Og nu er Bojang rejst hjem af personlige familie årsager, vi er jo i frit fald ed stile hold og få nogetnyt ind -men igen ... det var jo hyggeligt i 1.div
Det er da derfor vedkommende før dig i tråden skriver....... .."Billedet er helt sikkert Fyens.dk kvalitet.."
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Og nu er Bojang rejst hjem af personlige familie årsager, vi er jo i frit fald ed stile hold og få nogetnyt ind -men igen ... det var jo hyggeligt i 1.div
Det er sgu træls for ham. Men ja der bliver brug for Elhardt og katten Victor i 3. Halvleg på fredag
Hvis ikke der kommer 2-3 klare plug-play transfers indenfor de næste 7 dage, så har han opbrugt den tillid jeg dog stadig har.
Man har hentet en 18-årig Gambianer til midterforsvaret, en der hedder Petter Therkildsen som afløser for Owusu, for så her
til slut at købe Topi Keskinen, som vel skal ses som afløser for Grot, umiddelbart.
Alle 3 kæder mangler, forsvaret mangler efter min mening 2.
Jeg forstår ikke de træningsmatch man har arrangeret, det giver nul mening at lave disse mismatch imod BIF og MCM, hvor man
endda lader 3-4 af de bedste spillere stå over. Hvad er meningen?
Stört ros til TB at sælge Ejdums to gange i transfervinduet. Det er genialt købmandskab!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment