker. Og derfor skal vi som fans syntes at det er en dårlig idé IMO
Jeg kan ikke forestille mig at OB kan hente så mange nye stærke startere på en gang, som kan veje op for at holdet er tæt på sprunget til atomer allerede. Et salg af Oudraogo vil simpelthen være decideret tåbeligt i min optik og jeg ville være tæt på at brænde mit sæsonkort (hvis det ikke lå digitalt på min telefon) Det kan blive en nedrykningssæson. Man har i min optik fuldstændig overvurderet holdets udvikling sidste år, hvis man tror at holdet kan bære flere salg fra start 11 kombineret med en top 6 udmelding. Det eneste der kan retfærdiggøre det kunne være at man henter 3-4 top 2-spillere. Men hvem tror på det?
Comment