Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Han kigger vel ind i en lønnedgang lige meget hvor han ender i forhold til et par år mere og lavere liga .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Er der i det hele taget nogen der kan huske ham rigtigt? Hvad er hans styrker/svagheder?Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Ja det må vi i den grad håbe, hvis vi ender med at hente ham. Han ville jo være en spiller, som ville skulle være en bærende profil hos os fra dag ét. Jeg er ikke overbevist om at han ville kunne være det
Comment
-
Ikke rigtigt, men husker dog han var rigtig god i hovedspillet og meget dirigerende (mener han var anfører, da de vandt det seneste mesterskab). Men nej, kan ikke komme med en dybere analyse.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Er der i det hele taget nogen der kan huske ham rigtigt? Hvad er hans styrker/svagheder?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ikke rigtigt, men husker dog han var rigtig god i hovedspillet og meget dirigerende (mener han var anfører, da de vandt det seneste mesterskab). Men nej, kan ikke komme med en dybere analyse.
Andreas Maxsø, så regnes han som to-benet. De fleste spillerdatabaser angiver hans foretrukne fod som begge, hvilket afspejler, at han er meget komfortabel med både højre og venstre ben.
Nogle statistiksider angiver ham dog som højrebenet, men i praksis er han kendt for at kunne spille og aflevere sikkert med begge fødder.
- Likes 1
Comment
-
Tror nu slet ikke han er en mulighed. Og ved ikke om han passer ind.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Ikke rigtigt, men husker dog han var rigtig god i hovedspillet og meget dirigerende (mener han var anfører, da de vandt det seneste mesterskab). Men nej, kan ikke komme med en dybere analyse.
Men håber Max
på der står en ny i Ådalen i den kommende uge.
- Likes 1
Comment
-
Hvis vi henter Dietz kan vi passende give ham en landsmand i midterforsvaret, ved godt han nok er ret urealistisk, men i mangel af rygter så må vi gå med nogle vilde bud:Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægOg jeg starter ved Greuther Furth….
Maximilian Dietz, amerikansk centerforsvarer som ifølge mit google AI skulle være omtrent lige god med begge fødder, hentet i Zornigers tid i klubben…
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...or-neil-pierre
Comment
-
Han er klasser over Bürgy. Måske samme fart. Men bedre hovedspil, meget bedre med begge fødder, en ægte leder og så har han jo altid været kendt for at kunne dirigere med sine medspillere i forsvaret så de også ser bedre ud.Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlægMaxsø er jo bare en Bürgy. Han mangler fart, så kan slet ikke se hvordan kan skulle passe ind.
Samlet set bare en meget meget bedre forsvarsspiller
- Likes 6
Comment
-
Lidt enig, gætter dog på Maxsø vil være en marginal opgradering, men 32 år, været i USA og Emiraterne. Jeg tror slet ikke det er den Maxsø der var rigtig god i Brøndby. Han vil dog nok kunne hjælpe Gomez og Bojang til at levere på højere stabilt niveau.Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlægMaxsø er jo bare en Bürgy. Han mangler fart, så kan slet ikke se hvordan kan skulle passe ind.
Jeg håber på noget andet, men kan godt rumme, hvis vi ender med ham.
Comment
-
Hvorfor er det vigtigt at han kender ligaen?Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlægHelt enig omkring Maxsø. Det er meget utænkeligt, at den sker.
Men har vi ikke brug for en forsvarsgeneral, der kender ligaen, Zorniger og derfor måske er dansk?
Frygter lidt, at de bevæger sig for langt væk.
Edit: og hvorfor er det vigtigt at han er dansk?Last edited by bjerghest; i dag, 08:45.
Comment
-
Nu har vi jo 11 dage til sæsonstart, og vi har prædiket, at vi gerne vil i top-6.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Hvorfor er det vigtigt at han kender ligaen?
Derfor finder jeg det rimelig vigtigt, at vi ikke får spillere ind, hvor det kræver et lille halvt års tid eller lign. for, at de vænner sig til ligaen.
Dermed ikke sagt, at alle spillere, vi køber bør kende ligaen. Men den forsvarsgeneral, som jeg regner med, at vi henter, ville det for mit vedkommende være at foretrække. Det skal gerne være en plug-and-play-løsning, og det mener jeg øger sandsynligheden for, at det bliver tilfældet.
Comment

Comment