Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg er - igen - helt uforstående over for et muligt salg af Bojang.

Hvad ****** er det, der sker?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg forstår grundlaget af salget, men timingen er dybt uforstående, med mindre 2x Van Dijk står klar i kulissen - hvilket nok er det mest urealistiske.

Comment

Kunne man ikke forestille sig at vi dropper at sælge Askou og bare lader ham spille kontrakten ud? Med Troels og co's hastighed Kunne man godt blive i tvivl om vi har et forsvar klar til Viborg-kampen.

Comment

Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
          Kunne man ikke forestille sig at vi dropper at sælge Askou og bare lader ham spille kontrakten ud? Med Troels og co's hastighed Kunne man godt blive i tvivl om vi har et forsvar klar til Viborg-kampen.
          Jeg tvivler. Men det kan da sagtens tænkes at man prøver at trække et salg til sidst i vinduet, hvor der forhåbentlig er kommet et par nye ansigter ind til midterforsvaret.

Comment

Bojang ser jeg gerne udskiftet med en anden, han ligner en der spiller med bind for øjnene, så kan man få penge for ham så bare afsted.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg forstår grundlaget af salget, men timingen er dybt uforstående, med mindre 2x Van Dijk står klar i kulissen - hvilket nok er det mest urealistiske.
              Jeg vil sige et salg af Yaya faktisk ville gøre mig lidt mere rolig. Det ser jeg klart som et tegn på, at der er noget lige på vej ind. Sikkert flere. Med Yaya kunne jeg bedre forestille mig, at de havde is i maven i en runde eller to.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Vi har bare ikke forstand på det ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                  Bojang ser jeg gerne udskiftet med en anden, han ligner en der spiller med bind for øjnene, så kan man få penge for ham så bare afsted.
                  Ja, jeg vil næsten hellere spille med 10 mand end med Boyang

Comment

For mig var Bojang vores tredje bedste forsvarer sidste år.
                    I et historisk åbent forsvar.
                    Med forventet salg af ham og Askou er kun vores femte bedste forsvarer tilbage plus tilføjelsen af 17 årige Amrani.
                    Tror vi skal prøve Bonde derinde ved siden af Gomez for at beholde McCoy på backen, men er Zorniger klar over han har spillet den i Viborg?

AS JB JG MM

Edit.

Bonde er venstrebenet og god i afspillet men ikke så duel stærk eller hurtig.
                    Jo færre spillere vi skal spille ude af position desto bedre.
                    Hvis vi ofre McCoy på backen for at dække midterforsvaret får vi måske et lidt bedre midterforsvar men potentielt åbenthus i på begge back pladser. Venstreside må vi ofre indtil der kommer noget nyt ind på backen men højre side behøves vi ikke at ofre
                    Last edited by laffe; i dag, 15:21.

Comment

Såen helt oprigtigt.....er der ikke snart en journalist eller 2 som undre sig over hvad sker i ådalen og går Tb på klingen????

Comment

Leif melder at Jenner skriver under i Portugal i morgen

Comment

Working...
                        X