Efter man hentede ham Peter gik man ud med at der skulle 4 kvalitetsspillere ind, siden er Ejdum, Markus og nu Bojang rejst og Keskinen er kommet. Ejdum og Keskinen går måske lige op, så der mangler stadig 4 kvalitetsspillere, samt lidt bredde i stedet for Markus og Bojang. Vi laver lige en tålmodighedsøvelse imens vi venter......
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
AZ savner spillere som Falk og Bonde der kan modstå modgang
https://fyens.dk/ob/alexander-zornig...18d9e8ebe7c-17
Han vil ikke kommentere på skaden til Julius eller nye spillere til forsvaret
Comment
-
Ej, come on. Det er for dumt. Selvfølgelig er det ikke lineært på den måde. Og selvfølgelig kan man hente gode spillere nu.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægTil alle 'Vi venter, i stedet for panikke'-apologeter. Regner I med at transfermarkedet er lineært og jo længere tid man venter, jo bedre spiller dukker der op?
Er det helt umuligt at forestille sig, at man kan hente en god spiller nu?
Det er da tydeligt for enhver, at transfermarkedet ikke er gået godt for TB og co. Det kan sagtens være sandt samtidig med, at der kan være større chance for at finde en lidt “desperat” spiller sidst i vinduet som ikke ville have været det mindste interesseret tidligt i vinduet.
Men den situation vi står i nu er alvorlig. Det holder naturligvis ikke når man har en opstart som den vi har, hvor vi nærmest ikke kan træne 11 mod 11.
Jeg har på intet tidspunkt troet på top6, men jeg gør det endnu mindre nu.
- Likes 4
Comment
-
Jeg tror ikke der er en eneste med striwet blod i hjertet, der ikke sidder klistret til den knapOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så er man satme F5 desperat når man holder øje med sådan noget

Nedtursperiode pt. Lad os håbe alle mand - at vi om 6-8 uger kan tænke tilbage på at Troels og co. gjorde det rigtige. Ligenu er der bare ikke meget der tyder på det.
Comment
-
Han er fravalgt til dagens kamp, af taktiske årsager. Ved heller ikke, om han kan vikariere i midterforsvaret.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægMidt i alt det negative, kunne man da lige orientere det transfer hungrende OB-folk, om at Anders Klynge ikke er i truppen, i deres kamp i dag.Last edited by sinus; i dag, 19:28.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Rolig alle, og træk en undskyldning. Du kan selv vælge!
- Der er VM
- Det er ikke nemt
-Der bliver knoklet
-Spillerne skal også ville OB
-Du er for negativ
-Det økoniske mål skal opnås
-Bæredygtighed
Jeg tænker egentlig, der skal ske noget helt vildt bare før vinduet er bestået. Ligemeget hvor meget man synes at "vi er for utålmodige", så kan det da ikke give mening at holdet er opløst før første spilledag, og man er iævrigt får læsterlige klø i testkampene.
Skandaløst.
Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 1
Comment
-
Er absolut overbevist at der kommer ind mindst en midtforsvarer i de næste dage. Med Askou skadet har vi kun Gomez (og den unge Amrani) klar i cf. Umuligt at vi tager turen til Viborg med kun de to på den position.
Therkildsen ved siden af Gomez ville være helt væk. At flytte McCoy på cf ville koste højt på hb.
Det ved også TB og det ved også NT.
Måske de gamblede meget højt og håbede at det kunne gå med Gomez/Askou i de første en eller to runder. Men korthuset er faldet tilsammen med Askous skade. Så de ved at de skal levere med det samme.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Det er ihverfald svært at forestille sig andet…Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEr absolut overbevist at der kommer ind mindst en midtforsvarer i de næste dage. Med Askou skadet har vi kun Gomez (og den unge Amrani) klar i cf. Umuligt at vi tager turen til Viborg med kun de to på den position.
Therkildsen ved siden af Gomez ville være helt væk. At flytte McCoy på cf ville koste højt på hb.
Det ved også TB og det ved også NT.
Måske de gamblede meget højt og håbede at det kunne gå med Gomez/Askou i de første en eller to runder. Men korthuset er faldet tilsammen med Askous skade. Så de ved at de skal levere med det samme.
I denne mørke tid og efter lektionen af FCM glæder det mig bare at Besiktas lige har hentet Trossard fra Arsenal og er tæt på Salah så de kan få lidt af samme skuffe forhåbentlig
Comment
-
For det første bilder jeg mig ikke ind at jeg kender dybderne i et transfervindue. Tænker det er super mange ting der spiller ind i en handel og alene det at der er tale om flere selvstændige individer, og deres krav og ønsker, gør at jeg forestiller mig at ingen på dette forum kan have super meget indsigt i det. Selvfølgelig kan det lade sig gøre at være i god tid (ex Falk sidste år), men det er så ikke lykkedes i år. Når det så er sagt, så er jeg da efterhånden også lettere panisk, men det tænker jeg også godt vi må være som fans. Jeg er bare mere glad for at Troels ikke virker til at være panisk. Hvis det bedste lige nu er spiller X, på lavere niveau end Burgy og lign. , så skal man jo ikke slå til - det tænker jeg de fleste er enige om herinde.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægTil alle 'Vi venter, i stedet for panikke'-apologeter. Regner I med at transfermarkedet er lineært og jo længere tid man venter, jo bedre spiller dukker der op?
Er det helt umuligt at forestille sig, at man kan hente en god spiller nu?Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Det kan lade sig gøre, at være på forkant, i klubber som Sønderjyske og Randers. Vi er for tæt på sæsonstart, til at det her kan beskrives som is i maven. Det er mangel på kompetencer fra Troels, Nagel osv.Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
For det første bilder jeg mig ikke ind at jeg kender dybderne i et transfervindue. Tænker det er super mange ting der spiller ind i en handel og alene det at der er tale om flere selvstændige individer, og deres krav og ønsker, gør at jeg forestiller mig at ingen på dette forum kan have super meget indsigt i det. Selvfølgelig kan det lade sig gøre at være i god tid (ex Falk sidste år), men det er så ikke lykkedes i år. Når det så er sagt, så er jeg da efterhånden også lettere panisk, men det tænker jeg også godt vi må være som fans. Jeg er bare mere glad for at Troels ikke virker til at være panisk. Hvis det bedste lige nu er spiller X, på lavere niveau end Burgy og lign. , så skal man jo ikke slå til - det tænker jeg de fleste er enige om herinde.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
Comment