Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
-
-
-
OB er en klub, hvor en del af fundamentet er at skabe egne spillere, som via udvikling, præsentationer og gavn for OB skal kunne sendes videre og generere en nødvendig del af økonomien. Havde det været FcK, FcM, HSV eller Ajax, havde han sagt det samme. Det handler ikke om Brøndby, det handler om OB.Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
Fortæl mig endelig, hvordan det her citat så skal fortolkes:
"For os er det et blueprint på, hvad vores satsning på Akademiet går ud på. Vi vil gerne udvikle spillere med fynske rødder, der viser et tilhørsforhold til OB og Odense, og bringe dem så langt op i præstationskurven, at de bliver interessante og føder vores kredsløb på den måde, som vi ser her, og derfor har vi sagt ja."
At vi ikke må sælge til Brøndby er jo bare vores fortælling, som fans, men det har ikke meget med virkeligheden at gøre. Vi ville heller ikke sende dem til FcK, FcM eller AGF, og så har vi pludselig udelukket overhovedet at kan tjene pengene fra hele markedet i Superligaen, fordi ingen andre kan smide de penge herhjemme... men det kan man sgu godt nok ikke bygge en strategi på som seriøs klub.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 6
Comment
-
BIF buddet var markant bedre end de andre der havde været
https://www.tv2fyn.dk/nyborg/troels-...e-findes-b26f1
Lyder til at han lover nye spillere inden sæsonstartLast edited by fmprOB; i dag, 14:46.
- Likes 3
Comment
-
Det vidner om en spiller som ikke er vant til omgang med medier/journalister, måske er han mentalt træt af alt det nye, ikke en god præsentation - har man ikke træning i det i OB?Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
Comment
-
Citat:Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBIF buddet var markant bedre end de andre der havde været
https://www.tv2fyn.dk/nyborg/troels-...e-findes-b26f1
Lyder til at han lover nye spillere inden sæsonstart
– Jeg er meget, meget picky med, hvem vi gerne vil ansætte.
Sportsdirektøren bruger endda et usædvanligt udtryk til at beskrive rekrutteringsstrategien.
– Hvad er det, det hedder på smukt nudansk? "No dickheads". Vi vil simpelthen ikke ødelægge det stærke miljø, vi har fået bygget op, ved at risikere at få den forkerte ind. Derfor er det en ret smal vej, vi kigger ned ad.
- Likes 1
Comment
-
Troels Bech siger selv til SFÅ i Special-udgaven, at han helst ikke selv vil sælge til Brøndby. Det har han så gjort alligevel. Det er også vilde påstande at komme med, at man ikke kan bygge en strategi som seriøs klub på ikke at ville sælge til konkurrenter i sin egen liga? Det er der da mange seriøse klubber, der ikke vil.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
OB er en klub, hvor en del af fundamentet er at skabe egne spillere, som via udvikling, præsentationer og gavn for OB skal kunne sendes videre og generere en nødvendig del af økonomien. Havde det været FcK, FcM, HSV eller Ajax, havde han sagt det samme. Det handler ikke om Brøndby, det handler om OB.
At vi ikke må sælge til Brøndby er jo bare vores fortælling, som fans, men det har ikke meget med virkeligheden at gøre. Vi ville heller ikke sende dem til FcK, FcM eller AGF, og så har vi pludselig udelukket overhovedet at kan tjene pengene fra hele markedet i Superligaen, fordi ingen andre kan smide de penge herhjemme... men det kan man sgu godt nok ikke bygge en strategi på som seriøs klub.
- Likes 1
Comment
-
Ja, da økonomien i det gav mere mening end at lade være, så solgte han. Fornuftigt!Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
Troels Bech siger selv til SFÅ i Special-udgaven, at han helst ikke selv vil sælge til Brøndby. Det har han så gjort alligevel. Det er også vilde påstande at komme med, at man ikke kan bygge en strategi som seriøs klub på ikke at ville sælge til konkurrenter i sin egen liga? Det er der da mange seriøse klubber, der ikke vil.
