Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Man kan måske kigge på hvor mange kampe spillere har spillet og hvad de har præsteret ift. hvornår de blev hentet i et transfervindue. Men i sidste ende er det nok tæt på umuligt at lave brugbar statistik på. Der er så mange forskellige situationer, forskellige klubber og variabler i spil.

Man kan ikke sige, at alle spillere der handles sent i vinduet er panikhandler. Men mange vil måske være det. Især hvis det er spillere der handles for at erstatte en spiller, der sælges sent i vinduet.

Vores situation er nok anderledes. Vi har ikke mange penge at handle for, men vil reelt gerne signe spillere, der nok er en hylde over hvor vi er nu (under middel Superliga). Tænkt, sandsynligt eksempel. Det er et sats. Det kan meget vel være, at det ikke lykkes og vi tilsidst står i en lortesituation, hvor plan A til F er i vasken. Og vi så kan ende med en panikløsning.

Det er TBs job at sikre, at det ikke sker. Lige nu er det tydeligt, at de ikke sidder og klapper i hænderne over hvordan alt lykkes for dem. Meget må være gået anderledes end håbet på nuværende tidspunkt.
    Vores vigtigste transfer kan vise sig at være træningsbanen. Vi skal bare træne os bedre, hvilket også er billigere.

Spøg til side. Du har nok ret i at der er nogle der har takket nej til TB. Vi må ikke håbe han skyder for højt, og ender med at måtte nøjes.
    Hvilket nok er min frygt.

Dagene går bare og første kamp nærmer sig.

Comment

AZ siger at der kun var 18 marksspillere til rådighed i dag(incl 3 fra U19) og at træningslejren ikke var den bedste

https://fyens.dk/ob/ob-anfoerer-naar...6534c65b41a-13

Falk bliver ikke klar til fredag

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        AZ siger at der kun var 18 marksspillere til rådighed i dag(incl 3 fra U19) og at træningslejren ikke var den bedste

Det virker virkelig ikke godt, at vi er så lidt spiller 1 1/2 uge før superligaen starter. Går da lidt med den tanke om AZ gider det her, det vil jo falde tilbage på ham hvis vi ikke kommer i Top 6

Comment

Hvordan var det ikke "den bedste"? I form af at spillerne ikke har været lige så gode (fysisk) som håbet, eller netop pga manglen på spillere?

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

Det virker virkelig ikke godt, at vi er så lidt spiller 1 1/2 uge før superligaen starter. Går da lidt med den tanke om AZ gider det her, det vil jo falde tilbage på ham hvis vi ikke kommer i Top 6
            jeg tror han skrider, hvis der ikke snart sker noget. Han kan dårligt sige tingene mere tydeligt. Ville være en katastrofe i genopbygningen af klubben.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

For 14 dage siden ville jeg ha benægtet en hver tanke om at AZ ville stoppe og smække med døren - nu er det bestemt en meget stor sandsynlighed.....der skal seriøst spilere ind ellers får han nok

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Hvordan var det ikke "den bedste"? I form af at spillerne ikke har været lige så gode (fysisk) som håbet, eller netop pga manglen på spillere?
                Bedre forberedelse

- Mod Midtjylland skal vi tage det skridt, som vi ikke gjorde mod Brøndby. Vores træningslejr i Nyborg var ikke på samme niveau som tidligere lejre, fordi vi måtte tage hensyn til spillerne. Men to gange på banen dagligt giver træthed, og nu kan vi forberede os bedre mod Midtjylland, så lad os se. Midtjyllands kvaliteter er jo ikke dårligere end Brøndby, fastslår han.

- Og så skal vi have nye spillere ind. Jeg ved, hvor mange, vi skal have men ikke, hvor mange vi kan få, konkluderede han.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                  Nogen, der har mere omkring den udefinerbare Amerikaner?

Ellers begynder det da at dufte lidt af en and
                  Har ikke læst hele tråden.
                  Kunne det være Mikkel Desler ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Bedre forberedelse

- Mod Midtjylland skal vi tage det skridt, som vi ikke gjorde mod Brøndby. Vores træningslejr i Nyborg var ikke på samme niveau som tidligere lejre, fordi vi måtte tage hensyn til spillerne. Men to gange på banen dagligt giver træthed, og nu kan vi forberede os bedre mod Midtjylland, så lad os se. Midtjyllands kvaliteter er jo ikke dårligere end Brøndby, fastslår han.

- Og så skal vi have nye spillere ind. Jeg ved, hvor mange, vi skal have men ikke, hvor mange vi kan få, konkluderede han.
                    Kunne være interessant at vide hvor mange spillere han gerne ville have.

Jeg gætter på 6/7 stykker.
                    Tror TB giver ham 2 i dette vindue.

Synes stadig det er mærkeligt vi har hentet Zorniger til en spillestil han, som TB siger, har øvet sig på hele livet.
                    Og man så ikke giver ham værktøjet til at udføre opgaven.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Har ikke læst hele tråden.
                      Kunne det være Mikkel Desler ?
                      Nej.

Det var en rap and.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Kunne være interessant at vide hvor mange spillere han gerne ville have.

Jeg gætter på 6/7 stykker.
                        Tror TB giver ham 2 i dette vindue.

Synes stadig det er mærkeligt vi har hentet Zorniger til en spillestil han, som TB siger, har øvet sig på hele livet.
                        Og man så ikke giver ham værktøjet til at udføre opgaven.
                        Det giver lige præcis ikke mening.

Comment

Jeg undrer mig over, at der ikke er en sportsjournalist et sted, der synes, det kunne være spændende med en tematisk artikel om den ekstreme diskrepans, der er mellem klubbens udmeldinger og handlinger.

Jeg er rystet over det hold vi lige nu skal stille med.

Og jeg ville have al respekt for at AZ tog sit tøj og skred.

Man kan sgu ikke hente en træner, der ret beset kun har én måde at gøre tingene på, og så fuldstændigt opløse den trup, han har til rådighed. Det er meningsløst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Jeg undrer mig over, at der ikke er en sportsjournalist et sted, der synes, det kunne være spændende med en tematisk artikel om den ekstreme diskrepans, der er mellem klubbens udmeldinger og handlinger.

Man kan sgu ikke hente en træner, der ret beset kun har én måde at gøre tingene på, og så fuldstændigt opløse den trup, han har til rådighed. Det er meningsløst.
                            Enig det er helt meningsløst. Med hensyn til spørgsmålet. Så skulle du bare se løjer, hvis tingene foregik sådan i FCK ell BIF. Stiften føler åbenbart ikke, at det er deres opgave. Eller de tør ikke.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Jeg er enig. Men er det desværre ikke det vi har set siden Brinkxit? Den mindste smule medvind forsøges øjeblikkeligt at veksles til mammon. Så skal den ellers fedtes hjem med snak om "processer" eller "vi skal lige vente/spille sammen/ have tid".

Dybt frustrerende man ikke vil mere med klubben.
                              Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Tænker at der dels er for mange der ikke vil snurres rundt af TB’s ordforråd og dels at de lige vil vente til sæsonen er gået igang frem mod vindueluk, så der ikke pludselig bliver hevet to, tre spillere frem og de så ser dumme ud ..

TB har sagt at han godt ved at der er forsvundet 3 fra start11 og at de skal erstattes - måske ikke 1:1 men nok andre steder som i forsvaret som han også har udtalt at der skal fokus på.

Det kommer .. men hvornår?

Jeg tror godt han ved at hans røv er på komedie overfor NT, hvis ikke der hentes spillere ind .. der som minimum spiller til “lidt over par” ..

Fra tidligere indlæg:

Spm: Hvordan forholder I jer til de huller der er i truppen efter de her afgange (Max, Owusu og Burgy)

Svar: Hvis vi skal blive bedre, så skal vi erstatte nogen der plejede at spille meget med nogle andre og det er så det vi nu gør - havde vi hentet tre nye spillere med det samme havde der der været andre stamspillere der ikke havde spillet og i Max’s tilfælde er det også med til at generere noget økonomi der skal købes for, så derfor er rækkefølgen blevet som den er - vi ved da godt at vi skal erstatte de tre spillere - hvis ikke 1:1 så i hvert fald i truppens samlede slagstyrke
                                ​” ..
                                Last edited by Plum; i går, 19:34.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X