Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men måske det kan give lidt ekstra plads til Noah Lassen.
    Hvis han træner og spiller kontinuerligt i næste sæson kunne vi godt stå med en spiller der er bedre end Ejdum sæsonen efter i 2027-2028
    Det er efterhånden lang tid siden, at han fik debut, og dengang husker jeg det også som om at folk hypede ham. Har han kæmpet en del med skader, siden det ikke er blevet til mere?

Comment

https://www.dailyrecord.co.uk/sport/...kinen-37406051

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det er efterhånden lang tid siden, at han fik debut, og dengang husker jeg det også som om at folk hypede ham. Har han kæmpet en del med skader, siden det ikke er blevet til mere?
        Han har on/off været skadet i 2 år med læg problemer som jeg hører det. Til meget stor frustration, da han skulle være en af de absolut bedste i sin årgang i DK.
        Men nu har han været igennem en operation hvor de vidst har fået styr på det. Det håber vi ihverfald.
        Hvis han kan finde sit niveau igen og holde sig skadesfri, vil vi se den næste akademi stjerne er jeg sikker på og OB kommer til at lave en lang kontrakt med ham når de lige har set det hele an

Comment

Han er en populær herre må man sige. Håber det lykkedes

Comment

Han har on/off været skadet i 2 år med læg problemer som jeg hører det. Til meget stor frustration, da han skulle være en af de absolut bedste i sin årgang i DK.
            Men nu har han været igennem en operation hvor de vidst har fået styr på det. Det håber vi ihverfald.
            Hvis han kan finde sit niveau igen og holde sig skadesfri, vil vi se den næste akademi stjerne er jeg sikker på og OB kommer til at lave en lang kontrakt med ham når de lige har set det hele an
            Spændende. Jeg krydser fingre for ham

Comment

Ikke fordi jeg er uenig. Jeg er også frustreret og skuffet over det der sker.
              Men mest fordi jeg havde tilladt mig selv, at sætte forventningerne op til denne sæson.
              Og det er de selv skyld i.. Den har de sgu selv tee`et op

Men hvis jeg skal prøve at finde det positive er det at de nu over længere tid har bevist at de kan finde rigtig gode spillere til meget små penge. Her tænker jeg på Ganaus, Fiete, Grot, Jona og Anssi bla. De er jo hentet transferfrie eller for meget få penge.
              Nogle af de spillere vi har betalt mange penge for de sidste år, har jo ikke været meget værd pånær vores målmand… Jeg tænker at man gerne vil have pengene tilbage for Gomez og Sørensen hvis man kunne.

Så med det i tankerne må jeg bevare håbet. Men jeg syntes vi er ved at smide en opstart overborde der skulle have spillet et hold sammen. Og vi ved kapløbet om Top 6 bliver tæt. Og forbeholder jeg mig retten til, at kritisere dem for..
              Håbet kan de aldrig tage fra os. Men handlingerne eller manglen på samme giver mig stadig tynde nerver.

Men tak alligevel for at anvise de sprækker af lys, der trods alt er.

Jeg ville bare ønske, at de snart sætter et mere komplet hold sammen. Hvis det kan gøres med akademiet, fedest.

MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Tror ikke vi kan hamle op med Hajdu Split, som kan tlbyde Europa League i næste sæson.

Det er en klub med en kæmpe medlemsskare og en forretningsmodel, hvor det er dem, som vælger bestyrelsen

Comment

Ham kan vi glemme alt om nu. Endnu engang var TB for langsom.

Herfra stiger prisen jo kun når der er så stor interesse for ham.

Troede TB virkelig prisen ville falde hen mod 1/9?
                  Hvis vi virkelig er så interesseret i keskinen kunne vi ha skrevet kontrakt med ham for 3 uger siden, og helt sikkert fået ham billigere.

Lige om lidt er der jo 10 klubber der er efter den Finske landsholdsangriber.

Comment

Hvis han træner og spiller kontinuerligt i næste sæson kunne vi godt stå med en spiller der er bedre end Ejdum sæsonen efter i 2027-2028
                    Spiller de samme plads?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ham kan vi glemme alt om nu. Endnu engang var TB for langsom.

Herfra stiger prisen jo kun når der er så stor interesse for ham.

Troede TB virkelig prisen ville falde hen mod 1/9?
                      Hvis vi virkelig er så interesseret i keskinen kunne vi ha skrevet kontrakt med ham for 3 uger siden, og helt sikkert fået ham billigere.