Jeg har ikke sagt noget om konkurrenter. Jeg har sagt, at man som seriøs klub ikke kan bygge en strategi på hvem fans føler vi må sælge til.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Det sker da konstant i Premier League, med mindre du ser klubber som Brighton og Brentford som værende useriøse. Man City har da også solgt spillere til Arsenal, på trods af at de endte med at ligge og kæmpe om mesterskabet.Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
Troels Bech siger selv til SFÅ i Special-udgaven, at han helst ikke selv vil sælge til Brøndby. Det har han så gjort alligevel. Det er også vilde påstande at komme med, at man ikke kan bygge en strategi som seriøs klub på ikke at ville sælge til konkurrenter i sin egen liga? Det er der da mange seriøse klubber, der ikke vil.
Comment
-
Hæfter mig ved, at den unge Svendborgenser, har svært ved at forklare, at hvordan Brøndby er et step op.Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
Det forstå jeg godt, for det har vi andre også….
Men 100.000 oven i lønnen mindst, havde været klar tale og til at forstå.
Han er allerede glemt… , han kommer i øvrigt ikke til at flytte Brøndby nogen steder og så skal han også kæmpe med Frøkjær om pladsen.
Dumt skifte mht hans egen karriere, for ussel mammon.
Men Thorborg kan grine hele vejen hen i banken og så må vi hvilke små krummer, der er tilbage til os fans af Odense Sport & Event.
- Likes 3
Comment
-
Jeg er bestemt ikke TB fan men jeg syntes at du er hård her.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTB garanterer ikke en direkte erstatning for Ejdum. Måske Bonde og WCM kan tage over
https://obstemmer.dk/sfaa-special-farvel-til-ejdum/
Skrevet mens jeg hørte det så det er ikke ren afskrift men:
Spm: Skal I så erstatte Ejdum med en spiller udefra?
Svar: Du kan ringe til en af mine kolleger og få et rungende ja og det kan da også godt være hvis den mulighed viser sig for at få ikke bare den rigtige spiller men også til noget økonomi vi kan klare men når jeg for sagde timingen hvor det modsat sidste vinter er bedre nu, så har vi Bonde klar igen og vi har set Martin udvikle sig i den rigtige retning, nu er han så desværre skadet men de to ting gør at tidspunktet er bedre end det var i vinters og hvis de så viser sig at være gode nok og klare, det næste skridt for dem begge to, så er det ikke helt stensikkert at vi skal afløse Max først - måske kigger vi lige så meget eller rettere først på andre positioner.
Spm: Hvordan forholder I jer til de huller der er i truppen efter de her afgange (Max, Owusu og Burgy)
Svar: Hvis vi skal blive bedre, så skal vi erstatte nogen der plejede at spille meget med nogle andre og det er så det vi nu gør - havde vi hentet tre nye spillere med det samme havde der der været andre stamspillere der ikke havde spillet og i Max’s tilfælde er det også med til at generere noget økonomi der skal købes for, så derfor er rækkefølgen blevet som den er - vi ved da godt at vi skal erstatte de tre spillere - hvis ikke 1:1 så i hvert fald i truppens samlede slagstyrke - og det er en delikat opgave for det skal både gøres med sportslig kvalitet for øje og den økonomiske ansvarlighed og derfor er det også nødvendigt at sælge spillere og det har vi nu gjort.
Jeg hører det som at vi skulle sælge før vi kunne købe og ville se hvad der blev solgt før vi kan se hvad der skal hentes. Vi kigger på andet end midten først (da forsvaret ikke er godt nok) men vi ved godt at vi skal være stærkere ..
Salget af Max er måske 3 x 1 mio. euro for tre spillere, hvis de er scoutet og forhandlingerne pågår. Så manglede der pengene - de er der nu så vi kan vel snart forvente at der bliver lukket nogle handler
Lønningerne går vel op med de afgange der har været .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment

Comment