Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

1. Ja, det er kringlet formuleret - og så piller det altså desværre din præmis ret meget fra hinanden.

2. Hvad er Arp, Ganaus, Ismahily og Niemic i indeks? De blev hentet for småpenge. Det er muligt, at hente gode spillere for få penge - og det fører mig videre til punkt 3.
    ​​​​​
    ​​​3. Nu er vi blevet lovet, at de gode spillere tager tid og at man vil være meget omhyggelige, samt man hellere vil undgå få forkerte, fremfor mange rigtige. Jeg tror vi er nået et sted nu, hvor vi er tvunget til at skrue ned for grundigheden, fordi den bider os i røven. Vi skal have et hold, der kan præstere fra kamp 1 og ikke fra kamp 8. Det sidste er kun interessant, hvis man kan lave en musketer-ed med de andre hold, om at de laver to selvmål og stiller med B-kæden.

3a. Din præmis holder kun på overflade niveau, hvis du ikke kigger på HVAD man hentede. TB og JN har haft lektier for siden sidste sommer. De er ikke blevet afleveret endnu.
    Vi er nu på tredje vindue på jagt efter en venstrebenet midterforsvarer. Det er jo ikke tid der har manglet.
    Det er tid til at betale prisen som en venstrebenet forsvarer koster.
    Og så må vi skrue op for udviklingsarbejdet selv.
    Hvis venstre backs og venstrebenede forsvarsspillere er for dyre og for få, må vi sørge for en ekstra fokus på at udvikle dem selv

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

>> "Hvad er Arp, Ganaus, Ismahily og Niemic"
      Ved du noget om hvor let (eller svært) det var at finde spillerne og lave kontrakter?

>> "Vi skal have et hold, der kan præstere fra kamp 1 og ikke fra kamp 8."
      Det tror jeg ikke på kommer til at ske, det har OB ikke økonomi til

Du er vist gået lidt i panik ... Ro på nu
      Synes du min panik er ubegrundet?

Fiete og Ganaus kom gennem AZ kendskab og har med garanti ikke været den samme screeningsproces igennem som den OB foretager nu. Ismahily var uden tvivl ikke førstevalget for OB, han tikker 0 bokse af dem som OB har stillet op. Niemiec handlede i høj grad om at styrke konkurrencen - og han har nok taget mest tid.

Det tror jeg ikke på kommer til at ske, det har OB ikke økonomi til

Det handler ikke om økonomi, det handler om usikkerheder og forfængelighed.
      ​​​

Comment

Martin Davidsen:

Nu varer det ikke længe før 21-årige Markus Jensen skifter fra OB til portugisiske CD National.

Jensen står til at underskrive en 4-årig kontrakt senere på ugen. Begge klubber har skrevet under på en aftale, der sikrer OB et lille millionbeløb og en større videresalgsklausul. Det erfarer TV 2 Sport.

Jensen rejser til Portugal torsdag og gennemgår lægetjek fredag.

Comment

Den gamle Jebali kan endnu

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Den gamle Jebali kan endnu
            Hvor kan han det ?
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Martin Davidsen:

Nu varer det ikke længe før 21-årige Markus Jensen skifter fra OB til portugisiske CD National.

Jensen står til at underskrive en 4-årig kontrakt senere på ugen. Begge klubber har skrevet under på en aftale, der sikrer OB et lille millionbeløb og en større videresalgsklausul. Det erfarer TV 2 Sport.

Jensen rejser til Portugal torsdag og gennemgår lægetjek fredag.
              Stærkt!

God vind til knægten.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

1. Ja, det er kringlet formuleret - og så piller det altså desværre din præmis ret meget fra hinanden.

2. Hvad er Arp, Ganaus, Ismahily og Niemic i indeks? De blev hentet for småpenge. Det er muligt, at hente gode spillere for få penge - og det fører mig videre til punkt 3.
                ​​​​​
                ​​​3. Nu er vi blevet lovet, at de gode spillere tager tid og at man vil være meget omhyggelige, samt man hellere vil undgå få forkerte, fremfor mange rigtige. Jeg tror vi er nået et sted nu, hvor vi er tvunget til at skrue ned for grundigheden, fordi den bider os i røven. Vi skal have et hold, der kan præstere fra kamp 1 og ikke fra kamp 8. Det sidste er kun interessant, hvis man kan lave en musketer-ed med de andre hold, om at de laver to selvmål og stiller med B-kæden.

3a. Din præmis holder kun på overflade niveau, hvis du ikke kigger på HVAD man hentede. TB og JN har haft lektier for siden sidste sommer. De er ikke blevet afleveret endnu.
                Niemic og Oudraogo kom ind meget sent i vinduet. Selv Falk var lidt af en saga inden vi fik ham på plads.

Niemic, Oudraogo, Arp og Ganaus er vel uden undtagelse totalt ubekendte for et dansk publikum, og Niemic lægger stadig på, Arp har været svingende og Ganaus’ sæson er vel en kæmpe overraskelse for alle.

Jeg tror også at fortællingen er, at man skal have nogle, der er vant til at spille fast på et højt niveau - og derfor har vi ikke hentet Niemic, Arp og Ganaus-agtige spillere.

Jeg synes min præmis holder fint, for det er så trods alt stadig en fortælling Troels Bech har turneret rundt med jævnligt. Vi skal hente spillere, der ikke ved, at de vil til OB, og det kræver is i maven.

Comment

Hvorfor skulle han gide det
                  Hvis han stadig boede i Danmark er det vel bedre end at være arbejdsløs. Han ville jo gerne forlænge (på en længere kontrakt), så han ville gerne OB.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Hvor kan han det ?
                    Lige scoret to mål i første halvleg i træningskampen mod Red Bull Salzburg

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Hvis han stadig boede i Danmark er det vel bedre end at være arbejdsløs. Han ville jo gerne forlænge (på en længere kontrakt), så han ville gerne OB.
                      Okay, så du vil gå tilbage til kæresten (som droppede dig), fordi hun lige nu føler sig ensom i sengen og "uventet" ikke kan finde andre ?

Comment

Okay, så du vil gå tilbage til kæresten (som droppede dig), fordi hun lige nu føler sig ensom i sengen og "uventet" ikke kan finde andre ?
                        Nej men jeg ville gå tilbage til en arbejdsplads jeg var glad for hvis de valgte at møde mig på mine krav som de tidligere ikke var parat til

Comment

Kontrakten udløb … mig bekendt så ville OB gerne forlænge på en kortere kontrakt som han takkede nej til ..

Har været sammen med min kone i 23 år, gift i 15, så er ikke med på din sammenligning.

Ved ikke hvordan du er med din partner men for mig er det ikke et professionelt forhold eller kan sammenlignes med et sådanne - hver sin lyst.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Kontrakten udløb … mig bekendt så ville OB gerne forlænge på en kortere kontrakt som han takkede nej til ..

Har været sammen med min kone i 23 år, gift i 15, så er ikke med på din sammenligning.

Ved ikke hvordan du er med din partner men for mig er det ikke et professionelt forhold eller kan sammenlignes med et sådanne - hver sin lyst.
                            Beklager sammenligningen, men føler du er noget tyndhudet her...

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
                              Nej men jeg ville gå tilbage til en arbejdsplads jeg var glad for hvis de valgte at møde mig på mine krav som de tidligere ikke var parat til
                              Så er du vist undtagelsen, som bekræfter reglen !

Comment

Omg. man.....
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X