Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Du har fået transferfeber, det er forståeligt. Kuren hedder F5, til der ikke længere er symptomer. De Kan dog være vedvarende i længere tid.
    Ved det, har det et par gange om året, det er mere eller mindre kronisk

Comment

Julius kan ikke garantere at han er i OB når sæsonen går igang

https://www.tv2fyn.dk/nyborg/ob-fors...rvinduet-2a6f0

Tænker der er noget under opsejling. I en SFÅ udsendelse fornyligt blev der også spekuleret i at Askou måske lige spillede Viborg kampen inden han var væk. Syntes det blev sagt sådan lidt underligt som om de måske vidste lidt..

Men det er vel heller ikke nogen hemmelighed at Julius vil videre og ikke forlænger sin kontrakt. Så man er “tvunget” til et salg, når han jo nok kan indbringe 2-3 mill euro. Så kan man ikke bare lade kontrakten løbe ud

Comment

TB siger endnu engang at han håber på en forlængelse med WCM. Fra TV2fyn

Vil forlænge kontrakten

Det er altså endnu uvist, hvor længe William Martin vil være ukampdygtig, men timingen er dårlig for OB, der netop har solgt Max Ejdum til Brøndby.

- Det er et slag for os og for William, og det er simpelthen så dårligt timing, når man så i øvrigt ser, hvordan han har lagt på det sidste halvår. Så hans fremgang det sidste halvår er også med til at gøre, at vi synes, timingen var bedre for et Ejdum-salg nu end i vinter. Fordi nu presser han på, ligesom Jacob Bonde er tilbage, og ikke var det i januar, fortæller Troels Bech.

William Martins har kontraktudløb i sommeren 2027, og den aktuelle situation ændrer ikke på, at OB ønsker at forlænge kontrakten med den 19-årige spiller.

- Det er Ikke ændret fra vores side. Vi er uanfægtet meget interesserede i at fortsætte samarbejdet, siger Troels Bech.

Comment

Nu laver jeg en vild tanke... OB/Troels fik ikke de rigtige den 2/9.... Zorniger siger op... Er det utænkeligt?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            TB siger endnu engang at han håber på en forlængelse med WCM. Fra TV2fyn

Vil forlænge kontrakten

Det er altså endnu uvist, hvor længe William Martin vil være ukampdygtig, men timingen er dårlig for OB, der netop har solgt Max Ejdum til Brøndby.

- Det er et slag for os og for William, og det er simpelthen så dårligt timing, når man så i øvrigt ser, hvordan han har lagt på det sidste halvår. Så hans fremgang det sidste halvår er også med til at gøre, at vi synes, timingen var bedre for et Ejdum-salg nu end i vinter. Fordi nu presser han på, ligesom Jacob Bonde er tilbage, og ikke var det i januar, fortæller Troels Bech.

William Martins har kontraktudløb i sommeren 2027, og den aktuelle situation ændrer ikke på, at OB ønsker at forlænge kontrakten med den 19-årige spiller.

- Det er Ikke ændret fra vores side. Vi er uanfægtet meget interesserede i at fortsætte samarbejdet, siger Troels Bech.
            Det er nok heller ikke utænkeligt at sådan en skade motiverer WCM til at få ro på bagsmækken. Kommer han tilbage og knæet fortsat driller en my, så han ikke kan komme på 100%, står han jo et dårligt sted i sommeren 27 uden kontrakt.

Jeg håber i hvert fald virkelig han forlænger.

Omvendt forlænger hverken han eller Askou deres kontrakter, så skal OB begynde at se indad. Hvorfor kan vi som klub ikke holde på klubbens største talenter længere end til de er 19-20 år? Det bliver problematisk for alvor at skabe en identitet OB, hvis det bliver tendensen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
              Nu laver jeg en vild tanke... OB/Troels fik ikke de rigtige den 2/9.... Zorniger siger op... Er det utænkeligt?
              Nej.

Comment

Det er utænkeligt. AZ siger ikke op og farvel til 300.000ish om måneden. Det tror jeg ikke på.

Forestiller mig heller ikke, at han er vildt eftertragtet i andre klubber efter dårlige ophold på Cypern, Fürth og så også OB. Haydays’ene fra Leipzig og BIF ligger efterhånden mange år tilbage.

Comment

Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg

Det er utænkeligt. AZ siger ikke op og farvel til 300.000ish om måneden. Det tror jeg ikke på.

Forestiller mig heller ikke, at han er vildt eftertragtet i andre klubber efter dårlige ophold på Cypern, Fürth og så også OB. Haydays’ene fra Leipzig og BIF ligger efterhånden mange år tilbage.
                  Vandt Zorniger ikke mesterskabet på Cypern?

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Vandt Zorniger ikke mesterskabet på Cypern?
                    Jo.

Comment

det tror jeg ikke men han kan skabe så meget uro og være så meget til besvær at ordspillemanden(TB) og NT ikke har andre muligheder end at fyre ham, men så skal vi jo nok hen et sted hvor vi sæsonens mål synes tabt
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                      2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg

Det siges, at han får det dobbelt af tiden i BIF, altså 50.000 EUR om måneden.

Så mon ikke trænerteamet ligger på omkring 10.000.000 kroner om året.

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Jeg synes det spøjse er at Zorniger altid har udtalt sig enorm positivt omkring Ejdum i medierne. Ejdum er blevet vist kæmpe tillid også selvom han har spillet en ganske middelmådig sæson, men hvis men er et lille curlingbarn er det da helt sikkert hårdt med en træner som AZ og de krav han stiller.

Men han må da hygge sig i Brøndby, så kan han jo nyde hovedstaden og deres “fantastiske fans”. Fucking ludder.
                          Nu bliver det lige dit indlæg jeg kobler på men det kunne også være et dusin andre. Jeg kan sagtens forstå trangen til at "skælde ud på" M.E men nu kender vi jo ikke hele historien, vi ved for eksempel ikke om der er blevet brudt nogle afgivne løfter mellem parterne(det ville jo ikke være første gang at der var blevet afgivet løfter som ikke blev holdt...), om M.E er kørt sur i træningsforholdende osv. osv...
                          ...et faktum er det at han ikke længere spiller i OB og derfor er en fuldstændig uinteressant person.
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                          2025 stadig med armene over kors

Comment

Kan være Ejdum tror, at Kasi-Jespers plan lykkes

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...0-mesterskaber

Comment

Nu får vi forhåbentlig ikke gode ideer: https://bold.dk/fodbold/klubber/hous...-klubber-lurer
                              Husker ham ikke som imponerende i sæsonen før han skiftede til USA.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Nu får vi forhåbentlig ikke gode ideer: https://bold.dk/fodbold/klubber/hous...-klubber-lurer
                                Husker ham ikke som imponerende i sæsonen før han skiftede til USA.
                                Selv ved en halvering af hans nuværende løn vil han blive en dyr herre i Ådalen (får 6 millioner kroner om året i Texas)

Comment

Working...
                                X