Lige om lidt er der jo 10 klubber der er efter den Finske landsholdsangriber.
                      Tja. Det kunne måske også være, at man ikke ønsker at bruge alle transfermidler på 1 spiller som det jo lidt lyder til.
                      Og så stå uden en krone på lommen at købe for til de sidste 4-5 spillere. Bare en tanke

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Spiller de samme plads?
                        Stort set ja. Dynamiske midtbanespillere. Boks til boks

Comment

Nogen der kender ham?

”Aberdeen left-back Mitchel Frame is also in a similar boat. The left-back’s representatives have had contact from BK Hacken and Rakow Czestochowa​”
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Nå. Nu gør jeg nok jeg ikke har det godt med, lige pt, men jeg prøver at forsvare Troels og co.
                            Eller ihvertfald se det, fra deres side, og forstå dem.

Men altså.

Lige nu har vi en start 11 mod VFF, jeg tænker vil være denne
                            Martin Hansen (Myhra karantæne)
                            Mccoy Askou Bojang Adam
                            Falk Ouedraogo
                            Arp Anssi
                            Niemic Ganaus

Hvem har vi så vi kan skifte ind?
                            Gomez, Therkildsen, Bonde, Jenner, Magnus Andersen, Lassen, Legolas, Friis & Juul

Mod FCM sidste år

Martin Hansen
                            Gomez Bjørn Burgy
                            Owusu Ejdum Falk Adam
                            Arp
                            Ganaus Grot

Bænk
                            jenner, Askou, Grubbe, Mccoy, Bojang, William M, Hansborg

Så kan man spørge sig selv.
                            Hvilken trup vil man helst have til rådighed, til kampen mod Viborg? Også hvis man tog udgangspunkt i at spillerne fra FCM kampen, ville være på daværende niveau nu.

Så vil jeg helt klart helst have den nuværende trup.
                            Selvom bredden er helt ude at skide ligenu, så har vi jo egentligt 3/4 gode indskiftningsmuligheder ligenu i Bonde, Gomez, Therkildsen & Jenner. Og vil Noah Lassen kunne gøre en forskel? Det tænker jeg - ogås når man tænker på hans sidste kampe, og de ord han får med fra Zorniger, Bech & Falk.

Hvis vi ser det “positive” aspekt på, og tænker vi henter 1-2-3 spiller inden VFF kampen, så vil der måske rykke 3 spillere ud på bænken - og derved vil bredden, også blive bedre og større.

Det negative, er at spillerne ikke får mulighed, for at træne sammen, og der bliver en “lille” indkøringsfase for nye spillere.
                            Derudover vil vores resultater, måske blive påvirket, i starten af sæsonen. Men.
                            Hvor langt fra Top6 var vi sidste år, ift den start vi havde sidste år, mens transfervinduet var i gang? Vi var tæt på.

Der skal vi huske på - EN HELT NY spillestil, 3-4 nye spillere, ingen bredde. Det er vel lidt det samme i år? Udover det ikke er en helt ny spillestil, så mangler vi nye spillere, og bredde i truppen.

Så har vi mistet en del spillere..
                            Men altså. Hvor meget er Burgy bedre end Bojang? Hvor meget er Ejdum bedre end Anssi? Hvor meget er Grubbe bedre end Lassen i bredden?
                            Så har vi mistet nogle spillere som gør ekstra ondt - selvfølgelig. Men jeg må faktisk være ærlig at sige, at hvis vi kan få en rigtig god midterforsvar, og en til rigtig god spiller ind, i slut denne uge, eller start næste - hvor langt fra, er vi så at stå meget bedre end sidste år?

Vi skal tænke på Niemic & Ouodraogo kom ind rigtig sent i sommers - og Ouodraogo, var lyn hurtigt spillet ind på holdet..

Så igen - ved nærmere omtanke, så er jeg faktisk blevet lidt positiv, selvom at jeg gerne så der var hentet nogle ind - og det skulle helst have været for en uge siden. Men hvis vi skal vente på 2 spillere på Falk niveau, istedet for at hente 2 spillere på Grubbe niveau - så venter jeg gerne

Mem vigtigt at pointere - at vi skal ikke vente længere end VFF kampen, efter nye spillere.

Comment

Hvad med Nicolas Cozza ?

God alder, venstrebenet CB, erfaring fra større ligaer og transferfri... vel spillerprofilen TB leder efter

Comment

Det er meget muligt, men skal vi i top 6 i år eller skal vi i top 6 næste år?

​​​​​

Comment

Working...
                                X